تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب : ۴۴۸۵۷۶
در خصوص برنامه های گرامیداشت ولادت حضرت معصومه (س) مطرح شد؛

آرامگاه تنها شهید دختر دانش آموز استان کهگیلویه و بویراحمد غباروبی می شود

۰
کبنا ؛برنامه های گرامیداشت ولادت حضرت معصومه‌ (س) و جشن روز دختر در آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد تشریح شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، حسنعلی عزت‌خواه در جلسه هماهنگی برنامه های گرامیداشت ولادت حضرت معصومه و روز دختر گفت: تکریم دختر در آموزه‌های دینی مورد تاکید فراوان بوده که باید در آموزش و پرورش نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشیم.
مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اگر بخواهیم جامعه‌ای پویا و بالنده و بانشاط داشته باشیم باید به زنان و دخترانی که محور خانواده هستند، توجه ویژه ای شود.
عزت خواه افزود: به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، زنان و دختران در همه صحنه های اجتماعی حضور فعال و اثرگذاری دارند.
وی رسالت خانواده ها و آموزش و پرورش در تربیت دخترانی عفیف، همچون حضرت معصومه (س) را در تعالی جامعه مهم عنوان کرد و گفت: در این روز خجسته و دهه کرامت برنامه های متنوعی در سطح آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق برگزار می شود.
عزت خواه با بیان اینکه دختران به عنوان مادران آینده رسالت خطیری بر دوش دارند گفت: وجود با برکت دختر در خانواده یک نعمت است که در مکتب اسلام جایگاه والایی دارد.   
مشاور امور بانوان آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد نیز با تبریک فرارسیدن دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت امام رضا (ع) و خواهر گرانقدرشان، کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز ملی دختران، گفت: آموزش و پرورش استان در راستای ارج گذاشتن به منزلت دختران در  این ایام برنامه های متنوعی را  پیش بینی و اجرا خواهد کرد.
زیور بیگدلی، راه اندازی پویش امروز برای دخترم، ارسال عکس در فضای مجازی با موضوع فعالیتهایی که خانواده ها برای گرامی‌داشت روز دختر داشته اند، مسابقه دلنوشته و قطعه ادبی با موضوع من یک دختر مسلمان و ایرانی هستم؛ پس وظیفه دارم ...، بخشی از این برنامه هاست.
غبارویی آرامگاه تنها شهیده دختر دانش آموز استان کهگیلویه و بویراحمد
وی از اجرای مسابقه (نامه ای به دخترم ) ویژه همکاران اداره کل آموزش و پرورش خبر داد و گفت: در این روز مسئولان آموزش و پرورش آرامگاه پروانه کاویانی تنها شهیده دختر دانش آموز استان در آب شیرین گچساران را غبارویی نموده و همچنین تابلوی مدرسه دخترانه این روستا که به نام این شهیده گرانقدر مزین شده را تعویض و نصب خواهند کرد.
از دیگر برنامه های مصوب شده در جلسه می توان از: شناسایی و تقدیر از دختران دانش آموز برتر در عرصه های مختلف (علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی و ...) عنوان کرد. برگزاری جشن و همایش های مختلف در شهرستانها و مناطق و مصاحبه صدا و سیما با چهره های موفق دانش آموزان دختر و پخش در شبکه استانی نام برد.
مشاور امور بانوان آموزش و پرورش استان تصریح کرد: در روز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر ویدئو کنفرانسی عصر روز چهارشنبه مورخ 11/3/1401 به صورت مستقیم از استان قم برای دانش آموزان، مدیران و کارشناسان نیز برگزار خواهد شد.
وی اظهار امیدواری کردند که با تأسی به حضرت معصومه (س) دختران ایران اسلامی، با الگو پذیری از این بانوی بزرگوار به مقامات رفیعی دست یابند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود بر سر کار خانم بیکدلی بزرگوار عجب برنامه خوبی
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1