تاریخ انتشار
جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب : ۴۶۳۰۶۸
با حضور تشکل‌های دانشجویی:

آرامش در دانشگاه را حفظ کنید و در انتصابات دقت کنید / نحوه‌ی جذب هیأت علمی‌ها باید اصلاح و افراد فاقد صلاحیت نباید تأیید شوند

۵
کبنا ؛ «نشست سلامت» با موضوع محوری بررسی و اصلاح مسائل آموزشی دانشگاه به میزبانی تشکل جامعه اسلامی دانشجویان، چهارشنبه (۸ خرداد ساعت ۲۰) با حضور سعید جاودان سیرت رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، نماینده دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی، معاونین و اعضای منتخب هیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا، پریسا_ فتح الله‌پور_ دبیر‌خواهران تشکل جامعه اسلامی دانشجویان_، ضمن تشکر از حضور مسئولین و دانشجویان در جلسه هم‌اندیشی نشست سلامت گفت: دغدغه و رسالت حقیقی این جلسه زمانی آغاز شد که ما به عنوان دانشجو وارد دانشگاه شدیم و متوجه شدیم علی‌رغم چیزی که در زمینه ادغام حوزه آموزش و درمان در علوم پزشکی بیان شده، شاهد شکاف میان این دو بخش  در ساختار علوم پزشکی هستیم و ضعف‌های آموزشی، متأثر از افزایش دامنه مسئولیت‌های دانشگاه است که منجر به انحراف آن از رسالت آموزشی و پژوهشی شده است.
وی افزود: با توجه به اینکه تشکل همواره سعی کرده است زبان گویای دانشجویان باشد در این جلسه هم قصد داریم تشکل جامعه اسلامی دانشجویان حلقه وصلی بین دانشجویان و مسئولین باشد.
دبیر‌خواهران تشکل جامعه اسلامی دانشجویان ابراز داشت: در واقع هدف از این نشست شکستن حصار بین دانشجو، اساتید و مسئولین است و این جلسه نقطه شروعی برای اتصال و اتفاق بیشتر است تا بتوانیم کاری در زمینه رشد فضای آموزشی پیش ببریم. فلذا از تمامی رشته‌های موجود در دانشگاه افرادی شرف حضور یافتند و مطالبات خود را در ادامه بیان خواهند کرد.
فتح‌الله پور ادامه داد: مکتوبات و مصوبات این جلسه در غالب نامه‌ای به معاونت آموزشی وزارت بهداشت ارسال خواهد شد.
وی افزود: این جلسه صرفاً به این زمان اختصاص داده نخواهد شد و ادامه‌دار خواهد بود. همچنین با هماهنگی اتحادیه مرکزی تشکل‌جاد این نشست در سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برگزار خواهد شد، و یاسوج نقطه آغاز این مسیر است. در ادامه جلسه نمایندگان هررشته به بیان مطالبات و بررسی وضع آموزشی دانشگاه پرداختند و گفت‌و‌گویی سازنده میان دانشجویان، اساتید، معاون آموزش، معاون تحقیقات و فناوری، شورای آموزشی و ریاست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج رقم خورد.
در پایان جلسه واحد مطالبه‌گری تشکل جاد مسئولیت پیگیری پاسخگویی به مطالبات دانشجویان را برعهده گرفت.
سعید جاودان سیرت رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این نشست اظهار داشت:  بسیار خوشحالم که بازهم در خدمت شما عزیزان هستم و دغدغه و نگاهی که شما به حوزه آموزش دارید رو‌امشب خیلی شفاف‌تر و دقیق‌تر مطرح خواهید کرد و تمام تلاش ما انشاءلله این است که در راستای دغدغه‌های شما هرکاری که از دستمان ساخته باشد، ما و هم معاونین محترم انجام دهیم.  
وی افزود: قبل از شروع صحبت‌ها چندین نکته عرض کنم: معیار دانشجویان انقلابی از دیدگاه رهبری. مقام معظم رهبری در ارتباط با جامعه دانشگاهی فرمودند که دانشجویان باید اهل تحصیل تهذیب و ورزش باشند، این انتظار ما و همه اعضای هیئت علمی ست، طبیعتا این‌ها باعث پویایی، توانایی و اقتدار می‌شود؛ باعث شکوه و عظمت جامعه دانشجویب کشور می‌شود.  
نکته بعدی: ما باید کشور را به سمت جامعه اسلامی سوق دهیم، طبیعتا خود این مسأله نیاز به روز‌ها مطالعه و مباحثه دارد.  
فعالیت سیاسی و قدرت تحلیل داشته باشید، گاهی تفسیر این موضوع از جانب برخی عزیزان ممکن است تفسیر نادرستی باشد. منظور از فعالیت سیاسی فعالیت علیه دولت نیست، فعالیت علیه مسئولین و نظام نیست. منظور این است که شما بازوان قدرت و بال‌های این مجموعه محسوب می‌شوید. معنایش این است که دانشجو قدرت تحلیل خود را در همه شاخصه‌های مربوط به پیشرفت‌های جامعه بیشتر و بهتر کند. اهل بصیرت باشد و دیگران را نیز آگاه کند و این تحلیل درست را به دیگران هم منتقل کند. روی محیط خود اثر فکری و روانی بگذارد.  
جاودان سیرت ادامه داد: دانشجو اسمش روش است، جوینده دانش. شما دانشجویان فعال و انقلابی باید در زمینه علمی سرآمد کلاستان باشید فعالیت شما پر حوزه‌های علمی بیشتر از بقیه باشد و محیط اطراف خود را تحت تأثیر ویژگی‌ها و تفکر خود قرار دهید.  
وی در پایان سخنان خود گفت: بنابراین ما‌ امیدواریم که با کمک و همراهی شما بتوانیم به جامعه‌ای علمی، پویا، با انگیزه و با نشاط تبدیل بشویم و این ثمره شما برای جامعه و مردم باشد.

