تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۲
کد مطلب : ۴۶۲۹۹۳
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان؛

مسابقات ورزشی فرهنگیان با شور و نشاط برگزار شد / برترین‌های مسابقات ورزشی فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد مشخص شدند  

۰
کبنا ؛معاون تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با پایان یافتن مسابقات ورزشی فرهنگیان نتایج این مسابقات مشخص شدند
 به گزارش کبنا، فرشید کرمی با اعلام این خبر گفت: مسابقات ورزشی فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد در رشته های مختلف فوتسال زیر چهل سال، فوتسال بالای چهل سال، بدمینتون، تنیس روی میز و بستکبال با حضور ۶۰۰ ورزشکار آقا در سالن پوریای ولی یاسوج و ۳۰۰ ورزشکار خانم به میزبانی شهرستان گچساران که از 25 اردیبهشت ماه آغاز شده بود با انتخاب برترین ها به ایستگاه آخر رسید.
وی هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد شور و نشاط و شادابی در میان جامعه فرهنگیان پس از دوران تلخ و منحوس کرونا، ایجاد انگیزه و افزایش راندمان کاری و کمک به سلامت جسمانی و روحی روانی فرهنگیان عنوان کرد.
کرمی به نتایج برگزاری این دوره از مسابقات ورزشی فرهنگیان اشاره کرد و گفت: در رشته فوتسال زیر 40سال آموزش وپرورش عشایر مقام اول و بهمئی مقام دوم را کسب کردند و در رشته فوتسال بالای 40 سال: آموزش وپرورش یاسوج مقام اول و لوداب مقام دوم را کسب کردند 
معاون تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش وپرورش استان  افزود: در رشته والیبال، آموزش وپرورش یاسوج مقام اول و چرام مقام دوم را کسب کردند و در رشته بدمینتون (تیمی)، آموزش وپرورش دهدشت مقام اول و یاسوج مقام دوم را  نیزکسب کردند. 
وی بیان کرد: در رشته تنیس روی میز( تیمی) آموزش وپرورش شهرستان دنا مقام اول و دهدشت مقام دوم را کسب کردند  و در رشته بدمینتون(انفرادی) آقای عارف مرتضوی از لنده مقام اول و محمود فاضلی از دهدشت مقام دوم را کسب کردند .و در رشته تنیس روی میز(انفرادی): آقای مجید محمدخانی از دنا مقام اول و امید دانایی از دهدشت مقام دوم را کسب کردند. 
معاون تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش وپرورش استان به نتایج مسابقات در بخش خواهران اشاره کرد وگفت: در رشته والیبال آموزش وپرورش یاسوج مقام اول و گچساران مقام دوم را کسب کردندو در رشته بسکتبال نیز آموزش وپرورش گچساران مقام اول و یاسوج مقام دوم را کسب کردند. 
وی افزود: در رشته بدمینتون (تیمی)، آموزش وپرورش گچساران مقام اول و یاسوج مقام دوم را کسب کردند و در رشته تنیس روی میز(تیمی) نیز آموزش وپرورش دهدشت مقام اول و یاسوج مقام دوم را کسب کردند. 
 کرمی افزود: در رشته تنیس روی میز(انفرادی)، سرکارخانم سارا شیخ ممو از گچساران مقام اول و خانم ستایش کامران از دهدشت مقام دوم را کسب کردند.
کرمی با بیان اینکه این مسابقات در سطح بسیار بالایی، با همکاری اداره تربیت بدنی و سلامت وبا شور ونشاط به خوبی برگزار شد گفت: در طول یک سال گذشته تلاشهای زیادی برای آماده نمودن زیرساخت‌های ورزشیِ آموزش و پرورش استان، انجام شد که امیدواریم با پیگیریهای انجام شده  میزبانی مسابقات هندبال، بدمینتون و تنیس دانش‌آموزی سراسر کشور به استان کهگیلویه و بویراحمد داده شودکه خبری بسیار خوش برای ورزش استان می باشد.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد: برگزاری این مسابقات سرآغازی باشد برای اینکه ورزش و فعالیت‌های بدنی ابتدا در میان فرهنگیان و دانش‌آموزان و بعد از آن در میان خانواده‌ها و اقشار جامعه تسری پیدا کند تا ورزش و فعالیت های بدنی به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
1