تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۴
کد مطلب : ۴۶۵۱۶۳
یادداشت ارسالی؛

فولادی دوشادوش وزیر نفت؛ آب درکوزه و ما تشنه لبان می گردیم (+ تصاویر)

۱
کبنا ؛سفر اخیر رئیس جمهور و وزیر نفت به گچساران همراه با حواشی و نکات برجسته‌ای بود که از چشم‌ها دور ماند و در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌شود. 
ورود وزیر نفت به همراه علی فولادی (مشاور گچسارانی وی) و همچنین دستور و ارجاع برخی نامه‌ها به فولادی توسط وزیر نفت یکی از نکات مشهود این سفر بود.
شاید به جرات می‌توان گفت که «فولادی» از معدود افرادی است که اعتقادی به مسائل قومی و قبیله‌ای ندارد (فراقومیتی فکر  می‌کند) و خود را متعلق به شهرستان‌های باشت و گچساران می‌داند، البته در ادامه به این نکته اشاره خواهیم کرد که چگونه جدیداً «علی فولادی» مدیر نفتی کهگیلویه و بویراحمدی‌ها لقب گرفته است.
در سال ۹۴ اصولگرایان (با حضور چندین کاندیدای اصولگرا) در حالیکه خود توان مقابله با غلامرضا تاجگردون را نداشتند به این نتیجه رسیدند که تنها کسی که بتواند با غلامرضا تاجگردون رقابت کند حاج علی فولادی می‌باشد.  هر چند در ابتداء انتخابات شرایط و وضعیت «فولادی» نسبتاً خوب بود، اما بی‌مهری و دودستگی، منفعت طلبی بعضی از نیروهای اصولگرایان باعث پیروزی تاجگردون شد این در حالی بود که فولادی ترک زبان قشقایی یکی از اصولگرایان شناسامه دار، ثابت قدم، شجاع و با صداقت می‌باشد که بار‌ها از کاندیدا‌های منتخب اصولگرایان گچساران و باشت بطور تمام قد حمایت کرده است که این موضوع از ویژگی‌های ممتاز حاج فولادی می‌باشد.
فولادی در مدت کوتاه مسئولیتش در وزارت نفت عملکرد قابل قبولی داشته است.
گفته می‌شود در این مدت کوتاه علی فولادی در مقدمات پروژه پتروپالایشگاه نفت گچساران تلاش، پیگیری و نقش پررنگی داشت است که این پروژه با اشتغالزایی چندین هزار نفر از پروژه‌های مهم این شهرستان خواهد بود که بخش زیادی از نیرو‌های بیکار شهرستان‌های گچساران و باشت را جذب خواهد کرد و همچنین گفته می‌شود؛ فولادی در مقدمات پروژه‌های بزرگ گاز کشور که کلنگ آن در سفر اخیر رئیس جمهور در یاسوج‌زده شد(احداث مخازن ذخیره‌سازی گاز مختار بویراحمد) از طرف وزیر نفت به وی اختیارات و دستور پیگیری داده است و تلاش‌ها و زحمات مهندس فولادی قابل تحسین می‌باشد، که این پروژه بیش از هزار نفر اشتغالزایی برای حوزه بویراحمد به همراه خواهد داشت.
خیلی‌ها اعتقاد دارند که «فولادی» دارای توانمندی و قابلیت‌های فراوانی می‌باشد و وی یکی از سرمایه‌های انسانی کهگیلویه و بویراحمد در حوزه نفت و گاز محسوب می‌شود.
حکایت توانمندی و ویژگی‌های ممتاز فولادی در حوزه نفت و گاز کشور (برای کهگیلویه و بویراحمد‌ها) مصداق این بیت شعر است.
آب در کوزه و ما تشنه لبان می‌گردیم /  یار در خانه و ما گرد جهان می‌گردیم.
شنیده‌ها می‌گویند که جمعی از اصولگرایان باتوجه به شرایط موجود و توانمندی‌ها و ویژگی‌های علی فولادی از وی خواستار کاندیداتوری در انتخابات مجلس اسلامی آینده شهرستان‌های گچساران و باشت شده‌اند.
قطعاً با کاندیداتوری فولادی انتخاباتی داغ، پرشور و رقابتی نفسگیر برگزار خواهد شد و بلاشک علی فولادی یکی از قطب‌های انتخابات آینده گچساران می‌باشد.
البته باید منتظرماند و دید که آیا لیدرهای قشقایی به ویژه محمدفرهمندیان و داوود فولادی دو لیدر جوان صاحب نام قشقایی‌ها در اسفند ۱۴۰۲ فولادی را (همانند انتخابات۹۴) همراهی خواهند کرد؟ 


نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
5 تا از عکسهای که فرستادی مشترکن
Iran, Islamic Republic of
رفته کنار وزیر عکس گرفته واسه تبلیغ انتخاباتی :))
مصیب
Iran, Islamic Republic of
واقعا ای در کوزه و ما تشنه لبان میگردیم.
بگردید تا برسید به یکی که خاک پای تاجگردون باشه.
تاجگردون
وزیر
Iran, Islamic Republic of
اخ وه بخت وزیری فولادی مشاورشه
گرگعلی
Iran, Islamic Republic of
فولادی توعمرش یک قدم ولوکوچک کوچکبرای احدی برداشته؟ تاحالاکجابودروی کارتمام شده رسیده کدام اشتغالزایی؟ اینهمه آوازه هاازشه بودشیرمردی مثل غلام تاجگردون پشت این پروژه هابوده واززمان نوبخت ردیف حقوقی برای پرسنل پتروشیمی بابودجه گرفته پاکدل بله تعدادزیادی رادرنفت مشغول کردوبزرگترین خیانترابه منطقه زدندباردکردن حاج غلام بخصوص خیرآبادرا فولادی قول دادوقتی تحریمهارابرداشتندچینیهادردارخویین مشغول میشن وپسرت راسرکارمیذارم حاج غلام سیصدنفررابوسیله جنتی دراداره مالیاتی تهران مشغول بکارکردندلطفامردم رابه اشتباه نیندازید
گرگعلی
Iran, Islamic Republic of
مگه هرکس باوزیری عکس گرفت میتونه برامردم کارکنه اگراینطوره آن آقایی که همه جامیره جلودوربین وقرائتی درجمع خفتش دادبذارینش وزیرکاریارئیس جمهورتااینهمه مشکلوحل کنه میگی نه آقای کبنا میخوای به حاج حیاتعلی فولادی رفیق چهل ساله ام برای پسرم زنگ بزنم ببین چه جوابی میده حتمامیگه تابرجام بفرجام برسه باامریکاهم دوست بشیم بعدپسرتودارخویین میذارم سرکارپیش آمریکاییها
Iran, Islamic Republic of
کی تاالان فرهمندیان وابیه لیدر قشقایی
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1