تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۱۵
کد مطلب : ۴۶۲۰۵۱
کبنا گزارش می دهد

آیین تجلیل از معلمان نمونه در گچساران (+ تصاویر )

۳
کبنا ؛آیین گرامیداشت روز معلم و تجلیل از معلمان نمونه شهرستان گچساران با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن مجموعه فرهنگی ورزشی آموزش‌وپرورش گچساران برگزار شد.
 مدیر آموزش‌وپرورش گچساران در بخشی از سخنانش در این آیین اظهار داشت: تشکر ویژه‌ای از نماینده محترم شهرستان در مجلس شورای اسلامی رادارم، اگرچه متأسفانه خیلی از اقدامات ارزشمند ایشان رسانه‌ای نمی‌شود و این موضوع هم خوب نیست و معتقدم خدمات ارزنده ایشان باید به سمع و نظر مردم برسد.
انوشیروان قیطاسی افزود: پیگیری‌ها و همکاری‌های نماینده محترم موجب شده که در آموزش‌وپرورش اقدامات خوبی صورت بگیرد به‌عنوان نمونه برای اولین بار در روستای خربل بعد از 44 سال مدرسه ساخته‌شده است، عملیات زیرساخت و نصب 39 چمن مصنوعی در این شهرستان اجرایی شد که تنها بخش کوچکی از فعالیت‌های ایشان در این شهرستان است.
در ادامه امام‌جمعه گچساران اظهار کرد: همایش معلمین به‌نوعی همان جشن علم است، اولین معلم خداوند است و به حضرت آدم تعلیم اَسرار عالم را دادند؛ بنابراین جایگاه عالِم بسیار ارزشمند است و اگر قرار است کسی مقام معلم و عالِم را داشته باشد باید منبع اصلی علم را پیدا کند.
حجت‌الاسلام سید امین الله حجازی افزود: صدالبته انسان باید خودش راه شناخت علم و کنار گذاشتن موانع را بیاید اگرچه مسیر هدایت به‌درستی مشخص‌شده است. معلم مقام بزرگی دارد و از همه برتر است و به این دلیل خداوند عنایت کرد و به معلم نیز توجه کرد چراکه معلمین عزیز علم را در بین مردم نشر می‌دهند و جامعه را از عقب‌افتادگی، سقوط، انحراف و اضمحلال نجات می‌دهند.
در ادامه معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اظهار کرد: از معلمین گرامی توقع دارم که اسناد بالادستی یعنی سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش و همچنین بیانیه گام دوم انقلاب را موردمطالعه قرار دهند.
 جلال رحیمی افزود: هدف معلمین رساندن فرزندان این مرزوبوم به حیات طیبه است و درواقع معلمین انسان‌هایی را تربیت می‌کنند که در آینده چرخ‌های پیشرفت و توسعه این کشور را به دست خواهند گرفت.
رحیمی تصریح کرد: تکریم معلم بسیار کار ارزشمندی است بنابراین اعمال و رفتار معلم بایستی با دیگر اقشار جامعه متفاوت باشد چراکه خداوند به قلم علما سوگند یاد می‌کنند. معلمین قدر خودشان را بدانند و همه انسان‌های فرهیخته و بزرگ روزی از فیلتر معلم عبور کرده و نزد معلمین به فراگیری علم پرداخته‌اند.
 معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش‌وپرورش استان عنوان کرد: توقع همه اندیشمندان جامعه این است که به فرزندان این مرزوبوم خوب توجه کنید که در آینده نسلی کارآمد و ارزشی داشته باشیم.
 اجرای سرود، اجرای موسیقی زنده، پخش کلیپ، رونمایی از تألیفات معلمان، تجلیل از خانواده‌های شهدای معلم و جانبازان و همچنین تجلیل از معلمین نمونه از دیگر بخش‌های این همایش بزرگ در گچساران بود.
------------------------------
گزارش: حبیب قلندری
 
نام شما

آدرس ايميل شما

(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

ماجرا وارد فاز تازه‌تری هم شد؛ چون به غیر از حضور ورزشکارانی که گفته شد حجاب را به‌صورت ...
قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: متخلفی که شبانه با اره موتوری ۱۵ اصله ...
بنزین دردسرساز

بنزین دردسرساز

کیفیت پایین بنزین ایران سال‌ها مورد مناقشه ارگان‌های داخلی بوده است. سازمان استاندارد ...
1