تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب : ۴۶۱۹۰۴
در نشست با اساتید دانشگاه‌ها مطرح شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: اختصاص هزار میلیارد تومان به استان دستاورد سفر اخیر معاون اجرایی رئیس جمهور است

۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص هزار میلیارد تومان اعتبار به استان پس از سفر معاون اجرایی رئیس‌جمهور خبر داد.
به گزارش کبنا، سید علی احمدزاده در نشست با اساتید دانشگاه‌ها با تبریک هفته معلم و گرامیداشت روز کارگر گفت: یکی از راه‌های ترویج تعلیم و تربیت استفاده از سرچشمه زلال آثار و اندیشه‌های شهید مطهری است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود با بیان اینکه استان به لحاظ وسعت یک درصد خاک کشور را دارد، به ظرفیت‌های حوزه‌های مختلف اشاره و اظهار داشت: استان به دنبال آن است تا از صنایع پیشرو و آنچه کشور از آن بهره‌ می برد، بهره مند شود.

احمدزاده عنوان کرد: سد سقاوه و سد تنگ سرخ برای تامین آب مورد نیاز شهرهای مارگون و یاسوج احداث می‌شود. استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برای کاهش آمار بیکاری باید صنایع بزرگ در استان احداث شود، گفت: قبل از شروع به کار دولت سیزدهم آمار بیکاری استان ۱۱ درصد بود که سال گذشته به ۷.۶ درصد کاهش یافت.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: طبق جديدترين آمار نرخ بیکاری استان به ۷.۳ درصد کاهش یافته است.
وی با بیان اینکه احداث پتروشیمی در ایجاد اشتغال موثر است،گفت: پتروشیمی گچساران در سفر دولت به بهره‌برداری می‌رسد، ضمن اینکه کلنگ احداث گاز مختار و پتروشیمی اوره و آمونیاک چرام و پترو پالایشگاه گچساران به زمین زده می‌شود.
احمدزاده بیان کرد: طراحی سرمایه‌گذاری پترو پالایشگاه گچساران در فاز اول 2.5 میلیارد دلار و در فاز نهایی که 300 هزار بشکه نفت خوراک روزانه آن خواهد بود به 7 میلیارد دلار خواهد رسید.
احمدزاده تاکید کرد: سرمایه‌گذاری پتروپالایشگاه گچساران ۷ میلیارد تومان است که توسط بخش خصوصی انجام می‌شود و بزرگترین سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در کشور است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه طی ۶ سال اجازه احداث واحد مرغداری به استان داده نمی‌شد، گفت: در حال حاضر زنجیره مرغداری در شهرستان گچساران با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیاردی در حال احداث بوده و نظیر این پروژه‌ در بهمئی در حال احداث است.
وی بیان کرد: با احداث این واحدهای مرغداری کهگیلویه و بویراحمد ظرف یکسال آینده صادرکننده مرغ حتی به خارج از کشور خواهد بود.
احمدزاده با اشاره به افزایش ظرفیت سردخانه‌های استان از ۱۶ هزار تن به ۳۲ هزار تن گفت: اقدامات بی‌نظیری در زمینه اینترنت پرسرعت در روستاها، حوزه آب و راه روستایی انجام شده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به اقدامات حوزه راه اشاره و عنوان کرد: تلاش می‌شود مسیر بابامیدان_ یاسوج_ سمیرم و یاسوج به شیراز به عنوان بزرگراه مصوب شود.

احمدزاده از اقدامات برای اتصال استان به راه‌آهن از طریق گچساران و با مشارکت چینی‌ها خبر داد و گفت: تلاش و خدمت در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد و از اساتید دانشگاه انتظار داریم ایده‌های تحول‌زا ارائه دهند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بالغ بر ۲۲ هزار میلیارد تومان پروژه ارائه شده دستگاه‌ها است، گفت: اختصاص هزار میلیارد تومان به استان دستاورد سفر اخیر معاون اجرایی رئیس جمهور است.

نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
تو گفتی و ما هم باور کردیم.
Iran, Islamic Republic of
طبق گزارش سایت کبنا سری به اداره گاز استان بزن ببین چند نفر نورچشمی آقای بهادر استخدام کرده
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1