تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب : ۴۵۹۸۷۹
با حضور ااقشار مختلف مردم و مسوولان کشوری و استانی برگزار شد

یادواره سرداران و 422 شهید شهرستان کهگیلویه (+ تصاویر) / استاندار کهگیلویه و بویراحمد: به یاری خدا در پاشنه آشیل انقلاب اسلامی هم موفق خواهیم شد / خاطره احمدزاده از دوره دفاع مقدس

۱
کبنا ؛یادواره سرداران و 422 شهید والامقام شهرستان کهگیلویه با حضور سید علی احمدزاده_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد_، سردار غلام‌رضا سلیمانی_ رئیس بسیج مستضعفین کشور_، سید محمد موحد_ نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده_، و جمعی زیادی از فرماندهان نظامی و لشکری، اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، مدیران ارشد دستگاه‌های دولتی و مسوولان شهرستانی در شهر دهدشت برگزار شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز (پنجشنبه 25 اسفند ماه 1401) یادواره سرداران و 422 شهید والامقام شهرستان کهگیلویه با حضور جمع زیادی از مسوولان کشوری و استانی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم در شهر دهدشت برگزار شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آیین ضمن درود و سلام به شهدا و ائمه اطهار گفت: سلام و درود به محضر اولیا و ائمه اطهار، شهدای قیام 15 خرداد، شهدای جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت، سردار سلیمانی و خانواده های شهدای عزیز، شهدای شهرستان های کهگیلویه و دهدشت و روستاهای اطراف می فرستم.
وی ضمن تشکر از ائمه جمعه و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، گفت: ما در دوره خاصی از حکومت الهی قرار داریم، در گردنه های سخت پیشرفت و ترقی کشور قرار داریم.
احمدزاده اظهار کرد: پس از شکست های پیاپیِ دشمن، در صحنه های گوناگون، از آغاز انقلاب تاکنون، در یک فرایند پیچیده و گسترده در جنگ ترکیبی قرار داریم.
وی گفت: دشمن همه توان خود را گذاشت تا حکومت اسلامی را سرنگون کنند ولی مکر و حلیه دشمن را مردم همیشه در صحنه ایران برملا کردند.
احمدزاده بیان کرد: در دورانی هستیم که همه هیمنه دشمن را با حضور حماسی در 22 بهمن ماه و صحنه های دیگر شکستیم.
وی با اظهار اینکه پس از وقایعی که پیش آمد ما مردم ایران هستیم که میدان داری می کنیم، گفت: دشمن به این نتیجه رسید که جمهوری اسلامی سرنگون شدنی نیست، و در میدان شکست خورده شد.
احمدزاده اظهار کرد: در دوره ای از جنگ تحمیلی در یکی از منطقه جنگی، تنها سلاح سنگین ما در مقابل دشمن دوشیکا بود، همه ما کلاشینکف به دست بودیم و حتی وقتی دشمن به 500 متری ما می رسید مشکل داشتیم و نمی توانستیم کاری از پیش ببریم، ولی در برهه کنونی جمهوری اسلامی موشک هایی می سازد که تا دو هزار کیلومتری ما دشمن در یأس و ناامیدی و در ترس و وحشت است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به یاری خدا در اقتصاد که پاشنه اشیل انقلاب ما است نیز موفق خواهیم شد و دشمن شکست خواهد خورد.


نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1