تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب : ۴۵۲۷۲۵
کبنا گزارش می‌دهد

صبحگاه مشترک هفته دفاع مقدس (+تصاویر)

۱
کبنا ؛مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور اعضای شورای تأمین، نیرو‌های نظامی و انتظامی، بسیجیان، مدیران  در سپاه ناحیه گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز:‌ امیر سرتیپ رجبعلی‌زاده، از فرماندهان دوران دفاع مقدس در این آیین اظهار کرد: ما حکومتی داشتیم(رژیم پهلوی) که از دیگران دستور می‌گرفت و خداوند به مؤمنین این سرزمین رحم کرد و سید آل پیغمبر(ص) را به ما عطا کرد که راه دین و سعادت را به صورت حقیقی نشان داد.
 وی با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس بیان کرد: جنگ در همچین روزی آغاز شد، اقشار مختلف مردم سلاح به دست گرفتند و به میدان آمده و در مقابل دشمن بعثی از ایران اسلامی دفاع کردند.
 این فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: ما ۸ سال دفاع از ایران را با دست خالی و سیل خون عظیم جوان‌ترین و مؤمن‌ترین جوانان انجام دادیم و دشمن را از ایران بیرون کردیم.
 رجبعلی‌زاده تصریح کرد: رزمندگان ما با دست خالی با تانک می‌جنگیدند، در آخر چنگ نیروی دشمن چندین برابر شده بود با تجهیزات کامل‌تر جنگ را ادامه می‌داد، فقط غیرت و ایثار رزمندگان مقابل آن‌ها قد علم کرده و آن‌ها را شکست داد.
 وی عنوان کرد: یک نیروی نظامی باید همیشه آمادگی داشته باشد ما این را فهمیدیم که نباید دست خالی باشیم، ما ذوالفقار باید داشته باشیم تا که علی‌وار بجنگیم.
 رجبعلی‌زاده خاطرنشان کرد: همین سلاح‌هایی که داریم می‌سازیم همان ذوالفقار است در حالی که هیچ وابستگی به کشوری هم نداریم. امروزه افتخار پوشیدن این لباس نظامی را با جان و دل داریم و اگر باز هم متولد شویم این لباس را خواهیم پوشید زیرا هرچه پاکی و اخلاص بود در این لباس مقدس دیدیم.
 وی بیان کرد: هدف شهادت نبود بلکه نگه داری پرچم و کشور بود، تک تک شما باید یک قاسم سلیمانی باشید. جوانی که می‌خواهد واکسینه شود در مقابل پلیدی‌ها باید با خواندن قرآن خود را ایمن کند، تمام مدافعان حرم در حال دفاع از ناموس ما هستند.
 فرمانده دوران دفاع مقدس اضافه کرد: امروز فاضلاب فرهنگ غرب در حال سر ریز کردن است و یک عده هم در حال خوردن آن هستند، اینگونه که غرب زرق و برق خود را به تصویر می‌کشند حقیقت ندارد، این اقدامات و تبلیغات تنها برای فریب مردم است.
 رجبعلی‌زاده بیان کرد: هر کدام از شما بسبجیان قاسم سلیمانی را سر لوحه خود قرار دهید اگر زندگی نامه سردار شهید سلیمانی را مطالعه کنید سرتا سر اخلاص بوده و در هر شرایطی از دین خدا و تبعیت از ولی فقیه خارج نشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

همه یک ملتیم به نام ایران!

همه یک ملتیم به نام ایران!

زخم‌هامان را خودمان مرهم می‌گذاریم. درد‌هامان را خودمان درمان می‌کنیم. خطاکاران‌مان را ...
پایان کار ناطق در تشخیص مصلحت نظام

پایان کار ناطق در تشخیص مصلحت نظام

اعضای دوره نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شدند. در حکمی که عصر امروز رهبر انقلاب برای ...
حجاب به همان ستاد امر به معروف واگذار شود

حجاب به همان ستاد امر به معروف واگذار شود

یک جامعه‌شناس: فراجا به‌صراحت سهم ناجا در گشت ارشاد را به مردم توضیح دهد، و وجه تحمیلی ...
1