کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمع هواداران خود مطرح کرد

نبوی‌زاده در دهدشت: نماینده‌ای تا ملی نباشد کسی به آن اهمیت نمی‌دهد / همه ما از وضع موجود ناراضی هستیم اما در جایی که بایستی خوب عمل کنیم خردمندانه عمل نمی‌کنیم

7 بهمن 1402 ساعت 1:02

مدرس دانشگاه گفت: نماینده‌ای تا ملی نباشد کسی به آن اهمیت نمی‌دهد. کسانی سالیان سال است که ما را فریب داده‌اند و ما را به بیراهه برده‌اند و بر گرده ما سوار شده‌اند و همین الان هم با همان شگرد‌های ۴۰ سال پیش نظرات و خواسته‌هایشان را بر ما تحمیل می‌کنند، آدم‌هایی که ناکارآمد هستند، این را به ما ثابت کرده‌اند.


مدرس دانشگاه گفت: نماینده‌ای تا ملی نباشد کسی به آن اهمیت نمی‌دهد. کسانی سالیان سال است که ما را فریب داده‌اند و ما را به بیراهه برده‌اند و بر گرده ما سوار شده‌اند و همین الان هم با همان شگرد‌های ۴۰ سال پیش نظرات و خواسته‌هایشان را بر ما تحمیل می‌کنند، آدم‌هایی که ناکارآمد هستند، این را به ما ثابت کرده‌اند.
به گزارش کبنا، آیت‌اله نبوی‌زاده در جمع هوادارانش در شهر دهدشت انتخابات را به منزله تعیین سرنوشت یک کشور دانست و افزود: انتخابات در کشور ما محصول تلاش‌های فراوانی بوده که قبل از انقلاب مشروطیت شروع شده و تا الان ادامه دارد.
وی با اشاره به اینکه نماینده مجلس وکیل مردم است، افزود: در مجلس قانون اساسی وظایفی را بر عهده آن‌ها گذاشته است که یکی از وظیفه‌های آن، قانون است.
نبوی‌زاده اظهار کرد: ریل‌گذاری کشور در تمام امورات اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، مجلس شورای اسلامی بایستی در مورد آن قانون وضع کند.
این استاد دانشگاه با بیان اینکه سرنوشت جامعه ۴ سال دست نمایندگان مجلس است، گفت: اگر نمایندگانِ قدری باشند می‌توانند بهترین قوانین را وضع کنند و کشور را به سعادت برسانند.
وی خاطرنشان کرد: در یک زمانی همه ما از وضع موجود ناراضی هستیم ولی در جایی که بایستی خوب عمل کنیم خردمندانه عمل نمی‌کنیم.
این قاضی دادگستری وضعیت منطقه کهگیلویه را حاد و خاص خواند و گفت: چون استان کهگیلویه و بویراحمد در مسائل توسعه‌ای از همه شاخص‌ها تقریباً آخر است و کهگیلویه بزرگ از دیگر حوزه‌های انتخابیه استان باز هم عقب‌تر است.
نبوی‌زاده افزود: ما هرگز از خود نمی‌پرسیم که چرا بایستی ما آخر باشیم. ما که مردمانی با اصالت و با غیرت هستیم، اما چرا باید در توسعه‌ها آخر و در همه آسیب‌ها باید اول باشیم.
وی در ادامه تصریح کرد: کسانی سالیان سال است که ما را فریب داده‌اند و ما را به بیراهه برده‌اند و بر گرده ما سوار شده‌اند و همین الان هم با همان شگرد‌های ۴۰ سال پیش نظرات و خواسته‌هایشان را بر ما تحمیل می‌کنند، آدم‌هایی که ناکارآمد هستند، این را به ما ثابت کرده‌اند.
   
نبوی‌زاده با بیان اینکه تا به حال ندیده‌ایم نماینده‌ای از حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ در مورد مسائل ملی کشور اظهار نظر کند، گفت: چون نمی‌داند مشکلات کشور چی هست، نمی‌داند که باید چه بگوید، نماینده‌ای هم تا ملی نباشد کسی به آن اهمیت نمی‌دهد.
وی با بیان اینکه مشکل ما این است که نماینده توانمند نداریم، افزود: نماینده می‌تواند مشکلات و کمبودها‌های منطقه را به وزرا و رئیس جمهور منتقل کند که بیکاری در حد اعلا در حوزه انتخابیه من مانور می‌دهد، فقر و آسیب‌های اجتماعی بیداد می‌کند.
نبوی‌زاده ادامه داد: من اول توکل بر خدای سبحان و بعد اراده‌ای که از خود سراغ دارم و همتی که از غیور مردان کهگیلویه سراغ دارم به این عرصه پا گذاشتم.
وی خاطرنشان کرد: هیچ وقت زیر بار ننگ نرفتم و با شرافت زندگی کردم و ادامه خواهم داد و اگر می‌دانستم کسانی در عرصه حضور دارند توانمندی و قابلیت این کار را دارند هرگز پا به این عرصه نمی‌گذاشتم.
نبوی‌زاده افزود: آنچه که مرا به ابن وادی پر خطر و عرصه پر مصیبت کشانده در این منطقه کارآمدی بود که احساس کردم وجود دارد و یقینی بود که من می‌توانم آن را دگرگون کنم، می‌شود در مدت زمان کمی منطقه را دگرگون کرد.


کد مطلب: 471852

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/471852/2/نبوی-زاده-دهدشت-نماینده-ای-ملی-نباشد-کسی-اهمیت-نمی-دهد-همه-وضع-موجود-ناراضی-هستیم-اما-جایی-بایستی-خوب-عمل-کنیم-خردمندانه-نمی-کنیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1