تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۴۱
کد مطلب : ۴۴۳۶۴۱
بازدید مسئولان شهرستان کهگیلویه از پروژه مسکن مهر دهدشت؛

مثنوی هفتاد من مسکن مهر دهدشت / پیشنهاد امام جمعه دهدشت به مسئولان

۱
۰
کبنا ؛پروژه مسکن مهر دهدشت هنوز اندر خم یک کوچه است. فرماندار جدید شهرستان کهگیلویه و امام جمعه دهدشت از این پروژه بازدید کردند و مشکلات مردم را مورد بررسی قرار دادند.
به گزارش کبنا از دهدشت، روز گذشته (یکشنبه 26 دی ماه 1400) فرماندار شهرستان کهگیلویه و امام جمعه دهدشت و جمعی از مسئولان شهرستانی از پروژه مسکن مهر دهدشت بازدید کردند.
عبدالعزیز موسوی فرماندار شهرستان کهگیلویه در این بازدید با اشاره به معضلات و مشکلات مسکن مهر، اظهار داشت: مردم مراجعات و مطالبات زیادی در حوزه مسکن مهر وجود دارد و امروز مسئولان برای بررسی و رصد مشکلات و پیگیری آنها از این پروژه بازدید کرده‌اند.
وی گفت: تصمیمات خوبی اتخاذ شده و هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌ها انجام گرفته است. امیدواریم که بتوانیم در راستای رفع این مشکلات هر آنچه در توان داریم با توجه به مقدرات دستگاه‌ها و توانشان برای اجرایی کردن این مصوبات نهایت تلاش را داشته باشیم و امیدواریم که بتوانیم خدمتی کرده باشیم و مردم هم بیش از پیش بتوانند در این شهرک با آرامش و آسایش زندگی خودشان را ادامه بدهند.
 حجت‌الاسلام و المسلمین وحدانی فر امام جمعه شهر دهدشت در این بازدید، اظهار داشت: نهاد امامت جمعه در شهرستان کهگیلویه برنامه روستا گردی‌های متعددی دارد که به فراخور زمان و نیازهایی که در مناطق احساس می‌شود با حضور مسئولین محترم نهادهای خدماتی انجام می‌گیرد که مسکن مهر یکی از جاهایی است که آسیب‌ها و مشکلات فراوانی دارد.
وی افزود: هم مشکلات واحدهای مسکونی و هم سایر زیرساخت‌های لازم که هنوز تکمیل نشده از مهمترین دغدغه‌های مردم است. سال گذشته قریب به ۲۰۰ واحد تحویل داده شد و حدود ۴۰۰ واحد مسکونی باید حداقل تکمیل و به بهره برداری برسد و تحویل متقاضیان شود.
وی افزود: امروز مسئولین را جمع کردیم در این فضا که بتوانیم در بحث مسکن، یک فکر اساسی بشود که در حوزه؛ آب، برق و گاز و کارهای خدماتی کار انجام بگیرد.
امام جمعه دهدشت گفت: در این جلسه مسئولین قول‌هایی دادند که در تاریخ مشخص انجام بگیرد.
 وحدانی فر ادامه داد: مشکل مسجد مسکن مهر را داشتیم که متاسفانه فاقد هر گونه مسائل خدماتی مانند: گاز، برق و آب است که ان‌شاءالله وعده‌هایی که داده شد برطرف شود.
 وی افزود: امید می‌رود که به زودی توسط فرماندار، شورای مسکن شهرستان کهگیلویه تشکیل شود تا آنجا، هم پیمانکارها و هم مردم حرف‌هایشان را بزنند و مسئولین می‌توانند با برنامه ریزی ۴۰۰ واحد باقیمانده را به زودی آماده و تحویل مردم عزیز بدهند.

-------------------------
خبرنگار: مریم افشون
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
مسکن مهر چه ربطی به امام جمعه داره
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1