تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۴۵
کد مطلب : ۴۶۹۳۱۲
به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی؛

نمایشگاه و فروشگاه کتاب در گچساران افتتاح شد+تصاویر

۰
کبنا ؛به مناسبت آغاز هفته کتاب و کتابخوانی و همچنین سی و یکمین دوره هفته کتاب، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اقدام به برگزاری نمایشگاه و فروشگاه کتاب نمود.
به گزارش کبنا نیوز: با حضور حجت السلام سید عنایت هاشمی منش امام جمعه گچساران،اورنگ نارکی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران و جمعی از مدیران ادارات نمایشگاه کتاب با شعار(آینده خواندنی است) در مرکز شهر گچساران ابتدای خیابان هلال احمر جنب ایستگاه راهنمایی و رانندگی افتتاح شد.
اورنگ نارکی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد در حاشیه این مراسم ضمن تبریک هفته کتاب گفت:  دنیای بزرگ و شگفت انگیز کتاب به گروه ویژه تعلق نداشته و هر فرد باید با کتاب زندگی کند و مطالعه و کتابخوانی باید به عنوان یک نیاز و احساس دائمی و روزانه در میان عموم رایج و مطرح باشد تا افراد جامعه به خواندن و مطالعه ترغیب شوند.
وی در ادامه گفت: عادت به مطالعه باید از کودکان و خردسالان آغاز شود و در این خصوص مربیان تربیتی می‌توانند نقش مهمی را ایفا کنند تا آنها را به کتاب خواندن ترغیب کنند.
نارکی افزود: عادت به مطالعه و کتابخوانی ریشه در رشد فکری و فرهنگی هر جامعه دارد و بدون رشد فرهنگ کتابخوانی در جوامع نمی‌توان به رشد هیچ تمدنی دل خوش کرد و به این نکته توجه شود که باوجود رشد رسانه‌های گوناگون جمعی تاکنون هیچ رسانه‌ای نتوانسته نقش کتاب را در رشد جامعه ایفا کند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد گچساران در خصوص کتاب‌های به نمایش گذاشته شده، گفت: در این نمایشگاه دو هزار عنوان و ۱۲ هزار جلد کتاب با عنوانهای مذهبی.اجتماعی.دفاع مقدس.ادبیات داستانی.هنر .اقتصاد.سیاسی و تاریخی .کودک ونوجوان به نمایش گذاشته شده که علاقه‌مندان می توانند از ساعت ۸ صبح الی ۲۲  از این نمایشگاه بازدید کنند.
گفتنی است اداره فرهنگ و ارشاد گچساران بصورت سالیانه مجوز ۳ نمایشگاه را به انتشاراتی ها میدهد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

۴۴۴
Iran, Islamic Republic of
دنبال پست و مقام
گناوه
Iran, Islamic Republic of
سو استفاده
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1