تاریخ انتشار
شنبه ۱۱ تير ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۰۷
کد مطلب : ۴۴۹۸۰۹
با حضور جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

آیین معارفه فرمانده سپاه ناحیه دهدشت برگزار شد

۰
کبنا ؛با حضور جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد و اعضای شورای تامین و شورای اداری شهرستان کهگیلویه آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه بسیج دهدشت برگزار شد.
به گزارش کبنا، سردار مصطفی مثنوی در این آیین با بیان اینکه امروز چهار دهه از انقلاب اسلامی می‌گذرد، اظهار کرد: این مقطع از انقلاب بسیار حساس است.
جانشین سپاه فتح کهگیلویه‌ وبویراحمد یکی از دلایل این حساسیت‌ها را شناخت و روشنگری شاخصه‌های انقلاب اسلامی نسبت به گذشته عنوان و تصریح کرد: امروز در مرحله گفتمان و عمل و جهاد تبیین در نقطه روشنی قرار داریم.
وی مردم سالاری دینی را از دیگر علل دوران حساسیت امروز انقلاب عنوان و افزود: امروز مرز گفتمانی ما فراتر از مرزهای جغرافیایی و سیاسی است.
مثنوی با توجه به جنگ ترکیبی و ادراکی دشمن علیه انقلاب اسلامی گفت: اگر بخواهیم جهاد کبیر را تبیین کنیم، بهترین جلوه‌گاه آن مقابله با جنگ ترکیبی است.
وی بیان کرد: دشمن امروز در مواجهه گفتمان و عمل، مقابل نظام جمهوری اسلامی شکست خورده است.
مثنوی با بیان اینکه راهبردهای جمهوری اسلامی جواب پس داده‌اند گفت: امروز ما در وسط منطقه ناامن جهان، امن‌ترین هستیم و بیشترین اقتدار را در آسیا داریم.
حمزه محقق‌زاده فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج دهدشت نیز در این آیین هدف سپاه را خدمت به مردم عنوان و اظهار کرد: اگر مردم نباشند پاسداری مفهومی ندارد.
وی به تشریح بخشی از عملکرد خود در چهار سال خدمت‌گزاری خود در ناحیه مقاومت بسیج دهدشت پرداخت و افزود: علی‌رغم تورم‌ها، طی این مدت ۱۸۰ خانه مددجوی کمیته امداد را به سرانجام رساندیم.
محقق‌زاد، از توزیع ۴۰هزار بسته حمایتی کمک مومنانه، گازکشی ۳۰۰خانوار، کمک به سیل زدگان خوزستان، راه‌اندازی موکب شهدای شهرستان، کمک در مهار آتش‌سوزی خائیز و آغاز عملیات اجرایی درمانگاه شفاء دهدشت به عنوان بخشی از عملکرد چهارساله سپاه ناحیه دهدشت نام برد.
سید علی‌اصغر پوربهشت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه نیز در این آیین عزت ایران اسلامی را مرهون خون پاک شهدا عنوان و اظهار کرد: افتخار می‌کنم‌ که خدمت‌گزار قشر بسیج هستم و ان‌شاءالله با همت همه بسیجیان تلاش‌ها را بیشتر خواهیم کرد.
موجودیت سپاه با نظام و اسلام گره خورده است
رییس دادگستری شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه دشمن در صدد این است از نیروهای نظام اسلامی بر علیه نظام سوءاستفاده کند گفت: موجودیت سپاه با نظام و اسلام گره خورده است.
حجت‌الاسلام علی سعیدی رئیس دادگستری این شهرستان در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه دهدشت مبنی بر فرمایش امام علی (ع) که دنیا خانه ماندن نیست،  اظهار کرد: بر همین اساس تغییر سمت‌ها حاکی از گذرا‌بودن دنیاست.
رئیس دادگستری شهرستان کهگیلویه در ادامه صحبت‌های خود گفت: سپاه یک نهاد مقدس است که موجودیت آن با نظام و انقلاب گره خورده است، اگر این نهاد دچار خدشه شود به همه نظام صدمه وارد می‌شود.
وی افزود: دشمن با طرق مختلف دنبال تضعیف این نهاد مقدس است اما شهدای سپاه ما باعث ابقاء بیشتر سپاه شدند.
حجت‌الاسلام سعیدی با بیان اینکه دشمن در راهبرد جدید خود در صدد این است که از نیروهای نظام اسلامی بر علیه‌ نظام استفاده کند گفت: دشمن در عملیات‌های تروریستی از مردم کشور سوءاستفاده می‌کند و قصد نفوذ در بدنه نظام را دارند، لذا سپاه باید در گزینش افراد دقت بیشتر به خرج دهد که افراد نالایق وارد این بدنه نشوند.
رئیس دادگستری شهرستان کهگیلویه افزود: کسانی که بخواهند خللی به نظام وارد کنند بدون هیچ اغماضی کنار گذاشته شوند.
در این آیین از زحمات حمزه محقق‌زاده تقدیر و سید علی‌اصغر پوربهشت به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه معرفی شد.
لازم به ذکر است حمزه محقق‌زاده به عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان گچساران منصوب شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1