کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارشی از حضور فرمانده نیروی انتظامی و پرسنل در نماز عید فطر شهرستان بهمئی

13 ارديبهشت 1401 ساعت 23:05

سرهنگ فرزین جمشیدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی به همراه پرسنل خود از پاسی از صبح در نماز عید فطر حضور داشتند که امنیت را ایجاد و ترافیک را کنترل کردند.


سرهنگ فرزین جمشیدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی به همراه پرسنل خود از پاسی از صبح در نماز عید فطر حضور داشتند که امنیت را ایجاد و ترافیک را کنترل کردند.
 نماز عید فطر شهرستان بهمئی در مصلی نماز جمعه این شهرستان به امامت حجت الاسلام محمد یوسف افروغی امام جمعه شهرستان بهمئی در ساعات ۶:۳۰ برگزار شد و بنا به دستور سرهنگ جمشیدی و حضور میدانی وی تمام یگان‌های انتظامی، ترافیکی و اطلاعاتی و راهور در محل استقرار شدند و امنیت این مکان را تامین کردند.
 امروزه مردم کلانتری ها، پاسگاه ها و مراکز انتظامی را محل امن و پناهگاه خود می دانند و لازم است با مهربانی برخورد کنیم و خدمت هوشمندانه انجام دهیم.
 اگر مردم شهرستان در کمال آرامش و احساس امنیت در زندگی می‌کنند، نتیجه زحمات و رشادت‌های سرهنگ فرزین جمشیدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی و کارکنان خدوم نیروی انتظامی در ماموریت‌های مختلف و خطیر است.
 کارکنان انتظامی حافظان نظم و امنیت و ایثارگران دایمی جامعه هستند و تلاش این عزیزان در این راه ستودنی است.
  کار پلیس عبادت است و شما سنگربانان واقعی جامعه هستیدو در خط مقدم پیشگیری از ناامنی و جرم خدمات بی شایبه‌ای را به نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته اید.
 سرهنگ فرزین جمشیدی همیشه در جلسات و سخنان خود خدمت بی منت به مردم را وظیفه ذاتی پلیس عنوان کرد و گفت:با همت و کار مضاعف و تعامل با مردم در شهرستان بدره توانسته ایم در جهت ایجاد امنیت پایدار اعتماد عمومی را بدست بیاوریم.
 از حضور پر رنگ و اثرگذار فرمانده نیروی انتظامی که فرمانده جوان، انقلابی، مطالبه‌گر، فعال، دلسوز شهرستان بهمئی در ایجاد امنیت پایدار در شهرستان تقدیر و تشکر ویژه می‌کنیم.
 در پایان هم اشاره ای به شعر کنم و تقدیم این عزیزان کنم: اي سبزپوشان سپید دل، اي حماسه سازان موفق، اي سنگرداران همه ی وقت بیدار، اي نشان هاي سرافرازی بر دوش، آرامش شهرهامان نشان از سبزی نام و ذکر شماست؛ شمایی که سینه در سینه و مشت در مشتْ در پهنای همه ی آبادی ها، در برابر طاغوتِ بیداد و ستم ایستاده اید ودر مصاف با اهریمنان شب پرست، بر پیکره سیاه ظلم، تیر و تبر فرود آورده و بر ریشه فساد تیشه می کوبید.
 اي رهروان راه عدالت، اي دلیر مردان، بیداری و هوشیاری را با استقامت و ایمان پیوند زنید و هم چون همه ی وقت، بکار بهشتیِ پاسداری از ارزش هاي اسلام و انقلاب تداوم بخشید. اي سپیدنامان، کتاب وجودتان به شیرازه امن وامان خداوندی مستحکم و پابرجایْ و خروش مخلصانه شما، در بارگاه کبریایی مقبول و مأجور باد.


کد مطلب: 447612

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/447612/2/گزارشی-حضور-فرمانده-نیروی-انتظامی-پرسنل-نماز-عید-فطر-شهرستان-بهمئی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1