تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۲۷
کد مطلب : ۴۶۶۱۶۹
با حضور مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد؛

اختتامیه مسابقات طناب زنی دانش‌آموزان کشور در یاسوج + تصاویر

۱
کبنا ؛
تیم خراسان رضوی قهرمان مسابقات طناب زنی دانش‌آموزان کشور شد.
به گزارش کبنا نیوز، آیین اختتامیه سی سومین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان کشور در رشته طناب زنی با حضور ناظر کل مسابقات، ناظر فنی مسابقات، عزت‌خواه مدیرکل، کرمی معاون تربیت بدنی و دیگر معاونین اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و رئیس هیات‌های ورزشی دانش‌آموزی استان در سالن پوریای ولی یاسوج برگزار شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد روز سه‌شنبه در حاشیه این آیین اظهار کرد: ورزش عامل سلامتی و شادابی افراد جامعه است و در سند تحول بنیادین بر این اصل تاکید شده است.
حسنعلی عزت‌خواه با تبریک به تیم‌های منتخب این دوره از مسابقات اظهار امیدواری کرد که با زیرساخت‌های فراهم شده در سال آینده بتوانیم میزبان رشته های مختلف ورزشی در استان زیبا و چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد باشیم.
ناظر فنی مسابقات رشته طناب زنی نیز گفت: پس از دوران کرونا که شاهد وقفه‌ای در برگزاری مسابقات حضوری دانش آموزان بودیم خوشبختانه سطح کیفی و فنی این دوره از مسابقات بسیار بالا بود.
زهرا نظری منش ادامه داد: مسابقات در رشته طناب زنی با حضور ۱۵ استان کشور برگزار شد که از ۲۸مردادماه آغاز و تا ۳۱شهریور ادامه داشت.
وی بیان کرد: در سی و سومین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان کشور به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد تیم استان خراسان رضوی مقام نخست، تیم استان فارس مقام دوم و تیم استانهای اصفهان و زنجان مشترکا مقام سوم را کسب کردند.
وی تصریح کرد: در ماده آزاد نمایشی انفرادی مقام نخست را سرکار خانم ارمغان قدیری از استان خراسان رضوی ، مقام دوم را زهرا اسدزاده از استان فارس و مقام سوم را آیناز موسوی از استان زنجان کسب کرد.
ناظر فنی مسابقات رشته طناب زنی افزود: در ماده سرعت انفرادی مقام اول را ارمغان قدیری از استان خراسان رضوی ، مقام دوم را فاطمه قدرتی از استان اصفهان و مقام سوم را نگین بهرامی از استان زنجان کسب کرد.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

محترم
Iran, Islamic Republic of
من دوست دارو درمسابقه شرکت کنم
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1