تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : ۴۴۷۱۱۶
در آیین معارفه شهردار لنده

شهردار لنده/دانستن حق مردم است و تمامی امورات را به اطلاع مردم خواهیم رساند/درب اتاق من به روی تمام همشهریان باز است/فرماندار لنده: ما در کنار شهردار و مجموعه شورا خواهیم بود تا هرچه سریعتر چهره شهر عوض شود./امام جمعه لنده: به مردم گزارش کار دهید و تلاش شود عقب ماندگی های صورت گرفته جبران شود

۱
کبنا ؛پیش از ظهر امروز با حضور مدیر کل شهر و روستای استانداری و مسولین شهرستان لنده آیین معارفه ی شهردار جدید لنده برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز؛ در ابتدای این نشست امام جمعه شهرستان لنده از اقدامات شهردار سابق تشکر و بطور ویژه از فعالیت ها و تلاش چندین ماهه سرپرست شهرداری لنده تقدیر کرد.
بخش دوم سخنان امام جمعه اما همراه با گلایه بود؛ حجت الاسلام محمودی اصل با انتقاد از انتخاب دیر هنگام شهردار گلایه و از عقب ماندگی امورات شهری انتقاد داشت.
امام جمعه ی لنده خطاب به شهردار جدید لنده نیز گفت؛ شفاف سازی را سرلوحه ی کار خود و مجموعه شهرداری قرار دهید،به مردم گزارش کار دهید و تلاش شود عقب ماندگی های صورت گرفته جبران شود.
امام جمعه ی لنده  در ادامه از تعطیل بودن کارخانه آسفالت شهرداری لنده گلایه و گفت انتظار میرود در روزهای ابتدایی این کارخانه تعیین تکلیف شود.
وی همچنین به موضوع شفاف سازی در کار اشاره و خطاب به شهردار گفت؛ تصمیم گیریهای مختلف به اطلاع مردم رسانده شود.
در ادامه ی آیین معارفه ی شهردار لنده؛ مدیر کل شهر روستا به ایراد سخن پرداخت.
شهامت با گذری اگر چه کوتاه به دلایل تاخیر در در انتخاب شهردار پرداخت و گفت؛ اگر گزینه ای به عنوان شهردار معرفی میشود و رد میشود این رد به منزله ی رد صلاحیت شخصیتی آن عزیز نیست.
مدیر کل شهر روستا گفت؛ هر سه عزیزی که به استان به عنوان گزینه ی انتخابی شورا جهت تصدی شهرداری معرفی شدند از سرمایه های این منطقه هستند ولذا در قانون ویژگی های برای این پست و شخصی که میخواهد در این منصب قرار گیرد تعریف شده است که در این بخش احراز صلاحیت ها بررسی میشود.
در ادامه آیین معارفه شهردار لنده کورش محمدی از اعضای شورای ششم پشت تریبون رفت و از زحمات شوراها و شهرداران سابق شهر لنده تقدیر کرد‌.
محمدی بدور از پرداختن به گذشته و گذر از حواشی چندین ماهه آینده را روشن و به مردم قول داد فصل کار و تلاش شروع شد.
وی خطاب به شهردار گفت؛ حقیقتا شهر بی روح و مردم خسته از مساعل حاشیه ای هستند و آنچه میخواهند کار و تلاش و برنامه است.
در ادامه فرماندار لنده به ایراد سخن پرداخت و خطاب به شهردار لنده گفت؛ شهر لنده وسعت چندانی ندارد و میشود با برنامه ریزی و داشتن ایده و پای کار بودن در سریعترین زمان ممکن چهره شهر را تغییر دارد.
دانش گفت؛ در گذشته املاک و وسایل زیادی از شهرداری با ندانم کاری به فروش رفت که خیانت به مردم و شهر لنده بود ولذا شما امروز باید کاری کنید تا شهرداری اول از خود سرمایه داشته باشد.
دانش افزود؛ ما درکنار شما و مجموعه ی شورا خواهیم بود. در سفر ها و دیدارهایی که در برنامه داریم تلاش خواهد شد شهرداری را یاری کنیم.
در آخرین بخش این برنامه رنجبر شهردار لنده پشت تریبون رفت و در ابتدای سخن از اعتماد شورای شهر نسبت به خود قدردانی کرد.
رنجبر در ادامه از حسن اعتماد مجموعه ی وزارت کشور در راس استاندار احمدزاده، معاون عمرانی و مدیرکل شهر روستا تقدیر و تشکر کرد.
وی از همکاری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز قدردانی کرد.
شهردار لنده در ادامه از برنامه های خود در مدیریت شهری گفت و اولین برنامه خود را تکریم مردم عنوان کرد،و در این راستا گفت، از مشاوره ی نخبگان، فرهنگیان و فرهیختگان شهرم،جوانان و رسانه ها بهره خواهم برد و این قول را به مردم شریف لنده خواهم داد که درب اتاق شهردار به روی همه شهروندان عزیز باز باشد تا از رهنمودهای شما عزیزان در راستای پیشبرد امورات مختلف استفاده گردد.
رنجبر افزود؛ در راستای خدمت به همشهریانم اولویت دومم که مطالبه ی بحق مردم لنده و دغدغه ی امام جمعه ی محترم است بحث شفاف سازی است،بنده اعتقاد دارم دانستن حق مردم است و این موضوع باید اولویت همه ی مجموعه ی شهرداری خواهد بود.
وی گفت؛ قول میدهم بصورت دوره ای در جمع مردم و رسانه ها تصمیم گیری ها و برنامه های کاری به اطلاع عموم رسانده شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع توزیع عادلانه خدمات شهری که در این آیین از دغدغه های امام جمعه ی شهرستان نیز بود اشاره وگفت، قول میدهم به دور از نگاه های قومی، طایفه ای و تیره ای با اولویت خدمات دهی به مناطق کم برخوردار تر اقدام کنیم.
شهردار لنده در این بخش از سخنان خود به جامعه ی بانوان لنده اشاره و گفت، بخش اعظمی از جامعه بانوان نجیب و محروم از امکانات رفاهی شهری حداقلی هستند که در برنامه ی کاری من دیدن بانوان و فراهم اوردن زیر ساخت لازم جهت تفریح و نشاط آنان دیده شده است.
شهردار لنده در پایان گفت؛ قول نمیدهم که این کنم و آن کنم ولی با کسب تجربه ای که در سپاه پاسداران و قرارگاه وابسته به این نهاد مقدس کسب کردم و قول میدهم در راه خدمت به شهروندان عزیزم خستگی را خسته کنم که این وعده ی شهردار با تشویق مردم همراه بود.
آیین معارفه ی شهردار لنده با قراعت حکم ایشان از سوی استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد و تقدیر از اقدامات سرپرست شهرداری به پایان رسید و سلمان رنجبر از امروز رسما شهردار لنده شد و باید منتظر ماند و دید عملکرد ایشان در آینده چگونه خواهد بود.

خبرنگار/ صابر عظیمی
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1