تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۶
کد مطلب : ۴۵۲۶۳۵
کبنا گزارش می دهد؛

پایش کشوری و استانی پروژۀ مهر در گچساران + تصاویر

۰
کبنا ؛
پایش کشوری و استانی پروژۀ مهر از دوشنبه ۲۸ شهریور ماه ۱۴۰۱ در این شهرستان آغاز شد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان گچساران، در شهرستان گچساران تیمی مرکب از مجید پروازی شندی کارشناس مسئول برنامه ریزی و پرورشی وزرات آموزش و پرورش، حسین آروین مسئول اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، حمید منصوری رئیس هیات تخفلات، شهرام قشقایی رئیس اداره بهداشت اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، از روز دوشنبه مدارس را مورد بازدید قرار خود دادند.
هدف از این بازدید پایش پروژۀ مهر در مدارس و اقدامات انجام گرفته در کمیته های مربوطه بوده است. این ارزیابان پس از بازدید مدارس شهری و روستایی، از نزدیک در جریان فعالیت های انجام شده توسط کارگروه های پروژه ی مهر اداره آموزش و پرورش این شهرستان قرار گرفتند.
در جلسۀ جمع بندی، تیم ارزیابی استانی و کشوری نامبرده در حضور انوشیروان قیطاسی مدیر، وحید ارشادی معاون پشتیبانی، حسین افرا معاون آموزش متوسطه، امید الهی و علی انصاری کارشناسان مسئول آموزش متوسطه اول و دوم، عبداله روشن ضمیر مسئول خدمات، مسعود کریمی کارشناس ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش شهرستان گچساران، از پروژه مهر که مهمترین پروژه آموزش و پرورش است، بازدید کردند.
انوشیروان قیطاسی در طی این جلسه بیان کرد: با انجام به موقع فعالیت ها و اقدامات در قالب پروژه مهر و عملیاتی کردن دستورالعمل های مربوطه بستر لازم جهت آغاز سال تحصیلی با نشاط به صورتی که در شأن معلمان و دانش آموزان باشد، فراهم شده است.
وی با اشاره به اینکه مجموعه آموزش و پرورش شهرستان همه توان و ظرفیت خود را در جهت موفقیت پروژه ارزشمند مهر بکار گرفته است، اضافه کرد: در بیشتر شاخص ها شهرستان گچساران موفق عمل کرده است و در سایه همکاری و همدلی مجموعه، با وجود خالی بودن بعضی از پست های سازمانی با تقسیم کار توانستیم در جهت تحقق اهداف پروژه ی مهر گام برداریم.
تیم ارزیابی نیز در انتهای این جلسه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت پروژه مهر شهرستان،از اقدامات انجام شده در سطح مدارس و کار گروه های زیر مجموعه ستاد پروژه مهر شهرستان تقدیر و تشکر کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

معلم دلسوز
Iran, Islamic Republic of
آموزش و پرورش خرابتر از این است که با پروژه مهر ظاهری درست شود فکر اساسی باید کرد
سکوت مداحان سرشناس!

سکوت مداحان سرشناس!

قشار مختلف کشور در روزهای اخیر به نوعی مواضع خود را بیان کردند. در این میان یک موضوع ...
عباس عبدی: نظام آموزشي ورشكسته

عباس عبدی: نظام آموزشي ورشكسته

عباس عبدی گفت: باید صریح گفت؛ آنان که امروز در خیابان معترضند و با تعبیر رسمی اغتشاشگر ...
انتصابات به سبک زاکانی

انتصابات به سبک زاکانی

پیش از انتصابات اخیر زاکانی در سالگرد آغاز فعالیتش به‌عنوان شهردار دو حکم زد. یکی از ...
1