تاریخ انتشار
شنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۲
کد مطلب : ۴۴۶۷۳۳
کبنا گزارش می دهد؛

برگزاری ملاقات مردمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد + تصاویر

۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه وبویراحمد با جمعی از مردم استان به صورت حضوری ملاقات و مشکلات آنان را بررسی کرد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، سیدعلی احمدزاده امروز شنبه (20 فروردین ماه 1401) در این برنامه ملاقات مردمی دستورات لازم برای رفع مشکلات عمومی و اختصاصی تعداد ۳۵ نفر از ملاقات شوندگان را صادر کرد.
در این برنامه ملاقات عمومی که کیومرث حاجی زاده معاون هماهنگی امور عمرانی، احسان عسکری معاون هماهنگی امور اقتصادی، سیدافضل حسینی مدیرکل حوزه استاندار، سید محمدصادق فخراحمد مدیرکل حراست و محمدباقر شریفی مدیرکل بازرسی استانداری حضور داشتند، استاندار برای پیگیری مطالبات و درخواست های مراجعین به معاونین و مدیران کل دستگاه های اجرایی مربوطه به منظور رسیدگی به مشکلات مردم به ویژه ملاقات شوندگان دستورات لازم را صادر کرد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه، ملاقات عمومی با مردم با هدف طرح  و بررسی، پيگيری و رفع مشكلات آنان برگزار شده است، افزود: توصیه ها و پیشنهادهای لازم در راستای گره گشایی از مشکلات عمومی و خصوصی مردم ارایه می شود.
وی با اشاره به اینکه، برنامه ملاقات های عمومی فرصتی برای بیان مسائل و مشکلات مردم و پاسخگویی مسئولان خواهد بود، گفت: برنامه های ملاقات مردمی هدفمند بوده و بر تسریع در رفع مشکلات، تنگناها و خواسته های بحق مردم تاکید دارد.
احمدزاده از برنامه ملاقات عمومی با مردم به طور مستمر خبر داد و گفت: هر هفته روزهای شنبه برنامه ملاقات چهره به چهره با مردم خواهم داشت.
وی تصریح کرد: علاوه بر برنامه ملاقات عمومی هفتگی که به صورت رو در رو برگزار می شود، هفته ای یک بار هم با سفر به مناطق دور دست استان از نزدیک با مردم ملاقات دارم و مشکلات آنها در میان گذاشته می شود.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد ابراز داشت: برخی مواقع در شهرها در محل نمازجمعه ها به طور رو در رو با مردم دیدارهایی دارم و از نزدیک مشکلات مطرح می شود که مورد بررسی و پیگیری قرار می گیرند.
احمدزاده گفت: گاهی هم در محل دفترم مراجعات مردمی دارم و مشکلاتشان را مطرح می کنند که مورد رسیدگی قرار می گیرند.
استاندار خاطرنشان کرد در این برنامه مشکلات و درخواست های مطرح شده به صورت عمومی و یا اختصاصی و بیشتر پیرامون مسائل اقتصادی، عمرانی، اشتغالزایی و ورزشی بود.
استاندار تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی که دستورات لازم به آنها صادر می شود موظف ‌اند مشکلات و درخواست های مردمی در این دیدارها و ملاقات های عمومی را تا حصول نتیجه نهایی پیگیری کنند.
برخی از مشکلات مطرح شده در خصوص سرمایه گذاری در حوزه گیاهان دارویی، گاوداری، مرغداری ۳۰ هزار قطعه ای، آسفات محله بختیاری ها در یاسوج، مجتمع تجاری، کارخانه سنگ شکن، تیم فوتبال فولاد یاسوج لیگ دسته یک کشور و سالن ورزشی کفکنان بهمئی برخی از مشکلات مطرح شده بود که استاندار دستورات لازم را در این خصوص صادر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سلام خسته نباشید مدیر دفتر فنی استان داری اقای حسن پور با اقای فرجی دارن غیره قانونی حریم جاده مادوان اصفهان مادوان را ۴۵ متری میکن ب خاطر اینکه خودشان زمین دارن و ما هر چ میرویم و نامه اداره راه و بازر رسی اداره راه رو بهشون میدم اهمیتی نمیدن و کار خودشون رو انمام میدن دارن اینده یک شهر رو خراب میکنن ک‌ ورودی خروجی شهر هست با حالی که حدود ۵۰ عدد سند با پروانه روی حریم ۷۶ متر هم صادر کردند ممنون میشم یه کمکی کنید موفق باشید
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1