تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۰۵
کد مطلب : ۴۴۷۶۱۲

گزارشی از حضور فرمانده نیروی انتظامی و پرسنل در نماز عید فطر شهرستان بهمئی / امنیتی که با حضور و نظارت فرمانده نیروی انتظامی تامین می‌شود + جزئیات

۱
کبنا ؛سرهنگ فرزین جمشیدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی به همراه پرسنل خود از پاسی از صبح در نماز عید فطر حضور داشتند که امنیت را ایجاد و ترافیک را کنترل کردند.
 نماز عید فطر شهرستان بهمئی در مصلی نماز جمعه این شهرستان به امامت حجت الاسلام محمد یوسف افروغی امام جمعه شهرستان بهمئی در ساعات ۶:۳۰ برگزار شد و بنا به دستور سرهنگ جمشیدی و حضور میدانی وی تمام یگان‌های انتظامی، ترافیکی و اطلاعاتی و راهور در محل استقرار شدند و امنیت این مکان را تامین کردند.
 امروزه مردم کلانتری ها، پاسگاه ها و مراکز انتظامی را محل امن و پناهگاه خود می دانند و لازم است با مهربانی برخورد کنیم و خدمت هوشمندانه انجام دهیم.
 اگر مردم شهرستان در کمال آرامش و احساس امنیت در زندگی می‌کنند، نتیجه زحمات و رشادت‌های سرهنگ فرزین جمشیدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی و کارکنان خدوم نیروی انتظامی در ماموریت‌های مختلف و خطیر است.
 کارکنان انتظامی حافظان نظم و امنیت و ایثارگران دایمی جامعه هستند و تلاش این عزیزان در این راه ستودنی است.
  کار پلیس عبادت است و شما سنگربانان واقعی جامعه هستیدو در خط مقدم پیشگیری از ناامنی و جرم خدمات بی شایبه‌ای را به نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته اید.
 سرهنگ فرزین جمشیدی همیشه در جلسات و سخنان خود خدمت بی منت به مردم را وظیفه ذاتی پلیس عنوان کرد و گفت:با همت و کار مضاعف و تعامل با مردم در شهرستان بدره توانسته ایم در جهت ایجاد امنیت پایدار اعتماد عمومی را بدست بیاوریم.
 از حضور پر رنگ و اثرگذار فرمانده نیروی انتظامی که فرمانده جوان، انقلابی، مطالبه‌گر، فعال، دلسوز شهرستان بهمئی در ایجاد امنیت پایدار در شهرستان تقدیر و تشکر ویژه می‌کنیم.
 در پایان هم اشاره ای به شعر کنم و تقدیم این عزیزان کنم: اي سبزپوشان سپید دل، اي حماسه سازان موفق، اي سنگرداران همه ی وقت بیدار، اي نشان هاي سرافرازی بر دوش، آرامش شهرهامان نشان از سبزی نام و ذکر شماست؛ شمایی که سینه در سینه و مشت در مشتْ در پهنای همه ی آبادی ها، در برابر طاغوتِ بیداد و ستم ایستاده اید ودر مصاف با اهریمنان شب پرست، بر پیکره سیاه ظلم، تیر و تبر فرود آورده و بر ریشه فساد تیشه می کوبید.
 اي رهروان راه عدالت، اي دلیر مردان، بیداری و هوشیاری را با استقامت و ایمان پیوند زنید و هم چون همه ی وقت، بکار بهشتیِ پاسداری از ارزش هاي اسلام و انقلاب تداوم بخشید. اي سپیدنامان، کتاب وجودتان به شیرازه امن وامان خداوندی مستحکم و پابرجایْ و خروش مخلصانه شما، در بارگاه کبریایی مقبول و مأجور باد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1