تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۴
کد مطلب : ۴۶۳۳۱۰
کبنا گزارش می دهد؛

بزرگداشت منصور زرگر در یاسوج برگزار شد + تصاویر

۰
کبنا ؛بزرگداشت منصور زرگر خبرنگار فقید استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور چهره های سیاسی و مسوولان استانی در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، در این مراسم که با حضور سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، هاشمی معاون سیاسی استاندار، روشنفکر نماینده مردم بویراحمد، درخشان مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، نادر منتظریان از چهره های سیاسی بویراحمد، دهبانی استاد دانشگاه، زارعی پور نماینده سابق بویراحمد و جمعی از فعالان رسانه ای و مسوولان استانی برگزار شد.
این آیین بزرگداشت که با تلاش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، اقدامی خداپسند و ماندگار در پاسداشت فعالیت های مرحوم زرگر این خبرنگار فعال هم استانی بود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این مراسم، گفت: مرحوم زرگر یکی از محجوب ترین و با اخلاق ترین خبرنگار استان بود که به دور از هر گونه حواشی به دنبال لنجام رسالت خبری خود بود.
امین درخشان افزود: مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حمایت از رسانه های گوناگون هیچ کوتاهی نکرده و در جلسات مختلف از جایگاه رسانه ها دفاع کرده است.
وی تاکید کرد: انتظار می رود رسانه ها ضمن ایجاد امید در جامعه بیش از گذشته به دنبال توسعه و آبادانی استان کهگیلویه و بویراحمد باشند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نقد حق رسانه ها است و می طلبد مدیران روحیه نقد پذیری داشته باشند و تعامل بین رسانه و مسئولان کمک شایانی به توسعه استان می کند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: مرحوم منصور زرگر فردی مظلوم، سخت کوش و اخلاق مدار بود که با کمترین امکانات تجهیزات و هزینه به دنبال تبیین خدمات انقلاب اسلامی بود.
حمزه پیشقدم به خبرنگاران توصیه کرد که ضمن رعایت اخلاق و رعایت اصول حرفه خبرنگاری در زمانی که مقام معظم رهبری در برابر بنگاه های تبلیغاتی دشمنان این انقلاب جهاد تبیین را مطرح فرمودند به تبیین خدمات نظام بپردازند.
خبرنگار ساعی، پرتلاش و با اخلاق که هفته گذشته بر اثر یک سانحه رانندگی به کما رفته بود بامداد روز یکشنبه هفتم خرداد ماه در بیمارستان جلیل شهر یاسوج جان به جان آفرین تسلیم کرد.
منصور زرگر از سال ۱۳۸۷ تا سال ۱۴۰۱ به عنوان رابط خبر ایرنا نقش مهمی در پوشش وقایع و رویدادهای کهگیلویه و بویراحمد داشت.
او سال ۱۳۵۸ در شهر یاسوج دیده به جهان گشود و بخش عمده ای از زندگی خود را در این شهر سپری کرد.
آیین تشییع و خاکسپاری این خبرنگار فقید روز دوشنبه هشتم خرداد ۱۴۰۲ از ساعت ۱۵ در آرامستان روستای کریک نزدیک امامزاده شاه عسکر (ع) برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

کمال
Iran, Islamic Republic of
زنده راتازنده است بایدبه فریادش رسید ورنه برسنگ مزارش آب پاشیدن چه سود
Romania
یادش بخیر در سریال اخراجی ها ، رفتند نزدیک جبهه ، یه عکس گرفتند .
گفت : ما که عکسمون را گرفتیم ....
بله ، مراسم ، ما که عکسمون را گرفتیم و ....
آذری جهرمی: دکتر ظریف را یکی از «کنشگران مرزی» ایران امروز می‌دانم؛ او فرزند ایران است

آذری جهرمی: دکتر ظریف را یکی از «کنشگران مرزی» ایران امروز می‌دانم؛ او فرزند ایران است

آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت روحانی از با انتشار متنی در حمایت از محمد جواد ظریف نوشت ...
آقای قالیباف! شما و این همه صداقت و صراحت و شجاعت؟

آقای قالیباف! شما و این همه صداقت و صراحت و شجاعت؟

محمد مهاجری خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت: سخنان‌تان درباره اینکه مدیران کشور هر ...
چرا تنش‌ها بین طالبان و ایران ناگهان به نقطه انفجار رسید؟

چرا تنش‌ها بین طالبان و ایران ناگهان به نقطه انفجار رسید؟

تورک فرهادی، تحلیلگر افغانستانی مستقر در ژنو با بیان اینکه هرگونه درگیری بین افغانستان ...
1