تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۵
کد مطلب : ۴۵۴۷۷۲
کبنا گزارش می دهد؛

بازدید رئیس سازمان اورژانس کشور از پایگاه های اورژانس کهگیلویه و بویراحمد

۱
۰
کبنا ؛رئیس سازمان اورژانس کشور ضمن تقدیر از عملکرد غلام نژاد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و تیم مدیریتی وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پرداخت مطالبات کارکنان اورژانس عالی عمل کرده است که در این زمینه جز دانشگاه های برتر کشور است.
به گزارش کبنا، امروز چهارشنبه (2 آذرماه 1401) رئیس سازمان اورژانس کشور و هیئت همراه در نشست با رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به بررسی مشکلات اورژانس در استان پرداختند.
دکتر جعفر میعادفر در این نشست گفت : طی بازدیدهای فشرده ای که از پایگاه های دور و نزدیک داشتیم چالش ها و مشکلات موجود را بررسی نمودیم و سعی خواهیم کرد با همکاری دانشگاه بسیاری از مشکلات را حل و آنها را مرتفع سازیم.
وی از مساعدت سازمان اورژانس کشور جهت ساخت ساختمان ستادی جدید اورژانس استان خبر داد و گفت: جهت ساخت پایگاه اورژانس چرام مبلغ 500 میلیون تومان به دانشگاه اختصاص خواهد یافت که دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز مبلغ500میلیون تومان هزینه خواهد کرد.
میعادفر خاطرنشان کرد: مجوز خرید 5 دستگاه خودرو از سازمان امور تملیکی کشور برای دانشگاه علوم پزشکی پزشکی استان اخذ شده است.
وی تصریح کرد: همچنین در راستای خدمت به مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد یک دستگاه آمبولانس فرماندهی به مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی واگذار و در بازسازی آمبولانس های اورژانس 115 این استان و بازسازی سیتم های ارتباطات بی سیمی اورژانس مساعدت های لازم صورت خواهد گرفت.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: امروزه ماهیت اورژانس از حالت سنتی بیمارستان خارج شده و رفتار و رویکرد آن به روز و عملیاتی شده است.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود بر وحدت نژاد رییس محترم اورژانس ۱۱۵ استان
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1