تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب : ۴۵۹۰۱۴
با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم؛

جشن بزرگ روز جانباز در یاسوج برگزار شد

۰
کبنا ؛به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل عباس (علیه السلام) و گرامیداشت روز جانباز جشنی به همین مناسبت در روز ششم اسفند ماه 1401 در شهر یاسوج برگزار گردید.
به گزارش کبنا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، میلاد حضرت ابوالفضل (ع) روز جانباز را به جانبازان استان تبریک عرض نموده و فرمودند: ایستادگی مردم این استان در مقابل دشمن مثال زدنی بود، افزود: نمونه این مقاوم بودن و از خودگذشتگی تقدیم بیش از ۱۰ هزار ۷۴۲جانباز است که ۲ هزار ۶۸۲ نفر آن‌ها جانباز بالای ۲۵ درصد، ۷۰۰۲ نفر زیر ۲۵ درصد، ۵۶ نفر ۷۰ درصد، ۵۰ الی ۶۹ درصد ۲۲۷ نفر ، ۲۵ الی ۴۹ درصد ۲۳۹۷ نفر، ۳۱۵ نفر آزادگان و ۱۸۹۲ شهید والامقام هستند.
رضا پارسیان نژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد، فرهنگ شهادت را آزادی انسانیت نام برد و بیان کرد: امروز عملی فرهنگی بر عهده ما است و آن ترویج فرهنگی است که کشور ما را از اشغال دشمنان حفظ کرد.
وی با بیان اینکه این استان هزار و ۸۹۲ شهید به نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرده است، اضافه کرد: ۳۱۷ نفر از رزمندگان این استان نیز آزاده هستند.
سردار حکمتیان فرماندهی تیپ 48 فتح استان نیز تبریک اعیاد و این روز فرمودند جانبازان عزیز در طول 8 سال جنگ تحمیلی در مقابله با دشمن تا دندان مسلح و حامیان شرق و غربش ایستادگی را به همه ما آموختند و با پیروی از دستورات ولی فقیه زمان خود و تاسی از حضرت ابوالفضل علیه السلام که در دشت کربلا جان فدای امام خود بودند بما این نکته را گوشزد کردند که این راه باید ادامه پیدا کند و با پیروی از دستورات مقام معظم رهبری مدظله العالی کشتی انقلاب را تحویل صاحب اصلی‌اش امام زمان بدهیم.
وی افزود: آمریکا و کشور های اروپایی می‌داند که نمی‌تواند با گزینه نظامی ایران را تهدید کنند زیرا که توانمندی‌های نظامی ایران آنچنان پیشرفت کرده و بالا رفته است که تمامی کشورهای غربی در حیرت قرار گرفته آمد.
وی افزود: دشمنان دریافته‌اند که گزینه نظامی علیه ایران نتیجه ندارد و تلاش می‌کنند با روش‌های دیگر در مقابل حق خواهی‌های ما بایستند. در ادامه برنامه های متنوعی من جمله اجرای شعبده بازی، مولودی خوانی، خوانندگی، تئاتر طنز برگزار شد این برنامه به همت معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد و در راستای تکریم از جانبازان گرامی استان برگزار گردید
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مدل موی چینی برای جهان!

مدل موی چینی برای جهان!

موضوع این است که آیا چین موافقت می‌کند بخشی از بازپرداخت وام‌های کشور‌های در حال توسعه ...
​​​​​​​روایت خبرنگار آمریکایی از سفر به ایران

​​​​​​​روایت خبرنگار آمریکایی از سفر به ایران

ما با مقام‌های ایرانی نیز تماس گرفتیم. حسین امیر عبداللهیان، وزیر خارجه ایران در مصاحبه‌ای ...
آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

 روسیه پیش‌ از این هیچ‌گاه تا به این اندازه همزمان خطرناک و شکننده نبوده است!  «پیتر ...
1