تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۰۹
کد مطلب : ۴۴۸۶۶۹
در گفت‌وگوی رئیس دانشگاه آزاد واحد یاسوج با کبنانیوز مطرح شد؛

موفقیت‌های دانشگاه آزاد در رویدادهای ملی / احمدزاده: حالا دانشگاه آزاد را باور می‌کنم

۰
کبنا ؛
در رویداد ملی عصر امید که از 8 تا 11 خرداد 1401 در مصلی تهران برگزار شد، از دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد 40 تیم برگزیده و منتخب از هسته‌های فناور و خلاق، شرکت‌های دانش‌بنیان، گروه‌های پژوهشی، و ایده‌ها و استارت‌آپ‌ها شرکت کردند و ایده‌ها و محصولات خود را به نمایش گذاشتند.
به گزارش کبنا، در آخرین روز نمایشگاه و رویداد ملی عصر امید در مصلی امام خمینی (ره) شرکت زیست بستر آزاد تکین دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج به عنوان یکی از یازده شرکت برتر رویداد ملی عصر انتخاب و صندوق پژوهش و فناوری سازمان مرکزی با عقد قرارداد این شرکت را تحت حمایت مالی خود قرار داد.
          
همچنین در دیدار و قرارداد منعقده بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج و مدیر عامل بانک رفاه مقرر شد بانک رفاه از شرکت‌های برگزیده واحد یاسوج به خصوص شرکت زیست آزاد تکین حمایت مالی انجام دهد.  در بازدیدهای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و به دنبال برگزیده شدن شرکت دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی واحدیاسوج به عنوان یکی از ١١ شرکت برتر، یکی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی حمایت ۵ میلیاردی خود را از طرح‌های برگزیده واحد یاسوج در رویداد ملی عصر امید به ویژه شرکت زیست بستر آزاد تکین اعلام کرد. درحاشیه رویدا دملی عصر امید قرارداد همکاری‌های علمی، پژوهشی و فناوری میان روسای دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان به امضا رسید.
در همین راستا رحیم اکرامی رئیس دانشگاه آزاد یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنا نیوز از موفقیت‌های دانشگاه آزاد سخن گفت. وی اظهار داشت: در راستای برگزاری رویداد ملی عصر امید، دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با 40 تیم برگزیده و منتخب از هسته‌های فناور و خلاق، شرکت‌های دانش‌بنیان، گروه‌های پژوهشی، و ایده‌ها و استارت‌آپ‌ها در این رویداد از 8 تا 11 خردادماه 1401 در مصلی تهران شرکت کردند و ایده‌ها و محصولات خود را به نمایش گذاشتند.

اکرامی عنوان کرد: در این نمایشگاه، ایده‌ها و محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد مورد توجه شخصیت‌های ملی از جمله معاونت علمی و فناری ریاست جمهوری و شخصیت‌های استانی همچون استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاون اقتصادی او قرار گرفت و در نتیجه بیش از 10 تفاهم‌نامه همکاری بین صندق‌ها و نهادهای مالی مستقر در نمایشگاه و برخی از بانک‌ها از جمله بانک رفاه و دانشگاه آزاد اسلامی جهت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و هسته‌های فناور منعقد شده است.
رئیس دانشگاه آزاد یاسوج گفت: در داوری تیم‌های ما در این رویداد ملی، 10 تیم به مرحله نهایی جهت داوری راه یافتند که غالباً اساتید دانشگاه هستند.
اکرامی تصریح کرد: سه نفر از اساتید داتنشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره فرهیختگان به عنوان اساتید برگزیده در حوزه فناوری و مقاله برتر در جشنواره فرهیختگان برگزیده و مورد تقدیر قرار گرفتند.
گفتنی است جشنواره فرهیختگان سالی یک بار در سطح ملی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود و اساتید دانشگاه برگزیده در سطح ملی در تألیف کتاب، ایده و فناوری و مقالات برتر مورد تقدیر قرار می‌گیرند.
یادآور می‌شود این موفقت‌ها می‌تواند موجب ایجاد انگیزه برای هیئت علمی و دانشجویان جهت فعالیت در حوزه فناوری شود.

اکرامی رئیس دانشگاه آزاد نیز در این باره اظهار داشت: احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید بیش از 2 ساعته‌ای که از  شرکت‌ها و غرفه‌ها داشت، گفت: واقعا من الأن دانشگاه آزاد را باور می کنم؛ من نمی‌دانستم دانشگاه آزاد اینقدر ظرفیت و توانایی دارد و چنانچه حمایت شود می‌تواند تأثیرگذار باشد.
به گزارش کبنا، احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، عسکری معاون اقتصادی استاندار، طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامي و ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان و صنعتگران و پژوهشگران کشوری، از غرفه‌های شرکت‌های دانش بنیان و فناوران  دانشگاه آزاد اسلامی استان شرکت کننده در رویداد ملی عصر امید بازدید و از نزدیک با آنها به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.
نام شما

آدرس ايميل شما

آگاه
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه آزاد ظرفیتهای زیادی داره به خصوص ظرفیتهای مورد اشاره انجمن اسلامی پیرو خط امام دانشگاه آزاد. عاقلان دانند.
ذلت
Iran, Islamic Republic of
سلام این خبر رو زدن که اون بیانیه تحت الشعاع قرار بگیره
یه کار خوبی انجمن اسلامی کرد اما رسانه متاسفانه مطابق با منشور ورسالت واقعیش حرکت نکرد وپیگیر نشد
نمیدونم شاید تطمیع یا تهدید ویا....
Iran, Islamic Republic of
فعلا پاسخگوی بیانیه انجمن باشید و هیات علمی هایی که علی رغم همه مستندات به خاطر حفظ صندلی با اینها برخورد نمیکنید
زخم عفونی
Iran, Islamic Republic of
کبنا جان چرا خبر قبلی در مورد دانشگاه آزاد را کامنتهاشو بستی.
عده ای دانشجو ایثار کردند اون بیانیه را با کلی تهدید منتشر کردن ولی کبنا صدای همکلاسی ها شون را خفه کردی. قطعا در خیانت مسیولین دانشگاه شریکی. در پیشگاه عدل الهی باید پاسخگو باشید.کاشکی دانشگاه آزاد بشه
Iran, Islamic Republic of
حالا استاندار در بک مکان علمی قرار کرفته ودیده که دانشگاه ها کار تخصصی هم بلدن وهمه چیز سیاست وتئوری خوانی نیست
Iran, Islamic Republic of
سلام دانشگاه آزاد خیلی ها باور دارند.اقای استاندار کی خودتو باور کند؟ با این اقداماتی که تاکنون انجام دادی وبا این حرف های بدون علم وسند؟
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
البته قصد خدای ناکرده قصد توهین به کلیت دانشگاه آزاد را ندارم چون اطلاع دارم واحدهای خیلی قوی مثل واحد قزوین و غیره دارد . اما حاضرم قسم بخورم دانشگاه آزاد از یک دبیرستان ضعیف تره
قبول ندارید یک امتحان بین دانشجویان و فارغ التحصیلا ن این دانشگاه با سال چهارم دبیرستان در شهرستان ها و یاسوج بگذارید و ببینید و امتحان کنید .
اقتدار
Iran, Islamic Republic of
به جرات می توانم بگویم دانشگاه ازاد یاسوج یکی از ضعیف ترین دانشگاههای ایران است .تعجبم علم و دانش و اون هم در ازاد یاسوج .بروید و در دانشگاههای کشور ببینید بعد متوجه میشوید .
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
فایل های مرتبط
1