تاریخ انتشار
چهارشنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۷
کد مطلب : ۴۴۷۴۰۳
بازدید شهردار و رئیس شورای شهر یاسوج از نمایشگاه بهار ضیافت؛

شهردار یاسوج: اقدام خلاقانه فرهنگ و ارشاد اسلامی در ترویج فرهنگ منور قرآنی ستودنی است

۰
کبنا ؛
در نهمین روز از برپایی نمایشگاه بهار ضیافت، نستهن مقدم شهردار شهر یاسوج و هدایت اکبری رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج از این نمایشگاه بازدید کردند.
به گزارش کبنا، در حاشیه این بازدید، مقدم اظهار داشت:  بخش اعظمی از اقدامات شهرداری، فعالیت و سیر در موضوعات فرهنگی است و ما افتخار داریم که شهرداری، پیشگام و پیشرو در بحث گرامیداشت مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی بوده است.
وی در ادامه با ابراز خرسندی از انتصاب امین درخشان به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: خواست مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان این بوده است که ما تقویم فرهنگی مشترکی را سوای آن تقویمی که شهرداری دارد، با هم مبادله و تنظیم کنیم.
مقدم عنوان کرد: اگر از بحث فرهنگ غفلت کنیم، بازنده می‌شویم؛ چرا که نقطه عطف کار ما توجه به مباحث فرهنگی است.
شهردار یاسوج تصریح کرد: خوشبختانه فرهنگ و ارشاد استان با برپایی نمایشگاه بهار ضیافت، فضایی را فراهم کرده است که محصولات فرهنگی به خوبی در معرض دید همگان در استان قرار بگیرد.
وی اضافه کرد: ما نیز بنا داریم فضاهایی را به شکل ثابت در اختیار عزیزانی قرار دهیم که محصولات فرهنگی را عرضه می‌کنند.
شهردار یاسوج اظهار داشت: ما دوره پنجم شورای شهر را دوره پیوند و آشتی شهرداری با هنرمند یاد کردیم و در آن دوره، چندین جلسه اساسی را با هنرمندان با محوریت حوزه هنری داشتیم.
وی در پایان با اشاره به اینکه بعد از ماه رمضان نشست‌هایمان را با اصحاب هنر خواهیم داشت، گفت:  اعتقاد من این است هر فعالیتی را باید به هنرمند خاص آن بسپاریم و از نقطه نظر خاص هنرمندان استفاده کنیم.
سید هدایت اکبری رئیس شورای شهر یاسوج نیز در مورد برنامه‌های فرهنگی این شورا در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به اینکه دفترچه عوارض در هر سال قبل از 15 بهمن توسط شهرداری فرستاده می‌شود، شورای شهر موظف است تا 15 بهمن این دفترچه را تصویب کند و به صمع و نظر مردم برساند.
وی خاطرنشان کرد: در این دفترچه تمام کارهایی که قرار است شهرداری انجام دهد، آمده است و  شورای شهر بر آن نظارت دارد.
اکبری گفت: این تقویم فرهنگی بر عهده شهرداری است و شورای شهر روی آن کار کارشناسی انجام می‌دهد و نهایتا دفترچه‌ای تنظیم می‌شود که هم به نفع مردم باشد و هم چرخ شهرداریی بچرخد.
رئیس شورای شهر یاسوج خاطرنشان کرد: در این دفترچه بحث فرهنگی، هنری و ورزشی دیده می‌شود و اعتبارات آن لحاظ شده است و آقای مسعود نیک‌پی، مدیر فرهنگی اجتماعی شهرداری یاسوج آن را پیگیری می‌کند.
اکبری با اشاره به نمایشگاه بهار ضیافت گفت: ما چنین غرفه‌هایی را حمایت می‌کنیم و با توجه به اینکه تهاجم فرهنگی در کشور ما زیاد شده است، می‌طلبد دستگاه‌های متولی امر پای کار بیایند. شورای شهر نیز در این زمینه در خدمت مردم است.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1