تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب : ۴۴۵۱۸۰
آیین تکریم و معارفه رؤسای پیشین و جدید دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد

هاشمی: از تاجگردون بزرگمرد خطه جنوب تشکر می‌کنم که بدون آنکه دخالت کند، کمک کرد / حسینی نیک: چیزی که بیش از پیش به آن نیاز داریم تربیت دانشجوی متعهد است

۲
کبنا ؛
پیش از ظهر امروز (8 اسفند 1400) آیین تکریم و معارفه رؤسای پیشین و جدید دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد با حضور سید جواد هاشمی معاون سیاسی و امنیتی استانداری، زارع‌پور مدیر کل پیشین آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، ابراهیمی معاونت نظارت و ارزیابی عملکرد دانشگاه فرهنگیان و رمضان‌خانی مشاور عالی رئیس دانشگاه فرهنگیان در امور مجلس و استان‌ها، در محل دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. در این آیین سید سلیمان حسینی نیک معرفی شد و از خدمات نوروز هاشمی تقدیر به عمل آمد.
به گزارش کبنا، در این آیین نوروز هاشمی رئیس پیشین دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: اینکه سکان مدیریت را به کسی دیگر بسپاریم طبیعی است و حق دولت‌ها است که نیروها را تغییر دهند. تا امروز که بیش از پنج سال از فعالیت من می‌گذرد باید عرض کنم افتخار می‌کنم در این دانشگاه بوده‌ام. سعادتی است برای ما که رتبه‌های زیر 1000 در این دانشگاه حضور  داشته‌اند.
وی گفت: ما به عنوان کسی که در دانشگاه فرهنگیان معلم تربیت می‌کنم اگر اشتباهی کنیم می‌توانیم جامعه‌ای را به فنا دهیم. مفتخرم به اینکه با همکارانم رابطه نزدیک داشته‌ام. ما یک خانواده بودیم. دفتر من به روی همه همکاران باز بود.
هاشمی گفت: سیاسی کاری نکردم. دانشگاه جای فعالیت‌های سیاسی هست، اما جای سیاسی‌کاری نیست. دانشگاه اگر بخواهد به سیاسی بازی روی بیاورد، رسالت خود را از دست می‌دهند.

رئیس پیشین دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حوزه فرهنگی کانون‌ها را به بیش از 20 کانون رساندیم. در حوزه آموزش، انجمن علمی را راه انداختیم. در پژوهش نیز اولین تلاش ما راه اندازی مجله علمی و سمینارهای علمی بود. در حوزه عمرانی باید این دوران را دوران انقلاب عمرانی  دانشگاه عنوان کرد. بعد از نیم قرن شروع کردیم به احداث خوابگاه. انشاالله این خوابگاه‌ها به بهره‌برداری می‌رسند.
هاشمی در ادامه گفت: احداث مهمانسرا برای دانشگاه نیز از دیگر مواردی بود که در این دوران شکل گرفت.
در حوزه مالی به خریدها نظم دادیم؛ خودروها را بیش از صد در صد افزایش دادیم.
هاشمی در پایان گفت: از بزرگمرد خطه جنوب غلامرضا تاجگردون تشکر می‌کنم. بدون اینکه یک بار در مسائل دانشگاه ورود کند، به دانشگاه کمک کرد. دیگر نماینده‌ها کمتر با دانشگاه درگیر بود.
    
در ادامه این آیین، سید سلیمان حسینی نیک رئیس جدید دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: اگر من فرصت مجددی برای خدمتگزاری به دانشگاه یافته‌ام مگر تک تک مجموعه دانشگاه فرهنگیان. علت آن لطف اعضای مجموعه دانشگاه بوده است.
وی گفت: امیدوارم انشاالله بتوانم این خدمت را آنگونه که شایسته است به پایان برسانم.
حسینی نیک گفت: هیچکدام از نمایندگان در این مسأله دخالتی نداشته‌اند. این عزیزان این فهم و درایت را دارند، که دانشگاه فرایندی مجزا دارد.
وی ادامه داد: دانشگاه فرهنگیان نیازمند حمایت است. اگر می‌خواهید معلمی شایسته و بایسته فردا در مدارس تدریس کند، ما نیازمند کمک شما هستیم.
حسینی نیک گفت: کارمندان و اعضای هیئت علمی با حسن نیتی که به من داشتید این مسئولیت را برعهده من گذاشتید. من هم به عنوان یک هماهنگ کننده در خدمت شما هستم.
وی در پایان عنوان کرد: چیزی که بیش از قبل به آن نیاز داریم تربیت دانشجویانی است که متعهد باشند. دانشجویانی که متعهد باشند، دنبال تخصص هم می‌روند. ما کسانی را تربیت می‌کنیم که آیندگان را تربیت می‌کنند.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
هاشمی کم کاری زیاد داشت
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
جناب حسینی دانشجوی متعهد تربیت نیخوا بکنی
ولی یه شاخ کلو. ویک باز کن
بسطام
Iran, Islamic Republic of
الان گروه شپک‌میان‌وسط و میگویند خرزی .
United Arab Emirates
زنده و پاینده باشید و خسته نباشید جناب دکتر هاشمی ۵ سال خدمت بی منت و مدیریتی مقتدرانه و متفکرانه ارائه دادید.
Iran, Islamic Republic of
جناب هاشمی خسته نباشید ...ولی خدا وکیلی می دونی که شما در مدرسه نمونه گچساران نتونستی تدریس کنی و صدای اولیا رو در آوردی از جناب تاجگردون باید تشکر کنی چون گماشته ایشان بودی ..حرف از غیرسیاسی کاری نزن که راه رفتنتون هم سیاسی بود
Iran, Islamic Republic of
در تدریس دانشجوها از دکتر هاشمی ناراضی بودند. مدیریت بلد نبود همکارانش رو در جلسات با سایر ارگانها تحقیر میکرد.
Iran, Islamic Republic of
در اصفهان پوستی / بکنند که حظ کند. اینجا که بود نه درست درس میداد و نه کاری میکرد فقط پول مدیریت و اضافه کاری آنچنانی بود که به جیب میزد. بهتر شد که رفت
Iran, Islamic Republic of
جالبه که تمام مدیران تاجگردون موقع رفتن به صورت یکسان صحبت میکنند، جمله کلیدی هم اینه که “تاجگردون منصوبشون کرده ولی هیچ کاری باهاشون نداشته و در هیچ‌چیزی دخالت نمیکرده” اخه شیطون بلاها شماها را گذاشت که تا آبدارچی های ادارات را هم تغییر بدید دیگه باید چیکار میکرد؟ شما را گماشت که همه چی را سمت گچساران روانه کنید دیگه توی‌چی‌دخالت میکرد، از قبل همه چی بهتون دیکته شده بود، یا باید دیکته را درست مینوشتید یا باید میرفتید، دیگه نیاز به دخالت نبود.
Iran, Islamic Republic of
باشتی اینجا باشتی اونجا باشتی همه جا.منطقه گچساران که کسی نداره شایسته مدیریت وریاست غیر باشتی ها؟!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
باشتی اینجا باشتی اونجا باشتی همه جا.منطقه گچساران که کسی نداره شایسته مدیریت وریاست غیر باشتی ها؟!!!!!!!
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
فایل های مرتبط
1