تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۹
کد مطلب : ۴۴۳۵۶۹
داستان ادامه‌دار سرقت کابل برق در کهگیلویه و بویراحمد؛

امروز روستای آبمو سفلی پاقلعه؛ فردا کدام روستا؟

۰
کبنا ؛
روستای آبموسفلی پاقلعه از توابع بخش سوق کهگیلویه است که اخیراً سرقت کابل در آن مشکلاتی برای ساکنین آن پدید آورده است. گفتنی است که به مراجع مربوطه همچون اداره برق بخش سوق و چند نهاد دیگر نیز اطلاع‌رسانی شده، اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.
به گزارش کبنا، داستان سرقت‌های مداوم و مستمر از تجهیزات برق در کهگیلویه و بویراحمد زوایای تازه‌ای پیدا کرده است. شبکه‌های سیمی به دلیل ارزش فلز مس همواره مورد طمع سارقان بوده‌ و هست. بنابراین باید فکری اساسی به حال آنها نمود.
بر اساس اطلاعات به دست رسیده، بعد از سرقت کابل‌های برق در روستای بردکشکی این بار نوبت به روستای آبموسفلی رسیده است. روستای آبموسفلی پاقلعه از توابع بخش سوق کهگیلویه است که اخیراً سرقت کابل در آن مشکلاتی برای ساکنین آن پدید آورده است. گفتنی است که به مراجع مربوطه همچون اداره برق بخش سوق و چند نهاد دیگر نیز اطلاع‌رسانی شده، اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.
لازم به ذکر است که جمال معتمدی نیز هفته در نشست با خبرنگاران بیان کرده بود: ما شبانه روز شاهد سرقت تجهیزات شبکه‌های توزیع برق در استان هستیم و هر روز باید همکاران ما به ترمیم شبکه‌های مورد سرقت قرارگرفته بپردازند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1