تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۵
کد مطلب : ۴۵۳۲۰۶
کبنا گزارش می‌دهد

( فیلم و تصاویر ) حضور کاروان سلامت ستاد اجرائی فرمان امام (ره) در منطقه دور افتاده پیچاب + توضیحات مسوولان ستاد و امور عشایر

۱
کبنا ؛کاروان سلامت و خدمات رسانی ستاد اجرائی فرمان امام خمینی(ره) به منطقه دورافتاده و محروم پیچاب شهرستان باشت اعزام شد و علاوه بر حضور دندانپزشک و پزشک عمومی، دامپزشکان نیز خدماتی را به دامداران این منطقه ارائه می‌دادند.
به گزارش کبنا، روز پنجشنبه (14 مهرماه 1401) کاروان سلامت و خدمات رسانی ستاد اجرائی فرمان امام خمینی(ره) برای چندمین بار به منطقه دور افتاده و محروم پیچاب شهرستان باشت اعزام شد و خدماتی را در حوزه پزشک عمومی، دندانپزشکی، بهداشت و سلامت را به مردم این منطقه ارائه می‌دادند.

در این سفر حجت‌الاسلام گنجه‌ای امام جمعه باشت، شایان نادری مدیرکل ستاد اجرائی فرمان امام خمینی(ره)، فضل‌الله آذرفر مدیرکل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ رضایی فرمانده سپاه عشایر استان، محسن جبارنژاد مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد و جمع دیگری از مسوولان نیز حضور داشتند.

مدیرکل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در چادرهای عشایر ضمن شنیدن سخنان آنها برای رفع مشکلات آنها پیگیرهای لازم را انجام می‌داد. 
فضل الله آذرفر مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا نیوز با اشاره به وضعیت جاده این منطقه، گفت: یکی از مشکلات اصلی منطقه جاده بود که وضعیت وخیمی داشت که در سفر قبلی به این نتیجه رسیدم که برای جاده کاری انجام بگیرد و کار بازگشایی جاده این منطقه به نحو احسن انجام گرفت.
وی در ادامه افزود: به دنبال این هستم که وضعیت جاده باز هم شکل بهتری پیدا کند.

آذرفر به آبرسانی این منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: در بعضی از مناطق پیچاب نیز لوله‌های آب توزیع شد و برخی مناطق را نیز با تانکر آبرسانی به عشایر عزیز آب رساندیم.
وی در خصوص نهادهای دامی مورد نیاز عشایر، توضیح داد که نهادهای دامی با مشکلات ارزی و کشوری روبرو بود که باز در این مورد توزیع نهادهای دامی را داشتیم.
 مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: آرد را به نحو رضایت بخشی بین عشایر توزیع کردیم.
            
فیلم) توضیحات مدیرکل امور عشایر کهگیلویه و بویراحمد در خصوص وضعیت عشایر استان و پیچاب

ابوذر صناعی‌نیا معاون امور اجتماعی ستاد اجرائی فرمان امام خمینی (ره) نیز در باره اهداف سفر برای خبرنگار کبنا نیوز توضیح داد و گفت: برای دومین بار به منطقه محروم و دور افتاده پیچاب باشت سفر کرده‌ایم که در دو زمینه سلامت عمومی و دندانپزشکی و دامپزشکی به حدود 120 دامدار خدمات رسانی کردیم.
وی افزود: در بحث بهداشت دهان و دندان آموزش‌های لازم ارائه شد.
صناعی‌نیا گفت: اقلام دارویی بین دامداران به منظور حفظ سلامت دام‌های آنها توزیع شد که حدود 120 دامدار از این خدمات بهره بردند. همچنین دامپزشکان توضیحات و آموزش‌های لازم را نیز ارائه می‌دادند.

معاون امور اجتماعی از گروه‌های جهادی حاضر در این سفر قدردانی کرد و گفت: برای اولین بار کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بین کودکان و نوجوانان کتاب‌های مختلفی را در زمینه داستان و قصه‌گویی توزیع کردند.
بعضی از اهالی منطقه پیچاب در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا نیوز، ضمن اعلام رضایت از حضور مسوولان در این منطقه و شنیدن سخنان آنها از نحوه خدمات رسانی ستاد اجرائی فرمان امام خمینی(ره) قدردانی کردند.
به گزارش کبنا، 6 فروردین ماه سال 1400  به همراه ستاد اجرائی فرمان امام (ره) برای اولین بار به منطقه پیچاب شهرستان باشت سفر کردیم که در سفر اول به‌حدی جاده این منطقه خراب بود که به هر مشقتی بود از آن عبور کردیم. منطقه آن موقع نه برق، نه آب، نه آنتن دهی تلفن همراه و نه آنتن دهی شبکه‌های دیجیتالی و تلویزیونی داشت. اما در سفر روز پنجشنبه (14 مهر ماه 1401) شاهد بودیم که مردم این منطقه صاحب برق، آنتن دهی تلفن همراه و آب شدند.

بیشتر بخوانید:

نهایت محرومیت / مسئولان کهگیلویه و بویراحمد از پیچاب غافل نشوند/ فقر و کمبود امکانات بیداد می‌کند!


آقای استاندار مردم پیچاب منتظر حضور شما هستند / پیچاب بی بهره از دکل تلویزیونی / مدیرکل صداوسیما به پیچاب سفر کند / جاده پیچاب نیازمند توجه مسئولان / افسردگی دخترهای روستایی بخاطر ترک تحصیل

مردمی محروم در بطن سرزمینی ثروتمند/ حکایت‌ تلخ و نگران کننده پیچاب ( + تصاویر)
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام
راه انداختن اینهمه کاروان و تبلیغات و نشان دادن مردم محروم جناب نادری با کدوم اصل دینی و انسانی سازگار می باشد
Iran, Islamic Republic of
برای دوبسته غذایی این همه تبلیغات وای بر سوئاستفاده از موقعیت
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
فایل های مرتبط
1