تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب : ۴۶۸۶۹۰
کبنا گزارش می‌دهد

ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج به حال خود رها شده و تجهیزات و امکانات آن رو به فرسودگی رفته است ( + فیلم و تصاویر )

۰
کبنا ؛ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج با 130 ایراد افتتاح شد و از همان زمان این ورزشگاه رها شده و هزینه سنگین بیت‌المال در این ورزشگاه در حال از بین رفتن است.
به گزارش کبنا، کلنگ احداث ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یاسوج از سال ۸۶ و در دولت نهم به زمین‌زده شد و در ردیف طرح‌های مهر ماندگار قرار گرفت و قرار بود تا سال ۹۲ به بهره‌برداری برسد اما به دلیل تأمین نشدن منابع اعتباری متوقف شد. با شروع به کار دولت یازدهم این ورزشگاه پس از ۹ سال بلاتکلیفی سرانجام تکمیل و در اردیبهشت ماه ۹۴ با حضور "محمود گودرزی" وزیر وقت ورزش و جوانان دولت یازدهم به بهره‌برداری رسید و از آن زمان تاکنون نه تنها هیچ‌گونه مسابقه فوتبالی در آن برگزار نشده بلکه صندلی‌ها و سازه‌ها و تجهیزات آن نیز رو به فرسودگی رفته است.
در بازدیدی که از این ورزشگاه انجام گرفت؛ شیشه‌های پنجره‌های ورزشگاه شکسته شده بودند. سقف این ورزشگاه لانه پرندگان شده و محوطه آن مملو از زباله است. هر کسی از راه رسیده بر روی دیوارهای این ورزشگاه جمله‌ای نوشته و خاطر خود را تسلی داده.
ساعت ورزشگاه از حرکت ایستاده، صندلی‌های ورزشگاه رنگ رفته و فرسوده شده‌اند. چمن ورزشگاه خراب و علف‌های هرز در آن روئیده، بر برخی از دَر‌های ورزشگاه زنجیره بسته بودند. 
          
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

چرا اسرائیل از حماس وحشت دارد؟

نیرو‌های حماس در قالب گروه‌های مختلف و بعضا به صورت مستقل وارد میدان عملیات علیه اسرائیل ...
مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدارس نزدیک به چهره‌های حاکمیتی از محل‌هایی هستند که مسوولان‌شان امید دارند نسل‌های بعدی ...
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
1