تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۱
کد مطلب : ۴۶۸۹۱۳
با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد

معارفه فرمانده جدید سپاه گچساران (+ تصاویر )

۲
کبنا ؛آئین تکریم و معارفه فرمانده قدیم و جدید سپاه ناحیه گچساران با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از مسئولان شهرستان در محل نمازخانه سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، امام جمعه شهرستان گچساران در آئین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران اظهار کرد: امروز نظام‌جمهوری اسلامی به عنوان شجره طیبه‌ای که به عنوان الگوی تمام عیار‌ایستادگی و مقام و شرف در عالم شناخته شده و به برکت خون شهدا و حرکت‌های خدایی والهی که سربازان ولایت و امنیت کشور قدم برداشتندمسیر موفقیت را می‌پیماید و در حال حرکت است.
 حجت الاسلام هاشمی منش بیان کرد: امروز شاهد الگو گرفتن از خون شهدا در اقصی نقاط عالم هستیم، یکی از برکات جمهوری اسلامی و کار‌های ماندگار امام راحل که یک دوراندیشی نیز محسوب می‌شود تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
وی تصریح کرد: سپاهی که در دوران دفاع مقدس اقدامات بسیاری را انجام داد و بعد از آن نیز در حوزه‌های متعدد کار‌های بسیاری انجام داده و خدمات خوب آن بر هیج کس پوشیده نیست.
هاشمی منش عنوان کرد: سپاه امروز در حفظ دستاورد‌های عظیم انقلاب اسلامی در حال تلاش است و در این مسیر این قدر توانا و مقتدر و با عظمت است که دشمنان به نقش بالا و والای سپاه اعتراف کردند.
وی با اشاره به تعامل خوب و تأثیرگذار شورای تأمین گچساران گفت: فضای امن در شهرستان‌گچساران حاصل زحمت شورای تأمین بوده است.
در ادامه معاون سیاسی و امنیتی فرماندار گچساران نیز افزود: در روز ۱۳ آبان مردم ایران حماسه‌ای دیگر را خلق کردند و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین نشان دادند.
جهانگیر علیزاده بیان کرد: سپاه پاسداران در ایران خدمات بسیاری را انجام داده است، دشمنان تصور می‌کردند این انقلاب بعد از پیروزی ماندگار نخواهد بود، در صورتی که با اقتدار‌ایستاده‌ایم.
وی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران با عملکرد بسیار خوب و قوی خود توانسته علم و عمل را با هم تلفیق کند، دشمنان داخلی و خارحی با هم در مقتدر بودن سپاه توافق دارند. چون سپاه توانسته با مدیریت جهادی و اعتقاد به مذهب اقتدار را به دنیا نشان دهد.
علیزاده عنوان کرد: سپاه پاسداران ایران اسلامی با فرماندهی سردار سلیمانی توانست ریشه داعش را خشک کند، امنیت و اقتدار امروز نظام جمهوری اسلام را مدیون خون شهدا هستیم، امروز پرچم خدمت همچنان پابرجاست اما علمداری عوض شده و فرمانده سابق ناحیه مقاومت گچساران علم را به دست فرمانده جدید ناحیه مقاومت این شهرستان داده است.
در ادامه فرمانده جدید ناحیه مقاومت گچساران اظهارکرد: ظرفیت‌های بسیاری در گچساران داریم که جا دارد روی آن بیشتر کار شود، ما در سپاه به عنوان یک سرباز به مردم خدمت خواهیم کرد.
سرهنگ ناصر صالحی با اشاره به پتانسیل‌های خوب گچساران ادامه داد: ما افتخار میزبانی خواهر بلافصل امام رضا حضرت بی‌بی حکیمه را در گچساران داریم، گچساران معبر شهدا و میزبان انسان‌های بزرگی همچون مرحوم آیت الله متقی کاشانی و سردار فضلی است، این شهرستان پتانسیل بالایی دارد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران خاطرنشان کرد: این شهرستان دارای بیش از ۷ هزار رزمنده و ۳ هزار جانباز، ۳۶۶ شهید و جمعیتی بالغ بر ۱۸۰ هزار نفر است که در حدفاصل فارس و خوزستان قرار دارد گچساران دارای ظرفیت گردشگری و ورزشی است.