سخنان نماینده دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این نشست به شرح زیر می‌باشد.








 
نام شما

آدرس ايميل شما

احسانیی
United States
جاودانسیرت اصلا آدم آموزش وتحقیقاتی یا دانشجویی نیست
یک نفر هیات علنی بجز مسئولین دراین جمع نیست
جمش کن این بساط و ریسس
Iran, Islamic Republic of
این تشکل م ۲تا بیانیه داد، بعدش جاودان سیرت هر روز جلسه میزاره باهاشون
Iran, Islamic Republic of
.خودش مخل ارامشه, با این شومن بازی میخواد خودش رو تثبیت کنه ولی بدونه با حذف نیروهای نخبه و انقلابی کلک خودش رو کند
Iran, Islamic Republic of
دانشجو جماعت ساده هست و زود باور، نمی‌دونه پشت پرده چه خبرها ک نیست.
Iran, Islamic Republic of
در این دانشگاه سیاست زده و با این مدیریت سراسر حاشیه که فقط براساس زد و بند اومدن سرکار به قول لری خودمون:
ترب من ای گپل نی
Iran, Islamic Republic of
نشست سلامت؟!
تنها چیزی که در علوم پزشکی هیچ خبری ازش نیست سلامت است.
فقط و فقط اول تصاحب صندلی و بعد حفظ صندلی به هر قیمت
صمد
Iran, Islamic Republic of
.خودش خودش چیزی حالیش نمیشه؟
کمتر از ۳ ماه دیگه عوضه
پرستار
United States
جناب آقای که با نام صمد کامنت گداشتی ، غیره خواب ببینی ، دکتر جاودان سیرت عوض بشود .
آنسان پاک دست و دلسوز و مهربان و خدمتگذار فقط دکتر جاودان سیرت ، همه کارکنان خدوم دانشگاه و دانشجویان فهیم و متفکر کاملا آگاه و روشن هستند ، دکتر جاودان سیرت انسانی انقلابی با پیشینه ای سراسر خدمت در عرصه های مختلف نظام از رزمندگی و جانبازی تا عرصه خدمت به جامعه معلولین تحت پوشش زمان ریاستش در بهزیستی و بعنوان فرمانده دلسوز و پاک دست در بیمارستان شهید جلیل ، خادمی دلسوز برای جامعه و مردم عزیز استان بوده و هست .. شبانه روز تلاش بر تهیه تجهبزات برای مراکز درمانی و بطور مداوم و مستمر بدنبال تسریع در ساخت بیمارستانهای حوزه سلامت در سطح استان هست ، بدنبال سهمیه جذب نیرو از وزارت بهداشت هست و بطور کلی بدنبال پیشرفت و بالندگی حوزه سلامت هست ، متاسفانه امثال انسانهای بزدل ، بدنبال کارشکنی و فتنه انگیزی هستید و با تنگ نظری و حسادت و بدبینی به جای
نخواهید رسید جز رسوایی خودتان ، کاملا شناخته شده ای ،
تاکنون کسی با تفرقه افکنی به جای نرسیده که تو
دومی اش باشی . برو به خدمتت ادامه بده البته اگر پایبند به اصول انسانی و خدمتگذاری هستی که متاسفانه نیستی و از ترس و دلهره و حسادت و تنگ نظری دست و پایت را گم کرده ای دنبال تشویش اذهان عمومی هستی .
بترس از خدا که ، خدای متعال به همین زودی غیره منتظره تو را به زمین خواهد زد و روسیاه خواهی شد .
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1