تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب : ۴۴۳۴۶۳
با همکاری انجمن حمایت زندانیان و خیرین صورت گرفت:

آزادسازی ۷ زندانی در زندان دهدشت

۲
۱
کبنا ؛هفت نفر از زندانیان جرائم غیر عمد و بدهکاری مالی با همکاری انجمن حمایت زندانیان یاسوج و مساعدت خیرین از زندان دهدشت آزاد و به کانون خانواده خود بازگشتند.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از واحد اطلاع رسانی زندانها، آئین ازادسازی زندانیان دهدشتی با حضور مدیر کل زندان های استان، دادستان کهگیلویه و چرام، رئیس دادگستری شهرستان چرام و دیگر مسؤلین برگزار شد.
منصور بیژنی مدیر کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد در این آئین با تقدیر از تعامل خوب مراجع قضایی استان خاطر نشان کرد: همکاری و همراهی خوب مراجع قضایی در کاهش جمعیت کیفری زندانیان و بازگشت زندانیان متنبه شده به جامعه در استان بسیار پر رنگ است.
این مقام ارشد زندانهای استان با اعلام اینکه تمام تلاش ما و مجموعه قضایی کمک به زندانیان اصلاح شده بالاخص زندانیان غیر بزهکار است افزود: امروز ۷ نفر از زندانیان جرائم مالی نیازمند که بدهی آنان ۷۰ میلیون تومان بوده است با کمک انجمن حمایت زندانیان و مساعدت خیرین و نیکوکاران از زندان آزاد می شود.
بیژنی تصریح کرد: یکی از وظایف انجمن حمایت زندانیان کمک به آزادی زندانیان است ، البته کمک به معیشت خانواده های نیازمند زندانی ، بهداشت و درمان و... از دیگر وظایف ذانی انجمن های حمایت زندانیان استان است که در این راستا نیز کمکهای بسیار خوبی به خانواده های زندانیان نموده اند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
روند رسیدگی به پرونده‌ها .
محمدولایی
Iran, Islamic Republic of
صدها زندانی هستند که بیش از ده ساله در زندانند :::ستاد دیه چیکار براشون کرده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دهها زندانی بدهکار دردهدشتند ::::که شب وروز جلوی مال باختگان پز طلبکارانه می دهند :::::!!!!!! این تشویقی برای دیگران هست ::::تا راهشان را ادامه دهند ((((چون هرچه حکم محکومیت صادر میکنند !!!!وهرچه از طلب سال به سال کمتر میکنند :::باز هم نه پولیست ونه محکوم از خانه بیرونه:::: داره زندگی میکنه ))))))))))) ستاد شفاف با رسانه باسند ومدرک همکاری کن چیکار کرده ای ؟؟؟؟؟؟!!!!
درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

دو عضو هیات علمی و دو دانش آموخته دانشگاه یاسوج در سال ۲۰۲۲ میلادی در لیست یک درصد دانشمندان ...
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
1