تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۱۸
کد مطلب : ۴۶۹۵۵۵
کبنا گزارش می‌دهد

کار زیبای دانش‌آموزان یک مدرسه در بیمارستان شهید جلیل یاسوج (+ تصاویر)

۳
کبنا ؛تعدادی از دانش‌آموزان مدرسه «چتر دانش» با حضور در بیمارستان شهید جلیل یاسوج روز پرستار را گرامی داشتند.
به گزارش کبنا، گروهی از دانش‌آموزان مدرسه «چتردانش» به همراه مدیر و معلمان خود با حضور در بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج و اهداء شاخه‌‌گل به پرستاران، روز پرستار را گرامی داشتند.
خانم کشاورز، مدیر دبستان «چتردانش» یاسوج نیز در این دیدار ضمن تبریک روز پرستار، سلامتی را بزرگترین سرمایه انسان دانست و گفت: پرستاران سلامت را پاس می‌دارند و نقش مهمی در سلامت جامعه دارند.
وی افزود: ما امروز وجود شما و فداکاری‌هایتان را که برای تسکین درد و مراقبت از بیمار است را گرامی می‌داریم و‌ این روز مبارک را به همه پرستاران عزیز تبریک می‌گوئیم.
مدیر دبستان چتردانش یاسوج گفت: حضور دانش‌آموزان در بیمارستان و تجلیل از پرستاران، تمرینی با هدف نهادینه کردن فرهنگ قدرشناسی و قدردانی از خادمان جامعه است. همچنین انجام وظیفه انسانی و اجتماعی در جهت توجه و ارج نهادن هرچه بیشتر دانش‌آموزان به جایگاه ارزشمند و عملکرد ویژه پرستاران در سیستم بهداشت و درمان می‌باشد.
کشاورز گفت: این حرکت نمادین، تأکیدی بر یادآوری و گرامیداشت صبر و پایداری بزرگ پرستار تاریخ اسلام، شیر زن صحرای کربلا، حضرت زینب کبری(س)، و لزوم توجه جامعه جوان کشور به جایگاه پرستار و پرستاری است.
         
نام شما

آدرس ايميل شما

پرستار
Iran, Islamic Republic of
از مدیران دانشگاه علوم پزشکی بپرسید جهت گرامی داشت روز پرستار و تقدیر از پرستاران چه کاری انجام دادند؟! دریغ پرداخت یک ریال پاداش یا حتی یک ریال مطالبات جا مانده از سال ۱۴۰۱ تا کنون
Iran, Islamic Republic of
بچه باید تو مدرسه باشه درس بخونه اینکارا چیه خیلی خیابونا امنیت داره، ماشینا امنیت دارن بچه های مردم رو بردین تو جاده، اگه اتفاقی می افتاد کی میخاست جواب بده. والا... هیچی سر جای خودش نیس.
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
فایل های مرتبط
1