تاریخ انتشار
جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب : ۴۵۲۷۳۳
در خطبه های پیش از نماز جمعه گچساران مطرح شد

خطیب جمعه گچساران: دشمن شما نیروی انتظامی نیست، دشمن شما منافقین و آمریکا است / لزوم تشکیل وزارت امر به معروف و نهی از منکر

۰
کبنا ؛خطیب جمعه گچساران ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: شما باید قدردان نیروی انتظامی باشید، دشمن شما نیروی انتظامی نیست، دشمن شما منافقین و آمریکا است، این موضوع را باید بفهمید و تبیین کنید.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام و المسلمین سید امین حجازی فر امروز (۱ مهرماه ۱۴۰۱) در خطبه‌های نماز جمعه گچساران گفت: در خصوص مرگ مهسا‌امینی رئیس جمهور گفته‌اند که این موضوع در حال بررسی است و طبق قانون رفتار خواهد شد.  
خطیب جمعه شهرستان گچساران گفت: غوغایی که به راه انداخته‌اند، چه کسی باید پاسخگوی تخریب اموال عمومی باشد؟ سلاح‌هایی که در رشت پیدا شده، خون‌هایی که به ناحق ریخته‌اند، چه کسی پاسخ می‌دهد؟ آشوب به راه میاندازند، خودشان مردم را می‌کشند و گردن نیروی انتظامی می‌اندازند، برای اینکه دشمن موج سواری کند.
وی گفت: این‌ها تلاش می‌کنند که پیروزی بزرگ اربعین و سالگرد دفاع مقدس، پیروزی در پیمان شانگ‌های را کمرنگ جلوه دهند، ولی ما باید این پیروزی‌ها را تبیین کنیم و جوانان را آگاه کنیم.
امام جمعه گچساران با اشاره به آتش زدن قرآن توسط آشوبگران، گفت: تقاضایمان این است که مجلس شورای اسلامی و دولت وزرات امر به معروف و نهی از منکر تشکیل دهند.
حجت الاسلام حجازی فر در ادامه اضافه کرد: می‌گویند برای حجاب کار فرهنگی کنید، نهاد‌های فرهنگی ما مثل تبلیغات اسلامی یا نهاد شورای سیاستگذاری نماز جمعه و... چقدر اعتبار مالی دارند؟ ستاد امر به معروف و نهی از منکر اگر مستقل باشد و بخواهد کار فرهنگی کند، آیا یک خودرو در اختیار دارد؟ اگر این وزارت تشکیل شود که انتظار همه ائمه جمعه است، می‌توان کار‌های بهتری انجام داد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
خسته نوابي يه وقت
انتصابات به سبک زاکانی

انتصابات به سبک زاکانی

پیش از انتصابات اخیر زاکانی در سالگرد آغاز فعالیتش به‌عنوان شهردار دو حکم زد. یکی از ...
گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

منابع آگاه از رایزنی های ایران و دیگر قدرت های جهانی پیش از آغاز نشست مجمع عمومی و پس ...
رونمایی از سبک جدید  کی روش

رونمایی از سبک جدید  کی روش

یک پیروزی روحیه‌بخش در مهم‌ترین دوستانه پیش از جام جهانی؛ این رویایی‌ترین شروع ممکن برای ...
1