صالحی اظهار کرد: این شهرستان بام‌نفتی ایران و سرزمین آب و آتش نام گرفته است و باید به آن بیشتر توجه شود وظیفه ما به عنوان خدمتگزار مردم در سپاه سنگین‌تر بوده و باید اقدامات بیشتری را نیز انجام دهیم و با تعامل خوب و هم افزایی مسئولان گام‌های بیشتری را در راستای توسعه برداریم.
وی افزود: ما دو حرکت حفظ تقو یت ساختار سپاه و حرکت‌های درونی و تقویت بیرونی سپاه و کمک به دولت خدمت‌گزار را مد نظر خود داریم و آمادگی داریم تا فعال‌تر از گذشته ورود پیدا کنیم.
، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در آیین تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید سپاه ناحیه گچساران اظهارکرد: روز ۱۳ ابان روز ملی مبارزه با استکبار حهانی بود که این استکبار ستیزی مختص یک روز نیست، مردم ایران اسلامی بار دیگر حماسه‌ای پرشور را در این روز خلق کردند.
 سردار حمید خرمدل بیان کرد: آمریکا نماد یک شیطان بزرگ است و اسرائیل نوچه اوست با هر آزادی خواهی مبارزه کرده و به آن‌ها ظلم می‌کنند.
وی تصریح کرد: رژیم پهلوی دست نشانده آمریکا بود و خسارت‌های فراوانی به کشور وارد کرد آن‌ها ملت ما را تحقیر و منابع کشورمان را غارت می‌کردند و امروز انقلاب اسلامی به پشتوانه همین مردم مقابل دنیای استکبار‌ایستاده است.
سردار خرمدل عنوان کرد: امروز جبهه مقاومت مقابل جوامع استکباری مقاومت می‌کند، چرا مستکبرین خود را کدخدای عالم معرفی می‌کنند.
وی با اشاره به فوت یک دختر در سال گذشته در ایران اسلامی و فتنه دشمنان برای کشور گفت: امروز نزدیک ۱۰هزار نفر در غزه به شهادت رسیده‌اند که بیشتر زن و کودک هستند درحالی که بسیاری از جوامع غربی و مدعیان دروغین حقوق بشر همچنان سکوت کرده‌اند.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی نزدیک به ۲۰سال است که مردم غزه را در محاصره کامل قرار داده، ولی عملیات طوفان الاقصی آغازی بر پایان اسراییل خواهد بود چرا که قدرت پوشالی اسراییل را در هم شکست و رژیم صهیونیستی را تحقیر کرد.
سردار خرمدل بیان کرد: چه کسی باور می‌کرد که آمریکایی‌ها این همه تجهیزات نظامی را برای مقابله با گروه حماس عازم منطقه کند که این موضوع  اضمحلال صهیونیست‌ها و جبهه استکبار را می‌رساند و امروز ۱. ۵ میلیون نفر از جمعیت صهیونیست‌ها از سرزمین‌های اشغالی گریخته‌اند و طبق وعده الهی پیروزی از آن جبهه حق است.
وی افزود: امام (ره)می فرمایند هر کسی هر جایی که کار می‌کند خوب کار کند اگر اخلاص نباشد و کار برای خداوند نباشد ارزشی نخواهد داشت، امروز نیازمند هستیم که کار‌ها برای رضای خداوند باشد.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بوییراحمد خاطر نشان کرد: سپاه باید محور اتحاد و همدلی باشد ما همه سرباز انقلاب هستیم و هر کسی که دل در گرو انقلاب و نظام دارد، درب سپاه به روی همه این عزیزان باز خواهد بود.
خرمدل اضافه کرد: در گچساران شاید بیش از چند سال بود که فرمانده ناحیه مقاومت بسیح از گچساران انتخاب نشده بود در این خصوص لیستی از افراد انتخاب گردید در کنار ظرفیت‌ها و نیرو‌های خوب این شهرستان سرهنگ ناصر صالحی که بومی گچساران بود و دارای قابلیت‌های بسیار خوب است انتخاب گردید.
وی گفت: دو مطالبه از سرهنگ صالحی داریم یکی گزینش افراد شایسته و دیگری جوانان شایسته را معرفی کنید و برای جذب کادر‌سازی در این شهرستان اقدامات لازم را انجام دهید تا جذب گردند، سپاه جایگاه اتحاد در انقلاب بوده و با محبت و درب‌های باز با مردم برخورد کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
فقط میخوان آزمایش بشن
Iran, Islamic Republic of
خدا شفات بده
گچساران
Iran, Islamic Republic of
