تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب : ۴۶۰۰۱۹
همزمان با آغاز اسکان مسافران؛

بازدید مدیرکل بازرسی کهگیلویه و بویراحمد از ستاد اسکان نوروزی یاسوج + تصاویر

۰
کبنا ؛
مدیرکل  بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد از ستاد مرکزی اسکان نوروزی آموزش و‌ پرورش شهرستان بویراحمد بازید کرد.
به گزارش کبنا نیوز، محمدمهدی صالحی به صورت سرزده از ستاد اسکان مسافران نوروزی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد بازدید و از نزدیک در جریان نحوه پذیرش و خدمات دهی به مسافران نوروزی قرار گرفت.
وی در ادامه با حضور در محل اسکان برخی میهمانان و مسافران نوروزی در مدارس این شهرستان ضمن خیر مقدم با آنها گفتگو کرد.
مدیرکل  بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد پس از این بازدید میدانی، با تبریک سال نو به همه دست اندرکاران ستاد اسکان نوروزی شهرستان بویراحمد بر ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی تاکید کرد.
صالحی با بیان اینکه استان کهگیلویه وبویراحمد از استانهای گردشگر پذیر کشور است و در کریدور شمال وجنوب کشور قرار  دارد گفت: از همه دستگاههای خدمات رسان انتظار می رود که همکاری لازم را با آموزش وپرورش داشته باشند تا میهمانان نوروزی  با کمبود مواجه نشوند و بتوانیم  با ارائه خدمات مناسب، گردشگری استان را به عنوان گردشگری پایدار در کشور معرفی کنیم.
وی،آماده سازی مدارس در یک بازه زمانی کوتاه برای استقبال از مسافران نوروزی با توجه به امکاناتی که آموزش  وپرورش در اختیار دارد را ستودنی  دانست و از عملکرد مناسب و فعالیتهای خوب صورت گرفته در ستاد اسکان ومحل اسکان میهمانان نوروزی تشکر وقدردانی کرد.
در این بازدید معاون پژوهش وبرنامه ریزی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه  وبویراحمد  نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته در زمینه ی اسکان مسافران نوروزی در استان ارائه کرد.
ایمان سبحان نژاد گفت: به منظور ارائه خدمات مناسب ودرراستای رفاه حال میهمانان و مسافران نوروزی تیم های بازرسی این اداره کل با حضور مستمر درمراکز و مدارس مجری طرح اسکان نوروزی با ارزیابی نحوه ارائه خدمات ، به نظر خواهی از مسافران می پردازند.
سبحان نژاد افزود: مهمان نوازی جزو خصلت های مردم کهگیلویه وبویراحمد در طول تاریخ بوده است که خادمان آنان باید با همان روحیه سلحشوری و مهمان نوازی درستادهای اسکان آموزش وپرورش  در شهرستانها و مناطق پذیرای مسافران نوروزی باشند.
معاون توسعه مدیریت آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد نیز در این بازدید گزارشی از اقدامات ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان این شهرستان ارائه کرد.
ایرج حجتی گفت: پایگاه شبانه روزی ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در دبیرستان مصلی نژاد شهر یاسوج به شکل شبانه روزی آماده ارائه خدمت به مسافران نوروزی هستند.
وی افزود: ۷۷ آموزشگاه در سطح شهرستان بویراحمد پذیرای میهمانان نوروزی است و همه تمهیدات لازم برای استقبال از آنان اندیشیده شده است.
حجتی خواستار همکاری بیشتر دستگاههای عضور خدمات سفر با آموزش وپرورش برای معرفی ظرفیتهای گردشگری استان شد.
گفتنی است در این بازدید سید نواب دانشی معاون اداره کل بازرسی استان و معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و جمعی از روسای ادارات آموزش وپرورش استان نیز حضور داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1