تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ تير ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۴۱
کد مطلب : ۴۵۰۴۹۵
رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی خبر داد

تشکیل پرونده ۶ واحد میوه‌فروشی متخلف در بهمئی / پلمب در انتظار مغازه‌های بدون فاکتور+ تصاویر

۱
کبنا ؛رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی از تشکیل پرونده ۶ واحد میوه فروشی متخلف و اخطار به پلمپ مغازه داران متخلف خبر داد.
به گزارش کبنا، رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی گفت: طی گشت‌های انفرادی و مشترک و همچنین گزارشات مردمی، از اکثریت میوه‌فروشان شهر لیکک‌ نظارت و بازرسی به عمل آمد که در نهایت تعداد ۶ واحد از این صنف بدلایلی ازجمله عدم درج قیمت، عدم ارائه فاکتور و یا گرانفروشی تشکیل پرونده و به اداره تعزیرات شهرستان ارسال شدند.
 ارسلان عباسی ادامه داد: از مهمترین اصولی که واحدهای صنفی باید رعایت کنند درج قیمت تمام اجناس و کالاها بصورت واضح در دید مشتریان می باشد و واحدهایی که این مورد را رعایت نکنند خلاف قواعد نظام صنفی عمل کرده و متخلف محسوب می شوند.
 رییس تعزیرات گفت: در ایام هفته به تعداد سه روز گشت مشترک از تمامی اصناف و هر بار از صنفی خاص انجام می شود که با مشاهده کوچکترین تخلف تشکیل پرونده، گزارش و با آنان برخورد خواهد شد.
 وی اظهار داشت: برخورد قاطع با متخلفان بازار در دستور کار تیم تنظیم بازار شهرستان بوده و کوتاهی در این امر تضییع حقوق مردم خواهد بود.
 عباسی در پایان از شهروندان درخواست کرد ضمن همکاری با بازرسان تنظیم بازار در صورت مشاهده هر مورد تخلف صنفی بخصوص مواردی مانند گرانفروشی، احتکار کالاها، عدم رعایت نکات بهداشتی با شماره تلفن‌های ۱۹۰ تخلفات بهداشت، ۱۳۵ تعزیرات حکومتی، ۱۲۴  بازرسی و نظارت صنعت معدن موارد تخلفاتی را گزارش دهند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1