تاریخ انتشار
يکشنبه ۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۸
کد مطلب : ۴۶۷۳۸۶
کبنا گزارش می‌دهد

بازدید رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور نمایشگاه دستاورردهای فناورانه کهگیلویه و بویراحمد ( + تصاویر )

۱
کبنا ؛رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور از نمایشگاه دستاوردهای فناورانه شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان بازدید کرد.
 براساس این گزارش سردار غلامرضا جلالی به‌همراه سردار محمد علی قمی رئیس حقوقی و بازرسی سازمان پدافند غیرعامل کشور و معاون سیاسی امنیتی استاندار استان از نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری بازدید کردند.
 در این بازدید دوساعته که در مرکز نوآوری و کارآفرینی آزادگان یاسوج انجام شد، دکتر محسن فرزین ضمن توضیحات کامل در خصوص پارک و مراکز رشد بر ضرورت تقویت و تجهیز پارک علم و فناوری استان تأکید کرد.
 سردار جلالی ضمن ابراز خرسندی از تلاش‌ها و خدمات صورت‌گرفته اظهار داشت: به یمن و برکت برگزاری یادواره شهدا در استان، توفیق یافتیم در نمایشگاه دستاوردهای فناورانه پارک علم و فناوری نیز حضور داشته باشیم.
 وی اذعان داشت: کارهای ارزشمندی در حوزه‌های زیستی، کشاورزی و گیاه پزشکی صورت‌گرفته است. رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور اضافه کرد: در حوزه‌های سایبری نیز چند کار نو و خوب ارائه‌ شده است. وی در خصوص تطابق فعالیت های دانش بنیان با ظرفیت های استان خاطرنشان ساخت: با توجه به جغرافیای استان که کوهستانی و جنگلی است حوزه‌های مربوط به گیاه پزشکی و دارویی مبتنی بر طبیعت توجیه‌پذیر است.
 سردار جلالی اذعان داشت: ساخت داروهای گیاهی ازجمله درمان زخم‌های دیابتی مسائل ملی است و می‌تواند راه‌گشا باشد.
 وی عنوان کرد: تقویت بازرگانی و بازاریابی پارک‌های علم و فناوری در کشور به همراه حمایت‌های سازمانی و ملی از آن بخش‌هایی که نیاز به حمایت دارند میتواند در توسعه این فعالیت ها در سطح ملی موثر باشد.
سردار غلامرضا جلالی_ رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور از ظرفیت‌های مطلوب استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه‌های گیاه پزشکی و سایبری خبر داد و گفت: با توجه به جغرافیای کوهستانی کهگیلویه و بویراحمد باید به طور ویژه به ظرفیت‌های دارویی و گیاه پزشکی این استان توجه کرد.
وی با بیان اینکه اکثر طرح‌هایی که در مرکز نوآوری و کارآفرینی پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد مشاهده شد توجیه اقتصادی داشتند، افزود: بیشتر فن‌آوران دغدغه بازاریابی داشتند که در این خصوص چاره‌اندیشی خواهیم کرد.
رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در ادامه با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات، اضافه کرد: در این زمینه پیشرفت‌های زیادی داشتیم و ۱۰ طرح اصلی شبکه ملی اطلاعات بازتعریف شده است.
سردار جلالی با تأکید بر اینکه ما معتقدیم باید حکمرانی ملی خود را در فضای سایبری اعمال کنیم، ادامه داد: شبکه ملی اطلاعات یکی از ارکان حیاتی این حکمرانی به حساب می‌آید.
وی با بیان اینکه شبکه ملی اطلاعات فقط به ایران خلاصه نمی‌شود، گفت: بسیاری از کشور‌ها، حتی کشور‌های اروپایی نسبت به سلطه آمریکا بر فضای سایبری انتقاد دارند و تجارب موفقی در جهان وجود دارد که می‌تواند سلطه آمریکا را بر فضای سایبری کاهش دهد.
سردار جلالی همچنین با اشاره به تصویب و ابلاغ طـرح راهبـردی حفـاظت از زیـرساخت‌های کشـورگفت: تکالیف تمام دستگاه‌ها در این موضوع تعیین شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1