تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۰۹
کد مطلب : ۴۷۰۳۵۷
کبنا گزارش می‌دهد

دیدار جمعی از شخصیت‌های فرهنگی، علمی و دانشگاهی با رضا دهبانی‌پور / دهبانی‌پور: ما همه در قبال آینده کهگیلویه و بویراحمد و کشور مسئول هستیم

۱
کبنا ؛جمع زیادی از مردم و چهره‌های فرهنگی، علمی و دانشگاهی چهار شهرستان کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام طی نشستی با رضا دهبانی پور نامزد یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دیدار و حمایت خود را از کاندیداتوری وی اعلام کردند.
به گزارش کبنا، در این نشست دهبانی‌پور با تشریح وضعیت فعلی کشور و تحولات بین‌المللی حضور خود در انتخابات را در جهت احساس مسئولیت و پاسخ گویی به مردم و نسل‌های آینده خواند.
وی با گریزی به مشکلات و بحران‌های متعدد در حوزه انتخابیه، انفعال و بی‌توجهی به این وضعیت را غیر قابل قبول خواند و بیان داشت: بنده نسبت به وضعیت استان و حوزه انتخابیه‌ام دغدغه داشته و دارم و وقتی حجم بالای مشکلات را می‌بینم کناره‌گیری و عدم حضور در صحنه را جایز نمی‌دانم.
استاد علوم سیاسی دانشگاه یاسوج به داشتن برنامه و افق در انتخابات در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت: با کار کارشناسی و هم‌اندیشی و نظرخواهی از اصحاب دانشگاه و‌ اندیشه به تدوین استراتژی و مدیریت حل مشکلات و بحران‌های عدیده در حوزه انتخابیه اقدام کرده‌ایم که قطعاً ارایه این طرح‌ها و برنامه‌ها به مردم و حمایت مردم از این طرح‌ها سبب تغییر و تحول اساسی خواهد شد.
دهبانی‌پور مشارکت سیاسی مردم را از نمود‌های عینی مردم سالاری خواند و اظهار داشت: با حضور و مشارکت مردم در عرصه عمومی است که می‌توان نسبت به آینده‌امیدوارتر بود.
در ابتدای این نشست برخی از چهره‌ها و شخصیت‌های سیاسی به ایراد سخنرانی پرداختند‌.
سید کمال دولتخواه سخنران ابتدایی این مراسم طی سخنانی به اهمیت نهاد انتخابات پرداخت و تصریح کرد: انتخابات مهم‌ترین مجرای دموکراسی و کم هزینه‌ترین روش سیاسی برای تحقق و رسیدن به اهداف و برنامه‌هاست.
وی حمایت گسترده مردمی از دهبانی پور را خواستار شد و مردم را نسبت به حساسیت و پیگیری در سرنوشت دعوت کرد.
منوچهر سیف السادات وکیل شناخته شده و از چهره‌های سیاسی استان نیز طی سخنان کوتاهی با موضوع ضرورت قانون و امر قانوگذاری در کشور به ایراد سخن پرداخت.
در این‌مراسم هم‌چنین حجت الله دبیقی از فعالین سیاسی استان طی سخنان کوتاهی ضمن حمایت از دهبانی پور خواستار حمایت گروه‌های مختلف مردم از وی شد.
علی جاویدان مدبر سابق اداره آموزش و پرورش لنده در این دیدار صمیمی دهبانی‌پور را فردی توانمند برای نمایندگی خواند و از مردم خواست در انتخابات آینده از وی حمایت کنند.
آخرین سخنران این برنامه مهرداد بابک از دانشجویان دانشگاه بود که در سخنان خود ضمن بیان برخی ویژگی‌های شخصی دهبانی پور به آشنایی وی به حقوق بین املل، توانایی نمایندگی مردم در سطح ملی و بین‌المللی و حسن خلق و تعامل با قشر‌های مختلف اشاره کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
دکتر جان به نظر من با بودن عدل ،موحد ،سعادتیان،بزرگواری،
شما پنجم میشی
زبل خان
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتردهبانی پور اداره یه شهرستان تاریخ عمومی نیست که یه امتحان ساده ای ازدانشجوبگیری وتمام...سیاست وکاراجرایی شوخی بردارنیست..
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر ابوذر فتاحی
سارا تفرجی
Iran, Islamic Republic of
رای ما آقا رضای گل گلاب
پورانصاری برزو
United States
اصلاحات و اصلاح طلب در نهایت پیروز هست
پورانصاری برزو
United States
تنها تفکر پیروز اصلاح طلبی رسوم غلطی هست که بخورد مردم دادند
متحیر
Iran, Islamic Republic of
جناب//شب قبل از این جلسه ، در جلسه ای که در خیابان باهنر تشکیل شد و حتی خود عروس هم نبود ، مدح و ثنا داشتند . اینجا که می باید میزبان می بود ، مداحی نکرد یا اصلا نبود ؟
علی.
Iran, Islamic Republic of
درود بر اصلاحات. این بار یک اصلاح طلب به بهارستان خواهد رفت.
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1