تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۱
کد مطلب : ۴۶۴۹۱۳
کبنا گزارش می‌دهد:

استقبال مردم از ارائه خدمات در میز خدمت ارتباطات مردمی وزارت اقتصاد و دارایی در اداره کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛طاهر شریف‌‌پور_ مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد_ روز سه شنبه(27تیرماه1402) در گفت‌وگو با کبنا گفت: ما از پیش برای ارائه میز خدمت برنامه‌ریزی انجام دادیم و همه همکاران بسیج پای کار آمدند؛ همچنین مدیرعامل همه بانک‌ها در استان، نماینده تام‌الاختیار وزیر امور اقتصاد و دارایی علی نظامی_ رئیس مرکز بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات_ و  علی عادل عابدنژاد داورانی_ مدیرکل دفتر امور استان‌ها_ در این مجموعه گرد هم آمدیم تا همه با هم بتوانیم به مردم خدمت کنم و ان‌‌شاالله حرف مردم به رئیس‌جمهور مردمی خودشان برسد. 
شریف‌پور افزود: ارائه خدمت در این میز تا پایان امروز ادامه دارد؛ امیدواریم مردم از این خدمات راضی باشند و راهی برای پیشرفت استان در همه زمینه‌ها باشد.
بهنام فرح‌بخش_ مدیر شعب بانک کشاورزی در استان کهگیلویه و بویراحمد_ در گفت‌و گو با خبرنگار کبنا گفت: در سفر ریاست جمهوری انتظار می‌رود با توجه به وضعیتی اقتصادی و معیشتی، مردم متقاضی نسهیلات و اقداماتی خارج از روال معمول در مدیرت‌ها، بانک‌ها و ادارات دولتی انجام شود. در استان کهگیلویه و بویراحمد این قضیه نمود بیشتری دارد، مراجعات مکرر، استقبال بیشتر و موضوعات متنوعی وجود دارد.
فرح‌بخش افزود: بانک کشاورزی در چارچوب‌های مقدماتی خود می‌تواند خدماتی به مردم ارائه دهد که مشتریان احساس رضایت داشته باشند. ورود هیئت دولت و سفرهای استانی می‌تواند برای ما کمک شایانی باشد.
وی تصریح کرد: دستگاه‌های متولی و ارتباط‌دار با ما مانند؛ بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و... با ما همکاری می‌کنند تاکنون هم مراجعات مردم خوب بوده است و هم همه عوامل در این میز خدمت به دقت درخواست‌ها را بررسی کردند و می‌توان خدمات بهتری به مردم ازائه داد.
فرح‌بخش افزود: عمده تقاضای مردم اخذ تسهیلات است؛ آنچه مربوط به بانک و حوزه کشاورزی است قطعاٌ بررسی و حمایت خواهد شد؛ اما وام‌های معیشتی، قرض‌الحسنه و کمک هزینه‌ای که در چارچوب اعتبارات ما نیست نیاز به اعتبارات سفر ریاست جمهوری دارد که در صورت تأمین ابلاغ و انجام خواهد شد.
وی در ادامه گفت: ما در خدمت مردم هستیم چه در شرایط عادی و چه در شرایط ویژه در چارچوب قوانین سعی در گشوده گره از کار مردم داریم.
کبنا: مردم چقدر درباره خدمات این میز خدمت اطلاع داشتند؟
  فرح‌بخش: توجیه مردم در این اندازه بود که یک میز خمتی در فلان اداره یک میزی خدمتی در حال ارائه خدمت است و می‌توانند بدون واسطه و رودر رو حرف‌هایشان را بزنند؛ از لحاظ اینکه مردم توجیه باشند که چه درخواست‌هایی می‌توانند داشته باشند بیشتر درخواست‌ها بر اساس امیال شخصی خودشان است و بعد از ارائه این درخواست‌ها توسط همکاران ما در میز خدمت بررسی خواهد شد و توضیحات لازم به مردم داده خواهد شد و آنها راهنمایی می‌شوند که در نهایت درخواستشان را کجا و چطور پیگیری کنند.
وی در پایان گفت: در میان این درخواست‌های شخصی درخواست‌هایی نیز مربوط به تولید، اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری نیز وجود داشت که اگر به بهره‌برداری برسند بسیار تأثیرگذار خواهند بود.
زمانی_ معاون بانک ملی_ در گفت‌گو با خبرنگار کبنا گفت: برای تسهیلاتی که قرار است پس از این میز خدمت ارائه شود هیچ سقفی در نظر گرفته نمی‌شود و ابلاغ‌ها مشخص نیست بستگی به درخواست‌ها دارد. ما درخواست‌ها را بررسی و ارسال می‌کنیم و آنها خودشان تصمیم می‌گیرند چه تسهیلاتی به مردم ارائه دهند.
زمانی تصریح کرد: با توجه شرایط اقتصادی مردم استان و بانک‌های استانی که منابع کافی در اختیار ندارند مصارف تقریباٌ بیش از دو برار منابع بانک‌هاست؛ ناترازی بین منابع و مصارف کمی کار را مشکل می‌کند؛ اما این وظیفه‌ای است در راستای سفر ریاست جمهوری و ما موظفیم درخواست مردم را بررسی کنیم و پاسخ‌گو باشیم.
وی افزود: درخواست‌ها بیشتر شخصی و نیازهای معیشیتی است درخواست‌های مربوط به طرح‌های اشتغال‌زایی مربوط به ادارات دیگر است و سازمان‌های متولی مربوط به این ذرخواست‌ها در اداره کار و اشتغال
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1