تاریخ انتشار
شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۹
کد مطلب : ۴۷۰۹۰۴
کبنا گزارش می‌دهد

مراسم روز 9 دی‌ در یاسوج (+ تصاویر و فیلم )

۱
کبنا ؛مراسم روز ۹ دی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد در مصلی امام خمینی(ره) شهر یاسوج برگزار شد.
    


به گزازش کبنا، صبح امروز اقشار مختلف مردم و مسئولان همزمان با سراسر کشور در مراسم روز 9 دی شرکت و انزجار قلبی خود را از استکبار جهانی اعلام کردند. 
نماینده مردم شهرستان ملایر استان همدان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم به سخنرانی پرداخت گفت: یک عالم دینی در کشور آفریقا فوج فوج مسلمان شیعه را تحویل جامعه می‌دهد؛ اما دشمنانی نیز وجود دارد که پیشرفت و آرامش مسلمانان را برنمی‌تابند. امنیت بلاد اسلامی و وحدت قوی که میان آن‌ها وجود دارد را نمی‌توانند ببینند.
حجت السلام آزادی خواه خطاب به مؤمنین، متنفذین، ریش سفیدان گفت: یادتان می‌آید زمانی شما در این کشور چگونه بودید و به چه جایگاهی رسیدید؟ در گذشته سربازان شاهنشاهی برای پیدا کردن سرباز فراری یا غایب به روستا‌ها می‌رفتند فحاشی و بددهنی می‌کردند به دروغ از حقوق سخن می‌گفتند اما حقوق را رعایت نمی‌کردند.
وی اظهار داشت: صدام سکونت‌های که کودکان و زنان در آنجا بودند در دهه ۵۰ و ۶۰ را بمباران می‌کرد به خاک و خون کشیدن بی‌گناهان در جنگ را به یاد‌آورید.
فراموش نمی‌کنیم که امروز شما مردم سد صقیلی در مقابل این جریان فتنه‌انگیز شدید. این جریان با شعار دروغین حقوق بشر سعی در فریب مردم داشتند اما در نهایت مردم بابصیرت ایران به میدان آمدند و نقشه‌های دشمن خنثی شد.
این نماینده مجلس عنوان کرد: اقدامات بی‌نظیر ارتش، بسیج و نیروی انتظامی در هنگام حوادثی مانند سیل تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به مردم انجام دادند. باید قدر این نعمت‌ها را دانست دشمنان قدر این نعمت‌ها را خوب می‌فهمند برای همین نمی‌گذارند مزه و طعم آن به کام مردم ایران بنشیند.
حجت السلام آزادی خواه با اشاره به اینکه قصه سال ۸۸ مقدمه‌ای برای فهم یک ذیل مقدمه وسیع است، تصریح کرد: برخی می‌خواهند اون جریان را در حد اختلاف سلیقه‌ی ۲ حزب سیاسی پایین بیاورند اما اینطور نیست در کشور ما احزاب سیاسی آزادند که به هر گونه که می‌خواهند موضع بگیرند، صحبت کنند و در راستای با مدیریت کلان کشور بیان راهبرد‌ها و استراژیک‌ها عمل کنند.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: پرچم امام حسین که سال‌ها در روز عاشورا در دستان ما قرار داشت در فتنه ۸۸ زیر پا قرار گرفت و مردم نتوانستند آن را تحمل کنند. در فتنه ۸۸ مهم آن کلام وحی «قران» بود. خود را بیمه این کتاب و رحمتی برای مؤمنین میدانستیم اما آن روز مورد بی‌حرمتی قرار گرفت که نشان‌دهنده توطئه جدی در کار بود.
وی افزود: اولین اقدامی که اهل فتنه برای مردم در نظر داشتند ناامنی بود؛ که اگر به سرانجام می‌رسید هیچ کدام در‌امان نبودند.
حجت السلام آزادی خواه یادآور شد: در همان زمان طراحی فتنه خاورمیانه بزرگ توسط آمریکا شروع شد. دشمنان میدانستند که اگر کشور‌های مسلمان در غرب آسیا و خاورمیانه همدیگر را پیدا کنند و متحد شوند دست استعمارگران را کوتاه خواهند کرد.
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برای استفاده از نفت و معادن خاورمیانه نقشه‌ها داشتند اما حضرت آقا با همراهی مردم نقشه‌هایشان را خنثی کرد در این میان شهید سلیمانی با تجربه‌ای که در جنگ دفاع مقدس داشت و با شجاعت خویش حوثی‌ها در یمن، حشدالشعبی در عراق، حزب الله لبنان، فاطمیون و زینبیون را از کشور‌های مسلمان جمع کرد.
وی خاطرنشان کرد: نیرو‌های مقاومت مردانه به دل خطر زدند زمانی در سوریه همه بر رفتن بشار مطمن بودند اما مقام معظم رهبری که همان ولایت فقیه است خواست که بشار بماند و البته ماند.
وی به حمله داعش به مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: سه نفر داعشی تنها به مجلس حمله کردند و شهید دادیم این را خانواده‌های شهیدان درک می‌کنند. غوغای که در بهارستان اتفاق افتاد تنها با سه نفر بود که به درک واصل شدند اگر ۳۰۰ یا ۳هزار نفر بودند چه بلایی بر سر کشور و ناموس ما می‌آمد؟؟
حجت السلام آزادی خواه عنوان کرد: آنان که در سال ۸۸ انتخابات را بهانه قرار دادند و کودتای مخلمی را به راه انداختند. به صورت زنجیروار میان دشمنان داخلی و خارجی تقسیم کار صورت گرفته بود اما ما زیر ولایت فقیه این زنجیره را قطع و دشمنان را ناامید کردیم.
وی ادامه داد: هرچند امروز سفره‌های مردم کوچک شده و گرانی‌ها مردم را اذیت می‌کند و وجود دارد اما اقداماتی که حاج قاسم و امثال او انجام دادند را باید ببیینیم و شکرگزار باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

آخ تا روز قیامت
Iran, Islamic Republic of
آخ سی مدیریت بحران
پیمان
Iran, Islamic Republic of
اگر اینها برای مردم و خدا امده بودن صف اول نمی نشستند
چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

چرا اقتصاددانان «رابینسون کروزوئه» را دوست دارند؟

کتاب‌های درسی اقتصاد تک نفره کروزوئه را به‌عنوان نوعی معیار معرفی می‌کنند که می‌توان ...
مزایا و معایب «مهاجرت»

مزایا و معایب «مهاجرت»

این که نیرو‌های انسانی ما به کشور‌های مختلف و به ویژه کشور‌های حاشیه خلیج فارس مهاجرت ...
بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

بازگشت ۳۵ داوطلب شبهه‌دار کنکور به دانشگاه

دیوان عدالت اداری حکم بازگشت موقت به تحصیل ۳۵ داوطلب مشکوک به تقلب کنکور را که اکثرا ...
فایل های مرتبط
1