تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۳
کد مطلب : ۴۶۹۱۹۶
معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با کبنانیوز:

میزبانی مسابقات کشوری را از استان‌های برخوردار به استان کمتر توسعه یافته کهگیلویه و بویراحمد رساندیم / شفاف سازی هزینه ها / اعزام اکثر تیم‌های دانش‌آموزی به مسابقات کشوری

۱
کبنا ؛
ورزش در اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد که سال‌ها به کما رفته بود و خبری از موففیت دانش‌آموزان و فرهنگیان این دیار در میادین ورزشی نبود، با آمدن جوانی به نام «فرشید کرمی» این مقوله رونق گرفت. برای اولین بار مسابقات کشوری دانش‌آموزان دختر و پسر در دو رشته طناب‌زنی و هندبال در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد و در طول تاریخ آموزش و پرورش استان این رویداد بی‌سابقه‌ی بوده و هندبال یاسوج بر سکوی نخست کشور قرار گرفت.
به گزارش کبنا نیوز، معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار کبنا نیوز گفت: کسانی که بر اساس گمان و ظن بدون علم و آگاهی به شخصی تهمت بزنند جایگاهی در میان مردم ندارند و با این تهمت ها به خودشان بد می کنند.
فرشید کرمی با اشاره به بخشی از عملکرد معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش استان گفت: برای اولین بار در طول تاریخ آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با پیگیری و رایزنی، با توکل بر خداوند متعال و آگاهی از توانمندی همکارانم میزبانی مسابقات کشوری را از استان‌های برخوردار به استان کمتر توسعه یافته کهگیلویه و بویراحمد رساندیم.
کرمی بیان کرد: طبق دستورالعمل وزارتی اماکن ورزشی داخل و خارج از مدرسه دارای شورای مالی مستقل هستند.
کرمی اظهار کرد: مجموعه ورزشی شهید صیاد شیرازی دارای شورای مالی شامل رئیس شورا (معاون تربیت بدنی و سلامت)، نایب رئیس شورا (رئیس اداره تربیت بدنی)، دبیر شورا (مدیر مجموعه) و اعضاء (نماینده صاحب امضا از طرف معاون مالی و رئیس بودجه) هستند و تمامی موارد مالی مربوطه زیر نظر این شورا انجام می‌پذیرد، با همه این اوصاف به امضای مدیرکل نیز می‌رسند.
کرمی تصریح کرد: پس از گرفتن میزبانی به دلیل مهیا نبودن زیرساخت‌ها و امکانات لازم در سطح برگزاری مسابقات کشوری، اقدامات مهم و ماندگاری از محل صرفه‌جویی در هزینه واریزی صورت گرفت که جهت شفاف‌سازی افکار عمومی و ارائه خدمات دولت به اطلاع هم استانی‌های عزیز می‌رسد.
استقرار تجهیزات و ایجاد زیرساخت های برگذاری مسابقات
معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجهز نمودن کلیه اتاق‌های خوابگاه شهدای دانش‌آموز به یخچال، تلویزیون ۳۲ اینچ، فرش، جاکفشی، تعویض پرده‌ها و موکت نمودن کلیه اتاق‌ها، راهرو‌ها و فضای داخلی آن که در حد یک هتل ورزشی شده است.
کرمی بیان کرد: تعویض کامل شیرآلات، روشویی سرویس‌های بهداشتی و حمام‌های خوابگاه، سالن پوریایی ولی و سالن تختی، اجرای سقف کاذب سرویس‌های بهداشتی خوابگاه، سالن تختی و سالن پوریای ولی، تجهیز کامل سالن پوریای ولی و تختی به صندلی مخصوص تماشاگران به طوری که در هیچ جای استان مشابه آن انجام نگرفته است.
