تاریخ انتشار
شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۴
کد مطلب : ۴۶۵۸۴۷
کبنا گزارش می دهد؛

آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر کشور در یاسوج برگزار شد

۲
کبنا ؛
آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی دانش آموزان سراسر کشور در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسوولان کشوری و استانی برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، روز شنبه (۲۱ مردادماه ۱۴۰۲) این آیین افتتاحیه با حضور دانش‌آموزانی از ۲۰ استان کشور و با حضور می‌همانان ویژه از جمله استاندار کهگیلویه و بویراحمد، سید ناصر حسینی نماینده مردم گچساران و باشت، مهدی روشنفکر نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاون آموزش و پرورش استان برگزار شد.
سی و سومین دوره مسابقات دختران و سی و نهمین دوره مسابقات پسران در رشته‌های طناب زنی و هندبال گرامی داشت شهدای مدارس ثارالله و زینبیه شهرستان میانه در شهر یاسوج در حال برگزاری است.
فرشید کرمی_ معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد_ گفت: افتتاحیه مسابقات هندبال کشوری در دو بخش متوسطه اول برادران و خواهران برگزار می‌شود.
فرشید کرمی اظهار کرد: این مسابقات بطور همزمان در ۵ شهر کشور برگزار می‌شود که در یاسوج مسابقات ورزشی هندبال و طناب زنی با رقابت 1700 دانش آموز را خواهیم داشت.
حسنعلی عزت‌خواه_ مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد_ ضمن تقدیر و تشکر از مدیران و معاونان و معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد یک هزار و ۸۹۴ شهید تقدیم انقلاب کرده که ۴۴۶ نفر آنان دانش‌آموز بوده‌اند.
عزت خواه اظهار کرد: همان طوری که مسابقات ورزشی دانش اموزان به نام شهدای مدارس ثارالله و زینبیه شهرستان میانه مزین شده، در بهمن ماه سال ۱۳۶۵، ۳۸ دانش‌آموز زیر بمباران مدارس نیمکت‌های سوخته را ر‌ها کرده و تلفیق علم و جهاد را به ما یاد داده‌اند. امروز ما با آنان میثاق می‌بندیم که ورزش ما ارزش شما را یادآوری می‌کند.
وی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد استان چهارفصلی که به خاطر گونه‌های مختلف گیاهی و مکان‌های گردشگری لقب پایتخت طبیعت به خود گرفته است.
عزت خواه با اشاره به ارزش‌مندی ورزش در دین اسلام اظهار کرد: اسلام بر روی پیاده روی و ورزش تأکید دارد و برای ورزش کردن ثواب زیادی قرار داده است.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: استعداد و ظرفیت‌های انسانی استان بالا است، ولی زیرساخت‌ها کم است. خوی و خصلت ورزشکاری، جوانمردی، سلحشوری در مردم استان وجود دارد و این خصلت‌ها باید در اموزش و پرورش نهادینه شود.
وی بیان کرد: دولت سیزدهم جهش خوبی در بحث زیرساخت‌های ورزشی استان صورت داده، ولی با توجه به پراکندگی مدارس استان با وضعیت مطلوب فاصله زیادی داریم،‌امیدواریم استاندار پیگیر کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل ورزش و جوانان استان، وزیر محترم آموزش و پرورش آقای دکتر صحرایی، دکتر ستاری و دکتر بابویی و معاونت تربیت بدنی توجه خوبی به زیرساخت‌های ورزش استان داشته باشند.
بابویی_ رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور_ ضمن گرامی داشت یاد شهدای جنگ تحمیلی گفت: از حمایت‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد تشکر می‌کنم و حضور نماینده مردم گچساران آقای حسینی پور، آقای روشنفکر، مدیرکل ورزش و جوانان استان و معاون‌ایشان، ریاست محترم فدراسیون اسکیت خیر مقدم عرض می‌کنم.
بابویی ضمن تقدیر از مدیرکل آموزش و پرورش و معاون تربیت بدنی اموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: سه ماه همکاران در اداره کل آموزش و پرورش استان تلاش کردند که زمینه برگزاری این مسابقات فراهم شود.
وی بیان کرد: ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر دانش‌آموز از سطح مدرسه، منطقه، استان درگیر مسابقات بودند و هم اکنون در ۵ شهر کشور میزبان ۷ هزار دانش اموز نخبه در رشنه‌های مختلف ورزشی هستیم که با هم به رقابت خواهند پرداخت.