درود بر این انتخاب و انتصاب
جبهه مردمی
Iran, Islamic Republic of
خداروشکر یک گچسارانی منصوب شد
یاسر
Iran, Islamic Republic of
مگه گچسارانی یا غیر گچسارانی چه فرقی داره؟
سید
Iran, Islamic Republic of
آرزوی موفقیت برای سرهنگ صالحی عزیز
یونسعلی حسنعلی پور
Romania
سلام ضمن تشکر از همه خدمت گزاران نظام جمهوری اسلامی در جای‌جای ایران زمین بخصوص در برقراری امنیت در حوزه گچساران وحومه که جا دارد از همه نیروی امنیتی این منطقه بخصوص سپاه واطلاعات سپاه واطلاعات کشور تشکر کرد برای هر بهتر مقامات محترمی سپاهی ونظامی از خداوند آرزوی سلامتی و تندرستی را دارم بعنوان یک رزمنده وبسیحی منطقه ولی همان طوری که فرماندهی محترم سپاه فتح استانمان فرمایشاتی داشته اند منطقه ما دارای پیشرفت هست اگر مقامات ادارات همکاری کنند لذا من رزمنده وپیگیر باغات دیمی وقدیمی کوه دیل که همه از آن اطلاع دارند بنده بیش از 5سال پیگیر آزاد سازی این باغات هستم اما محیط زیست دست گذاشته روی تمامی کوه دیل حتی من پرونده ای هم 5سال پیش به سپاه استان داده ام اما تاکنون هیچ خبری یا اقدامی دیده نشده جهت احیای باغات کوه دیل گچساران تا حداقل هزار خانواده دیلی به راحتی مثل رژیم گذشته مشغول کار و تلاش بشوند در باغات این کوه لذا از همه مقامات شهرستانی و استانی وحتی کشوری وسپاه مقتدر انتظار دارم جهت رفع موانع این باغات واین مردم تلاش کنند و سلام یونسعلی حسنعلی پور 09927081326. 13/8/1402
گندمکار
Iran, Islamic Republic of
تبریک به جناب حاج صالحی عزیز و توانمند
Iran, Islamic Republic of
آقای حسنعلی پور‌چه دلیلی داره اسم وفامیلت وشماره تلفن رو بنویسی که چیی بشه برات
یونسعلی حسنعلی پور
Iran, Islamic Republic of
سلام به همه مقامات محترم دولتی در استانمان وشهرستان گچساران وسلام به مقامات تازه نفس در جای جای اداراتمان بخصوص در سپاه مقتدر که کم وبیش شاهد برقراری امنیت خوبی در حوزه گچساران وحومه می شویم با تلاش همه کسانی کار امنیتی می کنند از سپاه گرفته تا نیروی اطلاعاتی و نظامی و انتظامی و قضایی که جادارد تشکر ویژه کنیم از این خدمتگزاران امنیت وسلام
جوان دیل
Iran, Islamic Republic of
اقای یونسعلی حسنعلی پور چرا کاری که به شما ربط ندارد از طرف مردم شهید پرور دیل صحبت ونامه نگاری میکنید چرا مینویسید مردم در گذشته کار در باغات کوه دیل کار میکنند مردم فهیم دیل خودشان دیگر نمیخواهند در کوه کار کنند اولا کسی جلوی انها را نگرفته هرکس بخواهد میتواند برود کار کند چرا پای نظام میکشید وسط شما منزلتان سالها هست رفتید بهبهان /هرکس که بخواهد کار در باغات خود کند به امکانات احتیاج داشته باشد مراجعه میکند به مسولین روستا وشهرستانی/ مردم متوجه شدند دست بردار از این شایعه پراکنی هر کاری قوانینی دارد مسول این باغات مردم واداره کشاورزی ومنابع طبعی است اگر مردم بخواهند باه ادارات مراجعه میکنند مثل روستای فتح نیمدور وغیره شما برای چه اسم رزیم گذشته ظالم را میاورید
مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

مهاجری: چرا اصلاح‌طلبان بهانه‌جو را خلع‌سلاح نمی‌کنید؟

در دو انتخابات اخیر (۱۳۹۸ و ۱۴۰۰) رکورد کاهش مشارکت شکسته شد و اصولگرایان پیروز میدانی ...
عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی کارگران در ۱۴۰۳ چقدر است؟

عیدی سال ۱۴۰۳ کارگران که در اسفند ۱۴۰۲ دریافت می‌کنند اعلام شد. با توجه به مصوبه جدید ...
در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در این کشور مردم مادام العمر مستاجر هستند

در زمانی که بسیاری از جوانان در مکان ‌هایی مانند کالیفرنیا و نیویورک نمی‌توانند راهی ...
1