تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب : ۴۴۳۶۹۰
کبنا گزارش می دهد؛

تقدیر از مردم روستای باباكلان بخاطر نجات کارکنان شرکت نفت گچساران

۱
کبنا ؛نمایندگان مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با حضور در دهیاری از جوانمردان روستای بابا کلان تجلیل کردند.
به گزارش کبنا نیوز، در این دیدار نماینده مدیر عامل با حضور در دهیاری باباکلان حرکت جوانمردانه مردم روستا نسبت به کارکنان عملیاتی نفت گاز را ارزشمند شمرد و عنوان کرد: بلایای طبیعی قابل پیش‌بینی نیستند در هر لحظه و هر جایی، امکان به وقوع پیوستن آنها وجود دارد که ممکن است جان انسان ها را تحت الاشعاع قرار دهد در آن لحظه است که کمک به همنوع در شرایط سخت معنا پیدا می‌کند ، شما عزیزان در حوادث طبیعی چند روز پیش این مهم را به شکلی درست در زمان مناسب با نجات همکاران ما به اثبات رساندید.
عنبریان رئیس روابط عمومی نفت و گاز افزود: حرکت فداکارانه و انسان دوستانه شما مردم عزیز و بامحبت بابا کلان برای مدیر عامل قابل تحسین و تقدیر است به همین دلیل برای ارج نهادن به این کار ارزشمند به نیابت از وی خدمت رسیدیم تا مراتب تشکر و قدر شناسی کارکنان نفت و گاز گچساران را حضورا به شما مردم خونگرم بابا کلان اعلام کنیم .
در ادامه صالحی رئیس اداره خدمات عملیات نفت و گاز گچساران دیگر نماینده مدیر عامل بیان نمود: حرکت جوانمردانه شما انسان های بزرگ در کمک به تلاشگران صنعت نفت در ذهن کارکنان این شرکت حک و هیچ گاه این فداکاری فراموش نخواهد شد .
در پایان این دیدار به رسم یادبود و به نیابت از مدیر عامل به افرادی که در نجات کارکنان عملیاتی نفت و گاز در سیل اخیر به نوعی نقش داشتند شاخه گل و لوح سپاس اهدا گردید.
قابل ذکر است: چندی پیش بر اثر بارش شدید باران تعدادی از کارکنان عملیاتی پس از ماموریت در راه باز گشت از تاسیسات بی بی حکیمه گرفتار سیل شدند که خودروی این عزیزان بر اثر شدت جریان آب رودخانه واژگون شد که با واکنش به موقع جوانمردان روستای باباکلان همکاران صنعت نفت نجات پیدا کردند و خودرو به نقطه امن انتقال داده شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1