تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۸
کد مطلب : ۴۴۹۸۹۱
 معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

۴۰ هزار دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی در طرح تعمیق و تثبیت یادگیری و جبران افت تحصیلی شرکت می‌کنند

۰
کبنا ؛ معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاحیه طرح تعمیق و تثبیت یادگیری و جبران افت تحصیلی دانش آموزان  کهگیلویه وبویراحمد گفت: در این طرح بیش از ۴۰ هزار دانش آموز حضور خواهند یافت. 
به گزارش کبنا، محمد جمالی با بیان اینکه این طرح با هدف با هدف جبران عقب ماندگی های آموزشی دانش آموزان در دوران کرونا در ۴ درس پایه ای اجرا می شود گفت: شرکت در این کلاسها کاملا رایگان بوده و پیش بینی می شود ۳۰ درصد دانش آموزان در سطح شهرستان ها و مناطق ۱۳ گانه استان در این کلاس ها شرکت نمایند.
 معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین با بیان اینکه فرهنگیان نقش مهمی در توسعه‌ و تعالی فرهنگ و تربیت نیروی انسانی در جامعه دارند گفت: این طرح ر فرصت مناسبی است تا دانش آموزان بخشی از عقب ماندگی های آموزشی دوران کرونا را جبران نمایند.
 سید جواد هاشمی با تقدیر از تلاش ها و اقدامات خوب آموزش و پرورش در زمینه اجرای طرح در استان گفت: انتظار می رود اولیا و دانش آموزان در این زمینه همکاری بیشتری داشته باشند تا دانش آموزان ضمن تعمیق و تقویت  یادگیری با استفاده از فرصت اوقات فراغت در تابستان نقاط ضعف و قوت خویش را شناسایی و برای فردا های بهتر تلاش مضاعفی داشته باشند.
رئیس اداره فن آوری گروههای آموزشی دفتر دوره متوسط اول وزارت آموزش و پرورش نیز در این آیین گفت؛ در دو سال اخیر دانش آموزان در زمینه آموزش و تربیت لطمات زیادی دیدند که با اجرای طرح تعمیق و تثبیت یادگیری و حضور دانش آموزان در کلاسهای درس در فرصت تابستان بخشی از عقب ماندگی های تحصیلی را جبران نمایند.
 رمضان ترکمانی با بیان اینکه این طرح با برنامه ریزی منسجم و اصولی در استان کهگیلویه وبویراحمد به خوبی در حال اجراست گفت: در کشور به طور میانگین پیش بینی شده است ۲۰ درصد دانش آموزان در این طرح شرکت نمایند که خوشبختانه در کهگیلویه وبویراحمد با تعامل خوب آموزش و پرورش و مسئولان استانی ۳۰ درصد دانش آموزان در این طرح شرکت می کنند که بیش از میانگین کشوری است.
 مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد نیز گفت؛ ۱۰ پایگاه جهت اجرای طرح تعميق و تثبیت یادگیری در این شهرستان پیش بینی شده است.
کورش دلشاد افزود: مدرسه کانون اصلی تربیت و آموزش  است که در  در دوران کرونا و زیست بوم جدید شاهد افت تحصیلی دانش آموزان  بودیم که امید می رود با اجرای این طرح شاهد تقویت بنیه علمی دانش آموزان عزیز باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1