تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : ۴۵۳۲۷۰
در نشست شورای فرهنگ عمومی لنده مطرح شد

فعالیت مستمر دشمن علیه فرهنگ و آرمان‌های انقلاب اسلامی/ فلسفه وجودی شورای فرهنگ عمومی رصد نارسایی هاست/گلایه شدید امام جمعه و قاضی القضات شهرستان لنده از عدم حضور مدیران متولی فرهنگ در جلسه/ بد حجابی در شهرستان باید کنترل شود

۰
کبنا ؛نشست شورای فرهنگ عمومی لنده و جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر با حضور اعضای این شورا در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.



به گزارش کبنا نیوز؛ در ابتدای این نشست امام جمعه لنده ضمن تبریک ایام تولد پیامبر اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) گفت: این روز‌ها مربوط به شخصیتی است که معروف به خیرالبشر است و تا به امروز شخصیتی به پاکی، خلوص و نورانیت پیامبر اسلام به دنیا نیامده است.
حجت الاسلام محمودی اصل افزود: انقلاب اسلامی علاوه و بر بیداری ملت ایران در مسیر آگاهی و بیداری سایر ملت‌هایی که نابودگر بنیان خانواده بودند تأثیر‌گذار بود.
 امام جمعه لنده با گلایه از عدم حضور برخی نهاد‌هایی که متولی فرهنگ هستند ادامه داد: در کنار این جنگ عظیم فرهنگی برخی از مدیران حوزه فرهنگ یا دل به رفع آسیب‌های فرهنگی نمی‌دهند یا هم برنامه خاصی برای این موضوع ندارند.
حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل با بیان اینکه فلسفه این شورا، تبادل نظر و رصد نارسایی‌ها و ارائه راهکار مناسب است گفت: متأسفانه رفتار‌های نامناسب از جمله بدحجابی و پوشش غیر اسلامی در شهرستان در حال گسترش است که این مهم و رفع آن نیازمند تلاش همه مدیران و اعضای شورای فرهنگ عمومی است.
امام جمعه لنده در پایان گفت: جشن ربیع در پیش است و از همه مدیران شهرستان و اعضای شورای فرهنگ عمومی انتظار همکاری همه جانبه داریم تا جشنی در خور شأن این نام و مردم شهرستان برگزار کنیم.
در ادامه رئیس دادگستری شهرستان لنده ضمن تبریک هفته وحدت و هفته نیروی انتظامی گفت: تشکر می‌کنم از نیروی انتظامی که امنیت این کشور مرهون تلاش‌های این عزیزان است و همچنین از مردم عزیز هم تشکر می‌کنم که حمایت خود را از نیروی انتظامی اعلام داشتند.
حجت الاسلام انصاری پور با گلایه از عدم حضور متولیان فرهنگ در جلسه گفت: امنیت در شهرستان لنده هم مرهون تلاش‌های همه نیرو‌های نظامی از جمله نیروی انتظامی، سپاه، بسیج و همچنین وفاداری ایل با اصالت طیبی با آرمان‌های نظام است.
در پایان فرماندار شهرستان لنده گفت: دشمن در موضوع فرهنگ در طول این چهل سال به طور مستمر علیه فرهنگ و آرمان‌های انقلاب فعالیت کرد و ما خیلی کم به این موضوع اهمیت دادیم.
جلال دانش افزود: علت این دشمنی‌ها هم اغلب مسأله فرهنگ است و آن‌ها با فرهنگ کشور ما و انقلاب ما مشکل دارند و باید این موضوع کارشناسی شود.
فرماندار دانش ادامه داد: وقتی دشمن به طور مستمر علیه ما فعالیت دارد ما هم باید مستمرا کار کنیم و برنامه‌هایی همچون دهه‌های وحدت و ولایت مانور‌های فرهنگی ما علیه دشمن است.
وی عنوان کرد: اگر قرآن نبود ما اخلاق و ارزش‌های انسانی را نمی‌آموختیم و این قرآن بود که ما را از گزند دشمنان حفظ کرد و دشمن قصد اهانت به قرآن را هم در دستور کار خود دارد.
فرماندار لنده ادامه داد: ما در سطح کلان در موضوع فرهنگ ضعیف عمل کردیم، برنامه راهبردی نداریم و دشمن مدام هزینه می‌کند و هجمه وارد می‌کند.
