تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۸
کد مطلب : ۴۵۹۴۷۹
اخبار استان /

جشن نیمه شعبان در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد + تصاویر

۰
کبنا ؛
جشن نیمه شعبان و ولادت با سعادت منجی عالم بشریت با حضور یکی از مبلغان بنیاد مهدویت کشور و معاون اجرایی بنیاد مهدویت استان برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، مدیرکل آموزش و پرورش این استان در آیین گرامیداشت گفت: رسالت آموزش و پرورش تربیت نسل مهدوی است و مدرسه مهدوی مبتنی بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، نقش محوری و مهمی را در زمینه سازی برای ظهور ایفا می کند.
حسنعلی عزت خواه افزود: جامعه امروز به ویژه دانش آموزان نیازمند تبیین ابعاد مختلف فرهنگ مهدویت از جمله معنی انتظار و چرایی مهدویت است که باید ابعاد فرهنگ مهدویت برای آحاد جامعه به ویژه نسل جوان تشریح و تبیین شود.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: پایبندی به فرهنگ مهدویت و انتظار مهمترین مؤلفه مقابله باهجمه های دشمنان در این روزها است که حفظ وحدت و اعتقادات ارزشی در پایبندی به فرهنگ مهدویت می تواند سد محکمی در مقابل توطئه های شوم دشمنان و هجمه های فرهنگی شان باشد.
حجت الاسلام حائری از مبلغان بنیاد مهدویت کشور نیز گفت: وظیفه منتظران مهیا کردن شرایط ظهور امام زمان است (عج) است و باید در همه ایام سال برای ترویج فرهنگ مهدویت بکوشیم.
وی آموزش وپرورش را قلب تپنده جامعه دانست و افزود: رسالت آموزش وپرورش در تربیت مهدوی دانش آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی بسیار سنگین است که باید این مهم در دستور کار همه متولیان آموزش و پرورش قرار بگیرد.
حائری تحریم دشمنان برای توقف حرکت علمی کشور را یادآور شد و تاکید کرد: تحریم ابزار جدیدی نیست که این روزها دشمن به کار گرفته بلکه در دوران ائمه نیز شاهد آن بوده ایم.
در این آیین که با مولود خوانی و اشعاری در وصف حضرت ولی عصر (عج) همراه بود از نیروهای آموزش و پرورش که نامشان به نام مبارک مهدی، حسین و عباس بود با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1