بابویی گفت: امروز اگر کسی بخواهد از آینده کشور مطلع شود باید حال و روز آموزش و پرورش امروز را بررسی کند، اگر فضای مدارس را پر نشاط کنیم، ‌امید در جامعه ما زنده خواهد شد و آینده درخشانی را در سطح کشور رقم خواهیم زد.
مهدی روشنفکر_ نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون_ ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان این مسابقات گفت: حضور دانش آموزان عزیز به سرزمین برف و آفتاب را خوشامد عرض می کنم.
روشنفکر ضمن تأکید بر اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد می تواند مقصد گردشگری بسیاری از مردم ایران باش، اظهار کرد: دانش اموزان عزیز سفیران استان کهگیلویه و بویراحمد هستند، درخواست می کنم همراه با خانواده هایتان در سنوات و سالهای آینده در اقلیم گرمسیری و سردسیری حضور بیابند.
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون بیان کرد: گردشگری ورزشی ارزش و اهمیت زیادی دارد، از همه مردم دعوت می کنیم که به این استان سفر کنند، طبیعت دلنواز این استان با بقیه مناطق تفاوت های زیادی دارد.
سید ناصر حسینی پور_ نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت_ گفت: در پیش نویس لایحه برنامه هفتم توسعه، دین ورزش در این لایحه ادا نشده است.
دوستان ما در دولت دین ورزش را ادا نکرده اند، در برنامه ششم توسعه در ماده 94 دولت مکلف بوده 27 صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده را برای توسعه ورزش های همگانی و ورزش مدارس و کشتی و ورزش های روستایی و عشایری صرف کند.
وی گفت: اما این نقص در برنامه هفتم توسعه مشهود بود، امیدواریم در هفته های آینده این دین نسبت به ورزش ادا شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوج
Russian Federation
دروذ بردکتر بهرامی
Iran, Islamic Republic of
ک چ ربطی و بهرانی داره مه کم داری
سهیل
Iran, Islamic Republic of
درود بر اموزش و پرورش درخشان استان
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر همت مجموعه ورزشی آموزش و پرش استان، دکتر کرمی و مدیرکل جهادی و پای کار آموزش و پرورش دکتر عزتخواه
مهریان
Iran, Islamic Republic of
ی مرتبه یک برنامه شیک و خوب به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، خدا توفیقتان بدهد که واقعا پای کار هستید.
نوروز
Iran, Islamic Republic of
من خودم تو جلسه رفته بودم، واقعا لذت بردم و احساس افتخار کردم از این میزبانی، درود بر اموزش و پرورش استان
پیش خودم فکر میکردم تا حالا اداره کل ورزش و جوانان هیچ میزبانی اینطوری نداشته، ولی آموزش و پرورش اومد جلوی و این کار سنگین رو پذیرفت.
خیلی عالی بود، احسنت بر معاون تربیت برنی و در راس مجموعه حاج عزت خواه.
سعادت
Iran, Islamic Republic of
واقعا عالی، مسولین مانند آ.پ بیایند پای کار تا نام استان را در سطح کشور بشناسند، نه اینکه تصمیم بگیرند نام استان را عوض کنند.
شناساندن استان به همتتان بستگی دارد نه به تغییر نام.
درود بر حاج عزت خواه و مجموعه شان که در این زمینه هم اقدام میکنند.
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
من اموزش و پرورشی نیستم ولی پیگیر اخبار استان هستم
این آموزش و پرورش رو خبرگزاری ها بعضی موقع نقد می‌کنند همانند سایر دستگاه ها، ولی برخلاف سایر دستگاه ها، تنها اداره ای که می‌بینم هم مقام میاره و هم کار در سطح ملی برگزار می‌کند.
این نشان میده آموزش و پرورش در ریل درستی قرار دارد.
درود بر مجموعه و مدیرکلش آقای عزت خواه
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
درود بر خائز دهدشت، به امید قهرمانی
خوشحالیم که بالاخره استان ما میزبان مسابقات کشوری شد، که بچه های ما باامید و انگیزه بالا ادامه دهند،
درود بر ریاست اموزش و پرورش استان جناب دکتر عزتخواه، که توانمدی در میزبانی مسابقات را یاد اداره کل ورزش و جوانان داد.
موسی
Iran, Islamic Republic of
افرین بر این همت
خدا توفیقتان بدهد.
من که خوشحال شدم، این تصاویر را دیدم
اولین میزبانی استان در مسابقات کشوری، افرین بر همت مسولین متولی امر در اموزش و پرورش و مدیر مجموعه حاج عزت خواه
Iran, Islamic Republic of
نمایندگان ومسابقات دانش آموزان، بابا بروید دنبال کار مجلستون بچه ها به سن رای دادن نرسیدن
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1