تاریخ انتشار
شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب : ۴۵۷۶۶۹
اخبار استان /

ملاقات مردمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر

۱
کبنا ؛
سید علی احمدزاده در ملاقات‌ حضوری روزهای شنبه با جمعی از مردم و متقاضیان دیدار و ضمن شنیدن مشکلات و درخواست‌های آنها دستورات لازم را برای رفع مشکلات و باز شدن گره کار آنها صادر کرد.
به گزارش کبنا، امروز شنبه (8 بهمن ماه 1401) در برنامه ملاقات چهره به چهره مردمی با استاندار کهگیلویه وبویراحمد، سید احسان عسکری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، سید افضل حسینی مدیرکل حوزه استاندار و  عیسی شهامت مدیرکل دفتر فنی استانداری حضور داشتند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در برنامه ملاقات حضوری امروز از یکی از ارباب رجوع‌ها که گفت چند ماهی در نوبت بوده تا وقت ملاقات با استاندار به وی داده شده عذرخواهی کرد و گفت: تعداد کسانی که متقاضی دیدار هستند بسیار است به همین دلیل زمان زیادی می‌برد تا وقت ملاقات داده شود.
وی در خصوص تاخیر در روند پرداخت وام مسکن از معاون اقتصادی استانداری خواست طی جلسه‌ای با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مشکل وام مسکن را بررسی و حل و فصل کند تا مردم در شعب بانک‌ها با مشکلی مواجه نشوند.
دکتر احمدزاده در پاسخ به خواسته یکی از اهالی روستای پراشکفت بویراحمد گفت: این روستا گردنه پر خطری دارد که توسط راهداری اقدامات لازم برای حذف آن برداشته شود، ضمن اینکه در تخصیص‌ها، اعتبار لازم برای تعمیر دو کانال آب کشاورزی در این منطقه دیده شود.
استانداردر ادامه با تاکید به حمایت از متقاضیان سرمایه‌گذاری و کارآفرینان گفت: برخی تغییر کاربری‌ها طی سال‌های گذشته به صورت غیرقانونی انجام شده است و مشکلاتی برای سرمایه‌گذاران و مردم ایجاد کرده است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد تاکید کرد: توانمندی ها و ظرفیت های هر منطقه برای ایجاد واحدهای صنعتی و کارگاه های تولیدی مورد توجه جدی حوزه اقتصادی استان باشد.
دکتر احمدزاده عنوان کرد: کاکان قطب تولید سیب در استان است و با توجه به نبود سردخانه در این منطقه احداث زیرساخت‌های کشاورزی از جمله سردخانه نیاز اصلی و اساسی مردم است به همین دلیل مخالفت با احداث کارگاه مبلمان و ام دی اف در کاکان منطقی است.
وی در خصوص رفع مشکلات مردم  و تولید کنندگان شن و ماسه از سازمان صمت استان خواست با ممانعت از افزایش بی رویه نرخ شن و ماسه،  قیمت واقعی را برآورد و اعلام کند.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد همچنین طی تماس تلفنی با رئیس کل دادگستری برای تسریع در رفع برخی از مشکلات مردم بر هماهنگی های لازم تاکید داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1