تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۷
کد مطلب : ۴۵۸۶۴۰
فرماندار بویراحمد به همراه جمعی از مسئولین؛

امدادرسانی هوایی به روستاهای بویراحمد / مهدوی مطلق: مشکلات این روستاها بررسی و جمع‌بندی شد ( + فیلم و تصاویر )

۱
کبنا ؛امروز شنبه (۲۹ بهمن ۱۴۰۱) فرماندار بویراحمد، مدیرکل بحران استانداری و معاون امداد جمعیت هلال احمر استان از برخی روستاهای شهرستان بویراحمد که راه ارتباطی آنها قطع مسدود است، به وسیله بالگرد بازدید میدانی و امدادرسانی کردند.
           

فرماندار بویراحمد در حاشیه این بازدید گفت: با توجه به اینکه تعدادی از روستاهای شهرستان بویراحمد از بارش‌های قبلی تا الان با آنها ارتباط زمینی نداشتیم و امکان ارتباط نیز میسر نبود، امروز طی پرواز دو ساعته به کمک مجموعه هلال احمر استان، معاون امداد جمعیت هلال احمر و جمعی از امدادگران هلال احمر شهرستان به اتفاق مدیرکل بحران استانداری از روستاهایی که ارتباط جاده‌ای آنها قطع شده بود و امکان ارتباط و بررسی زمینی وجود نداشت، بازدید داشتیم. بررسی‌های اولیه انجام شد و در این خصوص تصمیم‌گیری‌های لازم برای خدمات‌رسانی به آنها مورد برسی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه بخش عمده مشکل روستاهای فوق، راه‌های روستایی بوده که راه‌های ارتباطی آنها قطع شده بود، گفت: تصمیم‌گیری‌های لازم برای رفع مشکلات و راهای ارتباطی در این روستاها گرفته خواهد شد و بخشی از دستگاه‌ها نیز به این روستاها اعزام شده‌اند.
فرماندار بویراحمد افزود: ما حدود ۲۵ روستا و پاره ده را به صورت هوایی بازدید داشتیم و جاهایی که امکان نشستن بالگرد بود، به صورت عینی و میدانی بازدید کردیم.
مهدوی مطلق ادامه داد: مشکلات آنها بررسی و جمع‌بندی شد و تصمیم مقتضی برای امدادرسانی کامل به صورت زمینی به این روستاها در دستور کار قرار خواهد گرفت.
برخی از شهروندان و هم‌استانی‌ها می‌گویند؛ فرماندار بویراحمد مصداق مدیر و مسئول جهادی است که روز تعطیل و غیرتعطیل برای او تفاوتی ندارد. 
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1