تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب : ۴۵۶۷۴۱
کبنا گزارش می دهد؛

بازدید بازرس کل از کارگاه های تولیدی کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر

۰
کبنا ؛
بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد طی بازدیدی 2 روزه، از گارگاه های تولیدی صنایع دستی شهرستانهای گچساران، دهدشت و باشت بازدید کرد.
به گزارش «کبنا» به نقل ار روابط عمومی بازرس کل استان، محمد مهدی صالحی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد از ظرفیتهای بزرگی در حوزه صنایع دستی و گردشکری برخوردار است و باید همه تلاش کنیم با جذب سرمایهگذار و حمایت از هنرمندان در حوزه صنایع دستی و گردشگری حمایت کنیم.
وی افزود: در این بازدید مسائل و مشکلاتی از جمله اخذ و طولانی شدن روند پرداخت تسهیلات، عدم وجود بازارچه های فروش محصولات صنایع دستی در هر سه شهرستان، عدم آشنایی با مقررات اداری جهت پیگیری امور مربوط در حوزه تولید صنایع دستی بررسی و دستورات لازم جهت رفع مشکلات موجود صادر شد.
بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: گلیم بافی، چیق‌سازی، محصولات چرمی، شال بافی و سیاه چادر عمده محصولات صنایع دستی شهرستانهای کهگیلویه، گچساران و باشت هستند.
برپایه این گزارش بازرس کل استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه سرپرست گروه فرهنگی و اجتماعی بازرسی کل استان، هم زمان با بازدید از کارگاههای تولیدی از سه شرکت دانش بنیان و خلاق در زمینه تولید اسباب بازی، سفال و سیستم آبیاری الکترونیک بازدید و دستورات لازم جهت پیگیری مشکلات آنها داده شد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1