تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب : ۴۶۴۹۰۶
کبنا گزارش می‌دهد

کلنگ احداث 10 هزار واحد مسکونی در کهگیلویه و بویراحمد به زمین زده شد

۳
کبنا ؛آئین کلنگ‌زنی احداث 10 هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن با حضور مهرداد بذرپاش_ وزیر راه و شهرسازی_، علی محمد روستا_ معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد_، شهرام مهدوی‌مطلق_ فرماندار شهرستان بویراحمد_، محمد راستا_ مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد_ و جمعی از مسوولان در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز با حضور مهرداد بذرپاش_ وزیر راه و شهرسازی_ کلنگ احداث 10 هزار واحد مسکونی در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به زمین زده شد.
علی محمد روستا_ معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این آئین، اظهار داشت: این 10 هزار واحد مسکونی اضافه‌بر آن 13 واحد مسکونی است که در سطح استان در حال احداث است.
وی گفت: یاسوج مشکل زمین داشت که الحمدالله این مشکل با مشارکت سرمایه‌گذار رفع شده است. امیدواریم بتوانیم با احداث این 10 هزار واحد مسکونی بار خانه به‌دوشی را از دوش مردم برداریم.
روستا در ادامه از بانک‌ها گلایه کرد و گفت: من با این روند نمی‌توانم با بانک‌ها کار کنیم و باید بروکرواسی اداری و مشکلات اینچنینی را در شورای مسکن برطرف کنید. تبصره و بندهای را جلوی سازنده‌ها می‌گذارند که شرایط ادامه کار را سخت می‌کند.
محمد راستا_ مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد_ در این نشست ضمن قدردانی از وزیر راه و شهرسازی، گفت: در عملیات احداث 10 هزار واحد مسکونی هفت هزار و 788 واحد در شهر یاسوج، هزار و 24 واحد در شهر دوگنبدان و هزار و 188 واحد مسکونی در شهر دهدشت ساخته خواهد شد.
وزیر راه و شهرسازی: بیش از هزار واحد متخلف مشاور املاک در کشور پلمب شد
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به نظارت دقیق و همه جانبه بر بازار مسکن، گفت: در همین ارتباط بیش از هزار واحد مشاور املاک متخلف در سراسر کشور شناسایی و پلمب(مهر و موم) شده است.
مهرداد بذرپاش در جمع خبرنگاران شهر یاسوج ضمن تأکید بر اینکه نظارت بر بازار مسکن یکی از اولویت‌های دولت است، اظهار کرد: با دستور رئیس جمهور بر بازار مسکن به صورت جدی و مستمر نظارت می‌شود.
وی با تأکید بر اشاره به اقدامات مؤثر در جهت کاهش، تعدیل و تثبیت قیمت مسکن، گفت: فعالان حوزه مسکن به خصوص مشاورین املاک باید دارای مجوز باشند تا مردم برای تهیه مسکن دچار مشکل و سختی نشوند.
وی ادامه داد: برخی از مشاورین املاک(بنگاه‌های خرید و فروش ملک) برای دریافت مجوز ساخت واحد‌های مسکونی اقدام می‌کنند در حالی که یا ساخت و‌سازی انجام نمی‌دهند و یا مسکن ساخته شده را به بازار عرضه نمی‌کنند که در واقع این اقدام نوعی احتکار در بازار مسکن محسوب می‌شود.
رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت در ششمین مقصد از دور دوم سفر‌های استانی به منظور انجام سفری ۲ روزه، صبح دوشنبه (۲۶ تیر) وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شدند.
همزمان با دومین سفر۲ روزه (۲۶ و ۲۷ تیر) رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد پروژه‌های مهمی در حوزه اقتصادی، عمرانی صنعتی، تولیدی و سرمایه‌گذاری پیش‌بینی شده که تحول عظیمی در عمران و آبادانی و بهبود معیشت مردم ایجاد می‌کند.
طرح‌های مهم عمرانی از جمله سد چم شیر، کارخانه پتروشیمی گچساران، احیای کارخانه قند یاسوج و جاده پاتاوه به دهدشت و بیمارستان بهمئی با حضور رئیس جمهور و هیأت همراه افتتاح شده و یا در حال بهره‌برداری است.
در سفر نخست رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد در مهر ۱۴۰۰، تعداد ۲۱۷ طرح زیربنایی، زیرساختی و توسعه‌محور در بخش‌های مختلف اعم از گردشگری، راه، آب، نفت و گاز، پتروشیمی، گیاهان دارویی، صنعت و کشاورزی برای عبور از محرومیت‌ها و شتاب‌بخشی به روند توسعه‌ای این استان به تصویب رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
United States
دم آخر خشه رسوند و دوربینل
Iran, Islamic Republic of
هیچه من حرفل نیست
مهخان
Iran, Islamic Republic of
بخت بووام کرکوووووو ( خیار باد کرده ) من ای حرفل نیسی
رضا
Iran, Islamic Republic of
پ شهرستانل چروم ولنده وباشت چه وابی
Iran, Islamic Republic of
ابر آمدوبرسرسبزه گریست بی باده ارغوان نمی‌باید زیست
این سبزه که امروز تماشاگه ماست. تاسبزه خاک ما تماشاگه کیست
Iran, Islamic Republic of
۲۰۰میلیون وام میدن واسه مسکن ملی ۱میلیارد۲۰۰میلیون پس میگرین این چه جور برنامه ریزیه چه حساب کتابیه خدا میدونه همون نسازن بهتره
دنا عزت مردمان تلاشگر
United States
ا،مدیر کل و قوم گرای این استان در راه و شهرسازی
دشمنی شما با دنا ثابت شده و همچنین تلاشهای حسادت ورزانت برای لغو پروژه ی پل کلو سی سخت
اما به لطف ملی بودن طرح،هیچ شما و هم فکران نتوانستید بکنید
تاریخ بویراحمد شما را از یاد نخواهد برد.
Iran, Islamic Republic of
مقصر اصلی نماینده است درپل کلو.
مردم بدانند
محسن
Iran, Islamic Republic of
عامل گرانی درهمه بخش کند وبی اثربودن شمشیر نظارت قانون است تاقاطعیت نباشد افزودن اعتبار مشکلی رادرمسیر گرانی برنمی دارد
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1