کرمی افزود: نصب تور بزرگ پشت دروازه‌ها در دو سالن پوریای ولی و تختی، تعمیر مینی بوس‌های شهرستان‌ها و مناطق جهت ایاب و ذهاب مسابقات، رنگ‌آمیزی و زیباسازی محوطه و سالن‌های ورزشی، راه‌اندازی سلف سرویس و خرید کامل تجهیزات آشپزخانه، نصب دوربین‌های مداربسته در مجموعه شهید صیاد شیرازی از دیگر تجهیزاتی بود که اضافه شد.
وی گفت: تکمیل و تجهیز کامل رختکن‌های سالن پوریای ولی، خط کشی و رنگ‌آمیزی کامل زمین‌های ورزشی سالن‌های پوریای ولی و تختی، نصب آبسردکن جدید در سالن‌های پوریای ولی و تختی، درست کردن سیستم سرمایشی سالن پوریای ولی،  آسفالت کل محوطه مجتمع شهید صیاد شیرازی توسط نوسازی با پیگیری معاونت تربیت‌بدنی نیز از جمله این تجهیزات بوده است.
کرمی بیان کرد: مجموعاً مجتمع شهید صیاد شیرازی در جنوب کشور کم‌نظیر و به یک دهکده ورزشی تبدیل شده و می‌تواند محلی برای برگزاری مسابقات شهرستانی، استانی و کشوری باشد.
معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به حجم زیاد کار‌ها و مهیا نبودن زیرساخت‌های لازم جهت برگزاری مسابقات، حق الزحمه‌ای که بین عوامل اجرایی استان توزیع گردیده مزد زحمات آنان نبوده و در یک مرحله متناسب با اِشِل کشور پرداخت شده است و یک ریال بالاتر از تفاهم‌نامه وزارت پرداخت نشده و مبلغی که در فضای مجازی عنوان شده، کذب محض بوده و یک چهارم مبلغ ذکر شده می‌باشد که مطابق دستورالعمل نحوه پرداخت حق الزحمه عوامل فنی و اجرایی مسابقات و جشنواره‌های ورزشی دانش‌آموزان می‌باشد.
وی گفت: قانون و شفافیت بر کار حاکم است و قطعاً با ورود دستگاه‌های نظارتی همه چیز عیان می‌شود و عریضه نویسان به خود بد می کنند.
اعزام اکثر تیم‌های دانش‌آموزی به مسابقات کشوری
کرمی خاطرنشان کرد: طبق چارت سازمانی اداری معاونت تربیت بدنی و سلامت دارای سه بخش شامل اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی، اداره سلامت و تندرستی و هیئت ورزش دانش‌آموزی است که کلیه مسابقات در سطح منطقه، شهرستان و استان زیر نظر هیئت و معاونت تربیت بدنی و سلامت برگزار می‌شود.
وی گفت: مسابقات ورزشی دانش‌آموزی و فرهنگیان را با مشارکت بالا و در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد و اردو‌های تدارکاتی متعددی برای اعزام تیم‌های دانش‌آموزی و فرهنگیان برگزار کردیم و از معدود استان‌هایی هستیم که با وجود همه محدودیت‌ها اکثر تیم‌های دانش‌آموزی و فرهنگیان را به مسابقات کشوری اعزام نموده، با توجه به اینکه تعداد رشته‌ها نیز در سراسر کشور به تعداد انگشتان دست بود.
کسب مقام ها و مدال های رنگارنگ کشوری
کرمی تأکید کرد: مقام‌های قابل توجهی نیز در ورزش دانش‌آموزی از جمله؛ نایب قهرمانی کشور در رشته تکواندو، دو قهرمانی و یک نایب قهرمانی در رشته دومیدانی، قهرمانی در پرتاب نیزه، قهرمانی در رشته هندبال پسران، همچنین در مسابقات دانش‌آموزان مدارس استثنایی قهرمانی کشور در رشته فوتسال پسران مقطع متوسطه دوم، نایب قهرمانی کشور در رشته آمادگی جسمانی دختران مقطع متوسطه اول و دوم، قهرمانی تنیس روی میز و نایب قهرمانی شطرنج توسط معلمان مدارس استثنایی در مسابقات کشوری، و چندین دعوت به تیم ملی و همچنین کسب مقام سوم فوتسال فرهنگیان کشور را کسب نمودیم. این رتبه‌ها برای استان کم‌برخورداری همانند استان کهگیلویه و بویراحمد در نوع خود عالی بوده است.
معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: از زمان تصدی این معاونت فضا‌های ورزشی در طول فقط یک سال به ۱۰۵ هزار متر مربع رسید که تقریباً دو برابر فضای موجود در طول تاریخ آموزش و پرورش استان بوده است و این نهضت (طرح شهید سلیمانی و چمن و سالن‌های ورزشی) نیز به حول و قوه الهی ادامه خواهد داشت. در سال گذشته با همه مشکلات تنها استانی بودیم که طرح «بومرنگ» را اجرا نموده و کلیه تجهیزات و اقلام ورزشی را بین شهرستان‌ها و مناطق متناسب با بودجه واریزی توزیع کردیم. در سال تحصیلی جدید نیز با توجه به اینکه هنوز اعتباری از طرف وزارت اختصاص داده نشده لذا به محض تخصیص اعتبار، اقلام و وسایل ورزشی بین مدارس توزیع خواهد شد.
وی گفت: هزینه واریزی صرفاً برای برگزاری مسابقات کشوری بوده و مربوط به سرانه دانش‌آموزی و خرید تجهیزات ورزشی نمی‌باشد.
کرمی اظهار کرد: ان شاء الله به زودی اقلام ورزشی با تمهیدات وزارت آموزش و پرورش بین مدارس توزیع خواهد شد.
وی گفت: جهت اطلاع انسان‌های کوته فکر و آن‌هایی که سنگ‌اندازی می‌کنند قطار پیشرفت ورزش دانش‌آموزی این استان که از ابتدای تأسیس معاونت تربیت بدنی و سلامت از مسیر خود خارج شده بود و الان بر مدار قرار گرفته، به جای پشتیبانی و دلگرمی و خدا قوت گفتن به مجموعه اداره کل، در رأس مدیر کل آموزش و پرورش، شروع به تخریب و سعی در تشویش افکارعمومی دارند و به خاطر اینکه کم‌کاری‌های خود را بپوشانند خدمات این دولت را زیر سؤال می‌برند که با توکل بر خداوند متعال این قطار با توان و سرعت بیشتری حرکت خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مطلع
ورزش مدارس در دوره کرمی کامل تعطیل شده و متأسفانه سلامت دانش آموزان هم که هیچ به برکت وجود کرمی همه سیگاری شدن
گودرز
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ همشهریته کمالی
Iran, Islamic Republic of
جمع کنید بابا
ورزشی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر کرمی پاک دست وکار بلد
Iran, Islamic Republic of
آخی
عدل
Iran, Islamic Republic of
مدرسه ابتدایی غیرانتفاعی یاس دنا هنوزقراردادبامعلمینش نبسته وحقوقی پرداخت نشده
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
ضمن تشکر از آقای کرمی ولی این فعالیت فقط حاصل دسترنج ایشون تنها نبود، قطعا اگر حمایت های مدیر کل و علی الخصوص جنابان آقایان ستاری فر در وزارت آموزش و پرورش و بابویی در فدراسیبون ورزش دانش آموزی به خاطر عرق استانشون این رویداد مهم رخ نمی داد.
دوست
Iran, Islamic Republic of
با چارتا عکس نمیشه مردم رو خام حرفاتون کنید
حرف میلیارد پوله
سازمان بازرسی
تا کی به بهانه انتخابات این مدیران باید حکومت کنند
مدیرکل معاوپ توسعه و معاون تربیت بدنی باید هر چه زودتر برن
خونه سازمانی ها دست کیان؟
وام ها را کی ها بردن؟
چه تعداد معلم ابلاغ صوری دارند و چه کلاس های خالی زیادی که داریم
بسه دیگه
Iran, Islamic Republic of
دورباطل شورای مالی شهیدصیاد واقعا . معاون و رئیس اداره و ....دورتسلسل غلط است که بیانگر تخلف بارز در این مجموعه است.
