تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۲
کد مطلب : ۴۵۳۹۲۹
کاروان خدماتی ستاد اجرائی فرمان امام خمینی (ره) به جلاله دنا سفر کرد

بخش ششم) کاروان خدمت در «جلاله» دنا

۱
کبنا ؛کاروان خدماتی ستاد اجرائی فرمان امام خمینی(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد به منطقه جلاله از توابع بخش پاتاوه شهرستان دنا سفر کرد. در این سفر علاوه بر خدمات پزشکی در حوزه بهداشت و دهان، دام‌پزشکان حاضر در کاروان نیز خدمات متعددی را به دامداران این منطقه ارائه دادند.

ابوذر صناعی‌نیا _معاون امور اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد_
در گفت‌وگو با کبنا عنوان کرد: طی یک ماه اخیر سومین کاروان خدمت‌رسانی به مناطق محروم جلاله شهرستان دنا اعزام شد.   در این منطقه ۱۲۰ خانوار زندگی می‌کنند که ۹۵ خانوار دامدارند ونزدیک به سه هزار رأس دام دارند.  در این سفر دارو‌های درمان ضد انگل و مکمل‌های ویتامینی بین دامداران توزیع خواهد شد. در حوزه خدمات دندان‌پزشکی نیز دندان‌پزشکان در مرکز بهداشت منطقه مستقر شدند و حدود ۵۰ نفر مراجعه‌کننده داشتند. علاوه بر آموزش بهداشت دهان و دندان، کشیدن دندان و سایر خدمات لازم  ارائه شد.
خدمات حوزه دندان‌پزشکی که در این کاروان داریم و ان شاءالله در آینده هم خواهیم داشت توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) حمایت می‌شود. خدمات دام‌پزشکی و کشاورزی به دامداران نیز توسط قرارگاه توسعه کشاورزی بنیاد احسان ان شاء الله حمایت خواهد شد.
وی افزود: در ماه‌های آتی در سایر مناطق محروم استان در حوزه دامداری و بهداشت دهان و دندان و دیگر خدمات طبق قولی که دادیم هر ماه حداقل اعزام یک کاروان را به این مناطق محروم خواهیم داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
روزنه‌های احیای برجام

روزنه‌های احیای برجام

دلايل متعددي وجود دارند که نشان مي‌دهند بهتر است امريکا به دنبال احياي برجام باشد و به ...
بحران بدهی دولت؛ بدهکاری چه بر سر دولت می‌آورد؟

بحران بدهی دولت؛ بدهکاری چه بر سر دولت می‌آورد؟

انتشار صورت‌های مالی بانک‌ها دولتی در سال گذشته، حاکی از زیان انباشته قابل توجه آن‌ها ...
1