وی با تأکید بر اینکه خروجی همه برنامه‌های فرهنگی ما باید تربیت نیرو‌های انقلابی برای کشور باشد گفت: به اعتقاد من اعضای شورای فرهنگ عمومی باید بیشتر باشد و از تشکل‌های مردمی در این شورا استفاده شود چرا که در بحث فرهنگ قدرت اجرایی خوبی دارند.
فرماندار دانش ادامه داد: ما در آستانه خروج جمهوری اسلامی از دست استکبار جهانی هستیم و باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی نقشه دشمن را به مردم بگوییم و آن‌ها را آگاه کنیم.
فرماندار لنده در پایان گفت: در آستانه جشن ربیع هستیم و در این جشن باید کاری کنیم که همه اقشار مردم حتی نوجوانان و جوانان شرکت کنند و از این برنامه استفاده کنند.
در این نشست اعضا به بحث و تبادل نظر در مورد مسأله فرهنگ و مسائل روز جامعه پرداختند و همه اعضا آمادگی خود را جهت برگزاری جشن ربیع و دیگر برنامه‌های فرهنگی اعلام کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
دزدی، فساد، گرونی، بیکاری رو کنترل کنید، چشم زنان هم گونی میپوشند. خیلی زرنگید والا ،همین گشت و امر به معروف رو واسه قیمت ماشین، خونه، و... بزارین
Iran, Islamic Republic of
طرف یک شبه میشه فرماندار. خیلی جالبه
Iran, Islamic Republic of
فقر بدبختی در جامعه کنترل شود فقر از در آید دین ا پنجره می پرد و فرار می کند کسانی که دستشانش بر سفره گسترده انقلاب بلند است و درد مردم را درک نمی کنند رو به تظاهر و انقلابیگری آورده اند چون با شغار منافعشون بهتر تامین می شود و دستشان نسبت به بیت المال درازتر می شود و فاصله طبقاتی بیشتر می شود و سلطه ریاکاران گسترش پیدا می کند چرا انقلابی نماهای این فقر و خود فروشی و تن فروشی ها را نمی بینند و باعث بدبینی مردم می شوند به وجدان خودتان مراجعه کنید آیا شما اگر چنین جایگاهی نداشتید اگر مثل مردم در فشار و زندگی سخت بودید چنین فکر می کردید و چنین نگاه از بالا به پایینی داشتید قرار بود همه مردم یک جامعه باشیم قرار بر برادری و برابری بود این خاص و عامی که شما ایجاد کردید باعث ندیدن مردم و نشنیدن صدای مردم شدید / باید مثل خمینی مثل مردم و بر قلبها حکومت کرد
مهسان
Iran, Islamic Republic of
واقعا لنده که قبلا یه شهر فوق العاده ازنظرحجاب بود الان برین نگاه کنین.یه جوری دارن تو شهر میچرخن اگه قرار باشه گشت ارشاد بیاد نصف دخترای شهر رو باید سوار ون کنن.البته با احترام به خواهرانی که همچنان حجاب براشون ارزش هست.
Iran, Islamic Republic of
لرها پاک ترین انسان ها هستند لرها همواره دلاور و فداکار بودند.لرها انسان های شریف و پاک و دلسوز و مهربان هستند و همواره مردمی خونگرم و شجاع بودند.زن و مرد لر همواره بی آلایش هست و لطفا به زن های کهگیلویه و بویراحمد توهین نکنید.زن های لر حجاب باطنی و ذاتی دارند.
سکوت مداحان سرشناس!

سکوت مداحان سرشناس!

قشار مختلف کشور در روزهای اخیر به نوعی مواضع خود را بیان کردند. در این میان یک موضوع ...
عباس عبدی: نظام آموزشي ورشكسته

عباس عبدی: نظام آموزشي ورشكسته

عباس عبدی گفت: باید صریح گفت؛ آنان که امروز در خیابان معترضند و با تعبیر رسمی اغتشاشگر ...
انتصابات به سبک زاکانی

انتصابات به سبک زاکانی

پیش از انتصابات اخیر زاکانی در سالگرد آغاز فعالیتش به‌عنوان شهردار دو حکم زد. یکی از ...
1