Iran, Islamic Republic of
گزارش کار دادی یا شفاف سازی کردی ؟بااین نوشته خود و زیر مجموعه را به کلی زیرسوال بردی ودولت انقلابی را لکه دار نمودید
Iran, Islamic Republic of
این بود دولت پاکدست و انقلابی ؟ بخور بخور و حیف ومیل ، درشرایطی که مردم درفقر وبدبختی محض بازهم از انقلابشون حمایت می کنن
Iran, Islamic Republic of
چوب خدا صداندارد . بعداز اخراج نیروهای پاکدست و انقلابی از اداره کل ، هرروز یک شرمساری برا عزتخواه وسبحانی حادث شده
سینا
Iran, Islamic Republic of
با سلام و خسته نباشی خدمت مدیر جوان دکتر فرشید کرمی و مجموعه همکاران ایشان...از تلاش صادقانه و مدبرانه شما به نوبه خودم تقدیر و تشکر بعمل می اورم ..دست حق به همراهتان
حسینی
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت دکتر کرمی
باوی
Iran, Islamic Republic of
دنیا بکام آنهایی است که هم ازآخور می خورند هم ازتوبره نوش جان
ورزشکار
Romania
کار بسیار بزرگی بود دستمریزاد👌👌👌👌❤️👌
یاسوج
Romania
متخصص که باشی خوبه دکتر کرمی متخصص در این رشته هست ای کاش ورزش وجوانان بودی
گچساران
Romania
ای کاش دو مدیر در استان مثل دکتر کرمی بود
دهدشت ن
Iran, Islamic Republic of
ما معلمان ورزش سراسر استان از زحمات دکتر کرمی طی این یک سال واندی تشکر می کنیم
فرهنگی دهدشت
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشید به کلیه مجموعه تربیت بدنی،اقای کرمی عزیز ،تعطیل شدن تنها مرکز مجهز در جنوب کشور و استان را هم به افتخارات خود اضافه میکردید ،واقعا صد حیف ،یکبار فرزند خود را گچساران به این مرکز بردم آدم لذت میبرد از این همه خدمات خوب ،یک متخصص حاذق و اخلاق مدار که وقتی متوجه شد از دهدشت آمده ایم و فرهنگی ،هیچ گونه وجهی دریافت نکردن و متوجه شدم فرزندم پیچش لگن داره ،دوباره مراجعه کردم دیدیم تعطیل شده آدم باید چی بگه آقای کرمی بزرگوار
شفیع
United States
نواقع بین باشین
کاملا مشخصه کارتون درسته اقای دکتر
United States
اولین سالهای کارم هست که کمبود وسایل ورزشی نداریم
تشکر از دکتر کرمی و همه همکارانشون
مدیر
United States
میشه بگم اولین سال کاریم هست که وسایل ورزشی کم نداشتیم تشکر از دکتر کرمی و هم همکاران دلسوزشان
United States
از خواندن بعضی از کامنتا خندم میگیره و تاسف میخورم به حال همکار و هم استانیهام کامل مشخصه از حسادت یا ندانستن وگرنه ..چه کارهای بزرگی در زمان معاونت دکتر برا استان انجام شد کاش دکتر میومدن ورزش و جوانان کاش
پایدار باشین دکتر
United States
از خواندن بعضی از کامنتا خندم میگیره و تاسف میخورم به حال همکار و هم استانیهام کامل مشخصه از حسادت یا ندانستن وگرنه ..چه کارهای بزرگی در زمان معاونت دکتر برا استان انجام شد کاش دکتر میومدن ورزش و جوانان کاش
پایدار باشین دکتر
.
Iran, Islamic Republic of
دکتر کرمی از مدیران متخصص و فعال زنده باشن
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1