تاریخ انتشار
جمعه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب : ۴۴۷۴۵۲
کبنا گزارش می دهد؛

برگزاری طرح ملی «مسیر پاک؛ ایرانی سبز» در آبشار یاسوج + تصاویر

۰
کبنا ؛
سرپرست حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: دومین مرحله از طرح ملی مسیر پاک ایرانی سبز با مشارکت بالای دستگاه‌های اجرایی مسئول در قانون مدیریت پسماند و تشکل‌های زیست محیطی اجرا شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، دومین مرحله ازطرح ملی "مسیر پاک ایران سبز"با مشارکت نیروی انتظامی، شهرداری، شورای شهر، تشکل‌های زیست محیطی، از ابتدای جاده آبشار یاسوج به‌طول 2 کیلومتر با مشارکت نیروهای انتظامی و دستگاه‌های اجرایی مسئول در قانون مدیریت پسماند اجرا شد.
سرپرست حفاظت محیط زیست استان درحاشیه اجرای این طرح ملی گفت: عدم مراعات نکات زیست‌محیطی توسط بعضی افراد، گردشگران و مسافران در تفرجگاه‌ها، مکان‌های گردشگری و حاشیه‌های جاده‌ای مخصوصاً در فصل بهار و تابستان از جمله ریختن زباله‌های خود در این مکان‌ها، متاسفانه باعث شده مقدار زیادی زباله به‌خصوص زباله‌های پلاستیکی در این مکان‌ها دپو شود.
اسلام جاودان خرد ضمن تشکر از سرهنگ جهان محمدی سیرت معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان که علی‌رغم مشغله کاری زیاد  شخصا در این برنامه حضور و مشارکت فعال داشت، افزود: دستگاه‌های اجرایی با مشارکت فعالان محیط زیست، ضمن برگزاری برنامه‌های نمادین پاکسازی به مناسبت ایام مختلف زیست محیطی این نکته را یادآور می‌شوند که طبیعت بدون زباله نفس می‌کشد و بدون زباله راحت است.
وی افزود: آگاه‌سازی و فرهنگ‌سازی مقوله‌ای است که برای نجات طبیعت از زباله باید مورد توجه همگان قرار گیرد و هر شخص می‌تواند به مثابه یک الگو برای فرزندان خود و جامعه باشد.
گفتنی است مشارکت‌کنندگان در اجرای این طرح با غرس 2 نهال درخت در محل آبشار یاسوج به کار خود پایان دادند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

محاکمه یاران روحانی

محاکمه یاران روحانی

 «بيش از 500 هزار نفر از دانشجويان، طلاب و اقشار مختلف مردم با امضاي نامه‌اي از حسن روحاني ...
عصبانیت از قانون‌شکنی‌های زاکانی

عصبانیت از قانون‌شکنی‌های زاکانی

ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران وضعیت رعایت قانون در شهرداری ...
قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

در چند روزی که از تعطیلات عید نوروز می‌گذرد جنجالی پیرامون حضور مهاجران افغانستانی در ...
1