تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب : ۴۶۴۷۳۶
با حضور معاون اول قوه قضاییه برگزار شد؛

آیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر

۶
کبنا ؛
رئیس قوه قضاییه با صدور حکمی رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد و ریاست شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان را منصوب کرد.
به گزارش کبنا نیوز، امروز شنبه (24 تیرماه 1402) سید علی احمدزاده در آیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد که با حضور حجت‌الاسلام مصدق معاون اول قوه قضاییه برگزار شد، گفت: در قوه قضایه دو وظیفه در کنار هم وجود دارد یکی حوزه قضا، رسیدگی به پرونده‌ها، استقلال قاضی و اجرای عدالت است که بین قاضی و خدا رابطه است و کسی حق ورود ندارد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: به همین دلیل است که حضرت علی (ع) می‌خواستند حاکم اسلامی و یهودی با یک دید دیده و برخورد شوند. 
وی اظهار داشت: وظیفه دوم دستگاه قضایی که فوق‌العاده مهم است اینکه دستگاه قضایی یک دستگاه حاکمیتی بوده و یک رکن اساسی حکومت جمهوری اسلامی به دستگاه قضا وابسته است و بسیاری از وظایف مهم حاکمیتی در این دستگاه می باشد.
احمدزاده تصریح کرد: سازمان های مختلف مثل بازرسی کل کشور که وظیفه کشف و خنثی کردن فسادها را بر عهده دارد، سازمان ثبت اسناد و املاک که سرنوشت املاک مردم به این سازمان است و سازمان زندان ها که وظیفه اصلاح رفتار زندانیان و بازگشت آنها به جامعه یا محاکمه را بر عهده دارد همه در دستگاه قضایی است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: آقای نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان در رعایت حقوق مردم که بخش حاکمیتی است و استحکام نظام حکومتی نقش فوق العاده موثری داشت و کارهای اثرگذار و دارای ارزش گذاری بالا انجام داد که در شورای تامین بارها این موضوع را شاهد بودم.
وی بیان کرد: یکی از دلایلی که استان ما در فتنه های اخیر سفید بود و شهرها آرام بود تدبیر آقای نگین تاجی در مباحث حکومتی و حاکمیتی است، به عنوان رئیس شورای تامین استان شهادت می دهم که آقای نگین تاجی به همراه معاونین، مدیران و سایر قضات نقش سازنده ای در آرامش استان در حوادث اخیر داشتند.
احمدزاده بیان کرد: مجموعه موفق دادگستری استان مدیون این قضات شایسته، انقلابی،عدالت محور است و از تلاش های آقای نگین تاجی و سایر همکارانش تقدیر و تشکر می کنم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تغییر و تحول را امر عادی تلقی کرد و گفت: خوب بودن به معنای عدم تغییر نیست و امیدواریم با حضور آقای افراسیاب شاهد پیشرفت های بیشتری در حوزه قضایی استان باشیم.
در پایان از زحمات حسن نگین تاجی تقدیر و «محبوب افراسیاب» به عنوان رئیس کل جدید دادگستری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

عابرهرروزه
Iran, Islamic Republic of
ازریاست محترم جدیددادگستری استان تقاضامندیم به همراه دادستان محترم استان جناب ملک حسینی این قسمت باقی مانده جاده کریک بیاره رایکباربرای همیشه قضیخ اش راحل کنندکه دیگه خون به دل مردم کرده وجلوبندی سالم برای ماشین ها نذاشته....
Russian Federation
تبریک خدمت جناب نگین تاجی در سمت جدید در قوه قضاییه
Russian Federation
بالاترین افتخار برای آقای نگین تاجی خوشنامی و رضایتمندی عمومی از ایشان بود که در روز تکریم به خوبی بیان شد
آریایی
Iran, Islamic Republic of
خدا وپیر وپیغمبر یک مدیر توانا وکارادن فقط دکتر ریحان بهادر مدیر کل شرکت گاز استان
Iran, Islamic Republic of
مسخره بازی نمیدونه مدیر یعنی چه
Iran, Islamic Republic of
سلام خدا کنه دردی از درد مردم کم کنه آقای افراسیاب
تعزیرات داروخانه ها از بانکها و ماشینهای میوه فروش هم بیشتر شدن مگه خیریه
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1